Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2003, 17:32
poesiefox
poesiefox is offline
Nou heb ik zelf het manvolk van me afgeslagen tot mijn twintigste, maar daarna dook ik ook dezelfde avond nog met mijn vriend de koffer in. Het is nog steeds aan, overigens.

Ik begrijp uit andere topics dat wachten voor sommigen wel heel belangrijk is, zelfs al is het niet je eerste keer.

Hoe zijn de meningen van de forummers? Want ik snap het niet.

Ik persoonlijk zou zwaar beledigd zijn als mijn uitverkorene niet zeker genoeg zou zijn om meteen met me naar bed te willen. Een week of twee wil ik best wachten, maar dan beschouw ik het echt als een afwijzing. Een test om te zien of het mij 'alleen' om de sex gaat? Rot op, dan ken je me wel heel slecht. Vertrouw je me niet? Nou, dankje wel voor het compliment. Ik dacht dat we verkering hadden.

En wat doe je tijdens die wachttijd? Zoenen, voelen, aftrekken, vingeren? Mag dat allemaal wel? Wat maakt het dan nog uit?
Oud 14-03-2003, 17:34
Diovai
Diovai is offline
Tot de ware. En dat weet je, als je die ontmoet. En als je die ontmoet, kan het dezelfde avond nog all the way.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 17:35
Verwijderd
nouja wij wilde geloof ik ook al meteen, maarja.. ik mocht nieta an de pil dus voor 'het' heb ik geloof ik 15 maanden ofzo gewacht.. en daartussen was het natuurlijk wel handwerk enzo
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 17:43
Verwijderd
Mja... ik vind het wachten meer om de actie zelf. In een ver ver verleden toen ik zelf nog verkering had 'wachtten' we ook 2 maand... Niet om de daad, maar gewoon omdat we er naartoe werkten. Achteraf gezien hadden we beter langer kunnen wachten want ik wou het niet écht, niet op de manier van 'ik wil je neem me noouuu' maar meer als 'oh ja, sex, waarom niet, ben wel nieuwsgierig'.

Of ik de volgende keer 'wacht' ligt aan de situatie... kan zijn dat we meteen bij elkaar in bed komen, kan ook het tegenovergestelde zijn.

Als het trouwens langer duurt ligt dat eraan dat ik me niet meteen (letterlijk en figuurlijk) bloot durf te geven... Ik moet er helemaal aan wennen dat iemand mij echt zo wil zien en niet gillend wegrent
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 17:46
*mystery*
*mystery* is offline
ik denk dat het uitstellen van seks niks met vertrouwen e.d. te maken heeft. je moet er gewoon ALLEBEI klaar voor zijn. daarbij geloof ik niet dat je tot de ware moet wachten, want dat weet je niet als je een relatie begint (tot sommige na dan). als je 20 bent kan je dit denk ik ook beter zien dan als je 15 bent (zoals ik was bij mijn eerste relatie). toen dacht ik ook dat hij de ware zou zijn, maar na een tijdje kwam ik er ook achter dat dit niet zo was... ik ben nu 17, heb nu 5 maanden een fantastische vriend, en voor mijn gevoel is dit zeker de ware. ik weet dat hij goed voor me is en zou blijven. als hij nu op z'n knieen gaat zou ik zeker ja zeggen, omdat ik gewoon heel zeker van ons ben. ik kan nu ook veel meer dingen definieren dan toen ik 15 was. ik kan nu beter zien wanneer dingen goed of slecht gaan zonder het voor mezelf te ontkennen... maar goed, to the point, wij hebben twee weken met seks gewacht, omdat hij niet zeker wist of hij wou wachten. op een avond waren we er gewoon beiden zeker van en toen gebeurde het gewoon. het had ook de eerste avond kunnen zijn, maar dat zou voor mijn gevoel niet goed zijn geweest. nu zijn we er zeker van.
seks is iets wat je met z'n tweeen beleefd. daar hoef je niet met de ware mee te beginnen denk ik.
Oud 14-03-2003, 18:00
Verwijderd
Ik wacht niet. Als zij en ik het goed met elkaar kunnen vinden, waarom kan het dan niet meteen dezelfde avond al op seks uitdraaien? Het is inderdaad een misplaatst idee te moeten wachten tot je 'zeker' bent van de ander, dus pas na drie maanden of iets dergelijks. Als dat de reden is vertrouw je de ander namelijk aanvankelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:04
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2003 @ 19:00:
Ik wacht niet. Als zij en ik het goed met elkaar kunnen vinden, waarom kan het dan niet meteen dezelfde avond al op seks uitdraaien? Het is inderdaad een misplaatst idee te moeten wachten tot je 'zeker' bent van de ander, dus pas na drie maanden of iets dergelijks. Als dat de reden is vertrouw je de ander namelijk aanvankelijk niet.
En is daar wat mis mee? Ik zie het probleem niet als je elkaar niet meteen volledig vertrouwt...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:09
Verwijderd
Voor mij maakt het niet uit. Dezelfde avond geen probleem. Als het meisje wil wachten, dan wachten we. Ook geen problemen mee. Bij het ene vriendinnetje duurde het 9 maanden voordat we uberhaupt ergens mee begonnen( ze vond alles eng), bij de andere lag ik na 2 weken in bed. Ik vind het zelf nogal opgeblazen gedoe, dat seksen. Zo bijzonder vind ik het nou ook weer niet. Tis alleen maar leuk en lekker.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:11
Diovai
Diovai is offline
Iets zegt mij dat ik nooit wil seksen. Iets anders zegt mij dat ik het net als alcohol of sigaretten eens moet uitproberen. Iets anders zegt mij dat het net zo verachtelijk is als alcohol en sigaretten. Weer iets anders zegt mij dat het ook iets heel liefdevols kan zijn...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:13
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik vind dat je daarmee toch wel moet wachten totdat de tijd rijp is en je elkaar vertrouwt. Zomaar met elkaar naar bed gaan lijkt me wel een beetje vreemd. Je kent elkaar nauwelijks.
Oud 14-03-2003, 18:35
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 14-03-2003 @ 19:13:
Ik vind dat je daarmee toch wel moet wachten totdat de tijd rijp is en je elkaar vertrouwt. Zomaar met elkaar naar bed gaan lijkt me wel een beetje vreemd. Je kent elkaar nauwelijks.
Dat gebeurt dan in razend tempo. Sex is een bindmiddel tussen twee mensen. Het hangt een beetje van de intentie van beide partijen af. Maar verliefd worden kan heel snel hoor!
Oud 14-03-2003, 19:10
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Nah ik zie dat meer als pure lust dan. Je wilt gewoon met elkaar neuken, klaar.
Ik kan me niet voorstellen dat je binnen in een dag zoveel liefde voor elkaar voelt dat je zomaar ineens met elkaar het bed induikt. Ikzelf zou mezelf niet echt lekker voelen, om met een onbekend iemand gelijk het bed in te duiken. Alhoewel, als het inderdaad om pure lust gaat... Na een avondje stappen en alcohol ben je in alle staten.

Maar misschien vinden andere mensen het wel heel normaal, natuurlijk.
Oud 14-03-2003, 19:20
poesiefox
poesiefox is offline
Ik besef mij terdege dat we erg veel geluk hadden, dat het wel degelijk na die eerste nacht een serieuze relatie werd. Mijn gevoel had me gelukkig niet bedrogen. Pure lust was het zeker niet, ik vond hem gewoon iets heel speciaals. Ik had me nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij iemand, alsof we altijd al bij elkaar hadden gehoord. Geen geheimen, geen maskers, geen barrieres.
Oud 14-03-2003, 19:20
Justice
Justice is offline
Gewoon wachten...
en wachten...

Totdat je het BEIDEN niet meer kan uithouden...
Oud 14-03-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-03-2003 @ 19:04:
En is daar wat mis mee? Ik zie het probleem niet als je elkaar niet meteen volledig vertrouwt...
Nee, natuurlijk is daar niks mis mee. Maar ik moet iemand sowieso al vertrouwen voor ik er vriendschappelijk mee kan omgaan, en dan is de stap naar seks wel snel gemaakt (moet je niet meteen teveel achter zoeken )
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:35
Verwijderd
wat jij zegt over dat jij t anders alleen omde sex doet, komt denk ik toch int algemeen vaker voor bij ons, dan dat mannen dat denken. Mannen denken graag (no offence, maar tot nu toe hoor ik nix anders) sex as soon as possible.

Ik zou juist wel afwachten, omdat ik me goedkoop zou voelen als ik te snel met iemand sex zou hebben (en als t bijnv ook daarna uit zou gaan ofzo). Ik zou denk ik niet eens een man in me bed willen hebben die nix om me geeft
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:39
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Ais ik geef om je!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 14-03-2003 @ 21:39:
Ais ik geef om je!

niet zeuren we hebben alleen sex in jou bed gehad
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:45
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
en dr naast, dr onder, dr tegenaan..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 14-03-2003 @ 21:45:
hou je bek man, kschaam ME dood

Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 20:52.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:54
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 14-03-2003 @ 21:49:
hou je bek man, kschaam je dood
je moet juist trots zijn dat ik dat voor je over had..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 00:57
xCoyotex
xCoyotex is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 14-03-2003 @ 21:35:
. Ik zou juist wel afwachten, omdat ik me goedkoop zou voelen als ik te snel met iemand sex zou hebben (en als t bijnv ook daarna uit zou gaan ofzo).
Wat vind jij snel?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 10:57
Verwijderd
Ik snap van die mensen die daar onwijs veel waarde aan hechten van nee pas na een half jaar niet echt... wat maakt tijd nou uit?! Ik vind gewoon dat je je er goed bij moet voelen... het gebeurt vanzelf, tenminste dat was bij mij zo. Gewoon het ging heel geleidelijk een stapje verder en uiteindelijk kwamen we tot de sex zeg maar.
Wel ben ik niet zo'n typ die gelijk het bed met iemand in zou duiken, alles moet gewoon rustig aan gebeuren! Maar om van te voren al te plannen dat je het het 1e half jaar niet wilt doen vind ik een beetje onzin!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:36
Thomas
Thomas is offline
Als je er beiden klaar voor bent, waarom zou je dan nog langer wachten?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Diovai schreef op 14-03-2003 @ 19:11:
Iets zegt mij dat ik nooit wil seksen. Iets anders zegt mij dat ik het net als alcohol of sigaretten eens moet uitproberen. Iets anders zegt mij dat het net zo verachtelijk is als alcohol en sigaretten. Weer iets anders zegt mij dat het ook iets heel liefdevols kan zijn...
Maar sex is stukken gezonder dan sigaretten en alcohol. Ik denk eerder dat jij dan meer een type bent voor de lieve seks, dan voor het 'geile neuken', zeg maar... aan seks is niets verachtelijks, zo lang je het doet terwijl je het beiden wil en zoals je het beiden wil.

ontopic:
Ik wacht wel een beetje, maar meer uit verlegenheid. Bij mijn ex-vriend duurde het 9 maanden voordat we sex hadden, maar dat lag aan hem, ik wilde na ongeveer 3 maanden al wel. Dat ik niet meteen sex wilde, was dus uit verlegenheid en omdat ik 16 was, als ik 20 zou zijn dan zou 't ook wel anders liggen.
Maar ja, ik vond het frustrerend en beledigend dat hij niet met mij naar bed wilde en me nog een halfjaar liet wachten omdat hij graag wilde dat het iets bijzonders was. Alsof het minder bijzonder is als je eerst tijden en tijden wacht?!
Bij mijn huidige vriend hebben we een maand gewacht, allebei wilden we wel eerder maar durfden we er niet eerder over/mee te beginnen.

Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 13:50.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:22
AngelLena
AngelLena is offline
Met mijn huidige vriend had ik eerst sex, toen nog een paar weken gewacht voor we ook iets met elkaar kregen.
Maar die sex kwam ook hel vreemd. We zagen elkaar al een hele tijd zwaar zitten, maar ik kwam net uit een klote relatie weg dus wou ik ff wachten om zeker te zijn dat ik verliefd op hem was en niet op het idee van verliefd zijn. Sex zei mij op dat moment niet zo veel omdat ik een half jaar gebruikt ben voor de sex zonder dat ik het wist. Ik had een vriend bij wie het alleen maar om de sex ging en daar kwam ik pas na een half jaar achter. Als je dat eenmaal mee hebt gemaakt krijgt sex ineens een hele andere betekenis dat intiem samenzijn.
En op een avond lagen we samen op bed een filmpje te kijken en hij wou over mijn been kriebelen maar kwam een beetje ergens anders uit wat ie de eerste 10 minuten niet eens door had, tot ik wel erg zwaar begon te ademen. Nou ja, van het 1 kwam het ander en een paar weken later wist ik dat ik echt met hem verder wou. En we zijn nu ruim een jaar bij elkaar en hebben nooit een moment spijt gehad van onze vroegtijdige sex beurt. Hij heeft mijn mening over sex weer helemaal terug weten te draaien naar iets wat je doet om intiem samen te zijn met iemand van wie je zielsveel houd ipv doen omdat het lekker is.
Oud 15-03-2003, 22:42
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Ik ben het helemaal met mijn lief eens.
Wij hebben geen seconde spijt gehad van onze vroegtijdige sex beurt. En ook ik vind dat je sex hebt om intiem samen te zijn met iemand waarvan je zielsveel houd en niet voor een avondje lekkere sex (als iemand dat wil doen, respecteer ik dat wel, maar vind dat dan de sex niet tot zijn recht komt) En dat je op die manier pas echt van de sex kan genieten.
Oud 15-03-2003, 23:08
Nate
Nate is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 14-03-2003 @ 21:45:
Heh-heh-heh
Oud 16-03-2003, 00:53
Kwaxor
Kwaxor is offline
WACHTEN!?!??! ZO snel mogelijk beginnen zou ik zeggen, maarjah das dan weer met mijn foute ervaringen hehe, als je vroeger begint kun je iig niet afgaan bij een ander omdat je niet weet waar je mee bezig bent ofzow.. ennn je krijgt natuurlijk meer ervaring enzow wat natuurlijk alleen maar beter is voor JOU en je liefje.

Maaaargoed, bij de meeste van mn vriendinnetjes was het meestal al na 3 dagen handwerken(ik eerst bij hun een paar x, omdat ik dat uuuh, ja leuk vind hehehe) na een week ofzow 'droogneuken' en 1 weekje later the real deal. En om een of andere manier word de sex ook steeds beter bij elke nieuwe vriendin die ik krijg maar bij mn laatste 'echte'(lees: langer dan 2 weken ) vriendin was het toch wel het beste, damn ik ga het wel missen lol
Maarjah t boeit mij niet echt wat we deden ik vind alles leuk en als zij bovenop ligt is nog wel het lekkerst

En one-nights-stands enzow heb ik nog nooit gehad(jammer genoeg ). Zo nu weet iedereen zon beetje de helft van mn sexleven af ofzow maarjah das ook de bedoeling of niet dan?
Anywaaay, mijn Conclusie: ZSM beginnen!!!

Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 09:49.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 09:08
Günther
Günther is offline
ligt eraan met wie en waar e.d. met mn vriendin hebben we niet gewacht maar ik ken dr ookal meer dan 4 jaar (ze is mn beste vriendin)
Oud 16-03-2003, 11:12
xCoyotex
xCoyotex is offline
Ik heb het gisteravond met mijn vriendje voor het eerst gedaan, we hebben nu een maand wat (maandag)
Ik vertrouw hem goed genoeg. Vinden jullie dit vlug..?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:11
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
tot je vindt dat je elkaar unt vertrouwen en als jullie er dan ook zelf aan toe zijn
Oud 16-03-2003, 13:54
Angie_
Angie_ is offline
Niet denken

gewoon doen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
xCoyotex schreef op 16-03-2003 @ 12:12:
Ik heb het gisteravond met mijn vriendje voor het eerst gedaan, we hebben nu een maand wat (maandag)
Ik vertrouw hem goed genoeg. Vinden jullie dit vlug..?
neej, maandje wachten lijkt me mooie tijd als je 16 bent... zo lang je elkaar maar vertrouwt
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:08
gizmo
gizmo is offline
Het was mijn bedoeling ermee te wachten totdat ik een lieve vriend had en als we elkaar dan helemaal vertrouwden en ik ook het id had dat we er allebei aan toe waren..

helaas was dit niet de werkelijkheid ....

Regels voor berichten