![]() |
|
Verwijderd
|
Voor mij maakt het niet uit. Dezelfde avond geen probleem. Als het meisje wil wachten, dan wachten we. Ook geen problemen mee. Bij het ene vriendinnetje duurde het 9 maanden voordat we uberhaupt ergens mee begonnen( ze vond alles eng), bij de andere lag ik na 2 weken in bed. Ik vind het zelf nogal opgeblazen gedoe, dat seksen. Zo bijzonder vind ik het nou ook weer niet. Tis alleen maar leuk en lekker.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Nah ik zie dat meer als pure lust dan. Je wilt gewoon met elkaar neuken, klaar.
Ik kan me niet voorstellen dat je binnen in een dag zoveel liefde voor elkaar voelt dat je zomaar ineens met elkaar het bed induikt. Ikzelf zou mezelf niet echt lekker voelen, om met een onbekend iemand gelijk het bed in te duiken. Alhoewel, als het inderdaad om pure lust gaat... Na een avondje stappen en alcohol ben je in alle staten. ![]() Maar misschien vinden andere mensen het wel heel normaal, natuurlijk.
|
![]() |
Ik besef mij terdege dat we erg veel geluk hadden, dat het wel degelijk na die eerste nacht een serieuze relatie werd. Mijn gevoel had me gelukkig niet bedrogen. Pure lust was het zeker niet, ik vond hem gewoon iets heel speciaals. Ik had me nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij iemand, alsof we altijd al bij elkaar hadden gehoord. Geen geheimen, geen maskers, geen barrieres.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat jij zegt over dat jij t anders alleen omde sex doet, komt denk ik toch int algemeen vaker voor bij ons, dan dat mannen dat denken. Mannen denken graag (no offence, maar tot nu toe hoor ik nix anders) sex as soon as possible.
Ik zou juist wel afwachten, omdat ik me goedkoop zou voelen als ik te snel met iemand sex zou hebben (en als t bijnv ook daarna uit zou gaan ofzo). Ik zou denk ik niet eens een man in me bed willen hebben die nix om me geeft ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap van die mensen die daar onwijs veel waarde aan hechten van nee pas na een half jaar niet echt... wat maakt tijd nou uit?! Ik vind gewoon dat je je er goed bij moet voelen... het gebeurt vanzelf, tenminste dat was bij mij zo. Gewoon het ging heel geleidelijk een stapje verder en uiteindelijk kwamen we tot de sex zeg maar.
Wel ben ik niet zo'n typ die gelijk het bed met iemand in zou duiken, alles moet gewoon rustig aan gebeuren! Maar om van te voren al te plannen dat je het het 1e half jaar niet wilt doen vind ik een beetje onzin! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: Ik wacht wel een beetje, maar meer uit verlegenheid. Bij mijn ex-vriend duurde het 9 maanden voordat we sex hadden, maar dat lag aan hem, ik wilde na ongeveer 3 maanden al wel. Dat ik niet meteen sex wilde, was dus uit verlegenheid en omdat ik 16 was, als ik 20 zou zijn dan zou 't ook wel anders liggen. Maar ja, ik vond het frustrerend en beledigend dat hij niet met mij naar bed wilde en me nog een halfjaar liet wachten omdat hij graag wilde dat het iets bijzonders was. Alsof het minder bijzonder is als je eerst tijden en tijden wacht?! Bij mijn huidige vriend hebben we een maand gewacht, allebei wilden we wel eerder maar durfden we er niet eerder over/mee te beginnen. Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 13:50. |
![]() |
|
Met mijn huidige vriend had ik eerst sex, toen nog een paar weken gewacht voor we ook iets met elkaar kregen.
Maar die sex kwam ook hel vreemd. We zagen elkaar al een hele tijd zwaar zitten, maar ik kwam net uit een klote relatie weg dus wou ik ff wachten om zeker te zijn dat ik verliefd op hem was en niet op het idee van verliefd zijn. Sex zei mij op dat moment niet zo veel omdat ik een half jaar gebruikt ben voor de sex zonder dat ik het wist. Ik had een vriend bij wie het alleen maar om de sex ging en daar kwam ik pas na een half jaar achter. Als je dat eenmaal mee hebt gemaakt krijgt sex ineens een hele andere betekenis dat intiem samenzijn. En op een avond lagen we samen op bed een filmpje te kijken en hij wou over mijn been kriebelen maar kwam een beetje ergens anders uit wat ie de eerste 10 minuten niet eens door had, tot ik wel erg zwaar begon te ademen. Nou ja, van het 1 kwam het ander en een paar weken later wist ik dat ik echt met hem verder wou. En we zijn nu ruim een jaar bij elkaar en hebben nooit een moment spijt gehad van onze vroegtijdige sex beurt. Hij heeft mijn mening over sex weer helemaal terug weten te draaien naar iets wat je doet om intiem samen te zijn met iemand van wie je zielsveel houd ipv doen omdat het lekker is.
|
Ik ben het helemaal met mijn lief eens.
Wij hebben geen seconde spijt gehad van onze vroegtijdige sex beurt. En ook ik vind dat je sex hebt om intiem samen te zijn met iemand waarvan je zielsveel houd en niet voor een avondje lekkere sex (als iemand dat wil doen, respecteer ik dat wel, maar vind dat dan de sex niet tot zijn recht komt) En dat je op die manier pas echt van de sex kan genieten.
|
WACHTEN!?!??! ZO snel mogelijk beginnen zou ik zeggen, maarjah das dan weer met mijn foute ervaringen hehe, als je vroeger begint kun je iig niet afgaan bij een ander omdat je niet weet waar je mee bezig bent ofzow.. ennn je krijgt natuurlijk meer ervaring enzow wat natuurlijk alleen maar beter is voor JOU en je liefje.
Maaaargoed, bij de meeste van mn vriendinnetjes was het meestal al na 3 dagen handwerken(ik eerst bij hun een paar x, omdat ik dat uuuh, ja leuk vind hehehe) na een week ofzow 'droogneuken' en 1 weekje later the real deal. En om een of andere manier word de sex ook steeds beter bij elke nieuwe vriendin die ik krijg maar bij mn laatste 'echte'(lees: langer dan 2 weken ![]() Maarjah t boeit mij niet echt wat we deden ik vind alles leuk en als zij bovenop ligt is nog wel het lekkerst En one-nights-stands enzow heb ik nog nooit gehad(jammer genoeg ![]() Anywaaay, mijn Conclusie: ZSM beginnen!!! ![]()
Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 09:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het was mijn bedoeling ermee te wachten totdat ik een lieve vriend had en als we elkaar dan helemaal vertrouwden en ik ook het id had dat we er allebei aan toe waren..
helaas was dit niet de werkelijkheid ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger? Insane_Angel | 2 | 27-02-2008 05:58 | |
Seksualiteit |
vrijen? kous | 50 | 13-11-2007 14:31 | |
Seksualiteit |
Hoe lang wachten? Jenni | 7 | 20-07-2007 16:47 | |
Liefde & Relatie |