Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus eerst al mn mp3's omzetten in wav? hmmzz..beetje veel werk en neemt veel ruimte in.. maar ja, dan ligt het gewoon aan mn computer of de software en niet aan de brander..maar toch wel stom dat ik dan niet eens op 8x of 6x kan branden ofzo..dat zou toch gewoon moeten kunnen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het addertje onder 't gras zit het in 't feit dat er -met name- op internet ontzettend veel bágger tussen de MP3's zit. Slechte rips, slechtere codecs etc. Wanneer je een MP3 hebt waarvan de codec van Nero niet goed raad mee weet; krijg je dat soort rare resultaten. En met Winamp hoef je dat niet eens te horen (het zijn immers verschillende codecs). Snap je? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk je nou écht dat processorload invloed heeft op de uiteindelijke muziek als zodanig? Weinig kans. |
![]() |
|
![]() |
dan heb ik ook een vraag ik heb vaak als ik cd's brand dat er tikken in een liedje zitten. ze worden van een goede kwaliteit mp3 omgezet naar wav en dan gebrand. als ik de mp3's zo luister zitten die tikken er niet in. ligt dit aan het omzeeten van mp3 naar wav als dat zo is is er dan iets aan te doen???
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
www.google.com zoek maar op "buffer underrun cpu" eerste hit: http://www.liutilities.com/products/...als/tutorial1/ en ik quote Citaat:
Citaat:
dus plz, hou je 'clueless' voor je als je zelf niet verder kijkt dan je oogkleppen met 'ik moet @pie flamen' reiken
Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 19:21. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja hoor @PIE. Technisch gezien klopt dat verhaal inderdaad.
Echter.. de kans dat een buffer underrun zich voordoet door te weinig CPU-kracht t.o.v. dichtslibbing van de IDE-kanalen door heavy use is nihil. Je kunt dus domweg véél beter van het tweede uitgaan, want het eerste zal zélden in de praktijk voorkomen. Het kán, maar 99 van de 100 keer is het dat andere. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
hoe kom ik de proefwerkweek GOED door?!?! imy017 | 11 | 21-02-2008 17:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie ŕ reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Geheugen Enlightenment | 32 | 04-08-2005 00:14 | |