Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Beetje vreemde manier dus, en daar zit je dan... |
![]() |
||
Ik weet niet of we het samen vieren.
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en anders m'n vriendin meenemen naar familie, of andersom
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen stiekem zou ik veel liever met kerst bij mijn familie zijn. Nu is het zijn familie. Ook leuk, maar toch anders! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je geen familie hebt om het mee te vieren, of om welke andere reden dan ook, vier je het elders, of niet. Kerst is geen verplichting. |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat jij het ook wel eens met anderen hebt gevierd maakt dat nog geen dom gelul. Dat mag je voor je houden, ik zeg gewoon wat ik ervan vind. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als het goed is hoort je partner ook in dat rijtje thuis. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik vind kerst vaak wel een leuk sfeertje hebben met sneeuw (optimistisch) en lichtjes vinnik altijd wel leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hooguit als het echt zo lang aan is dat je een soort om-en-om kerstfeest krijgt, ene jaar bij hem, andere jaar bij haar, dan is het logisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eerst uitgebreid ontbijten met veel lekkers. Daarna naar de kerk, aangezien we altijd gaan, dus met kerst ook. Vervolgens allemaal verzamelen bij mams en paps, iedereen neemt wat lekkers mee en we gaan wat gezelligs doen. (spelletjes, ergens heen, filmpje, kletsen enz) Altijd erg gezellig aangezien het huis dan bomvol zit met ons gezinnetje, vriendjes en iedereen die ook maar niets te doen had met kerst. Tweede kerstdag naar de schoonfamilie, waar iedereen waarschijnlijk bij oma verzamelt en weer gezellig gegeten wordt... (vorig jaar hadden we het omgekeerd met de dagen, we wisselen heel eerlijk ieder jaar ![]() Heb wel zin in de kerst... Lekker koud buiten, verwarming hoog, mensen over de vloer en de kerstboom zo versieren dat je niet meer kan zien dat hij orgineel groen is ![]() Ons eerste jaar als man en vrouw * zwijmel * |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ipv dat je steeds vriendin of vriend zegt kan je het ook algemener benoemen = partner. Ik wil trouwens even opmerken dat ik jou erg star en verbitterd over vind komen. Ben je teleurgesteld in de liefde soms? Of heb je een of ander complex ofzo, wijsneus |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic # 2 Chloe Siere | 499 | 23-10-2005 18:15 | |
Liefde & Relatie |
Na 1,5 Jaar verwerken.. Maar hoe?? mizz-unknown | 26 | 29-11-2004 16:49 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 | |
Algemene schoolzaken |
Jaarboek ellen16 | 5 | 27-10-2003 19:26 | |
Liefde & Relatie |
Kerst... sweetangel19 | 17 | 16-07-2003 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Met je laten spelen....? haas17 | 15 | 19-01-2003 18:59 |