Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar even zonder gekkigheid...zulke types liepen wel rond in het winkelcentrum van mijn woonplaats in Amerika ![]() ![]() |
![]() |
|
vroeger was het nog wel een acceptabel merk met soms leuke dingen maar nu is het te erg geworden met die vieze glim en glanspakjes
ook al die jerseys met SOUTH BRONX e.d. vallen echt ver buiten mijn smaak laat ik het dan nog maar niet eens hebben over het soort mensen wat ermee loopt ![]() nee geef mij maar de sobere merken Rat
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar over Kani. Ik vind het te patserig. Op mijn school lopen er 2 mensen in, van die truien met een zo groot mogelijke K enzo. Zelfs toen ik me nog "hiphop kleedde" liep ik daar niet mee. |
![]() |
|
Karl Kani Fashion Show met plaatjes!
De beste plaatjes die ik kon vinden... Walgelijke kleding overigens, maar als mensen het mooi vinden, dan mogen ze het natuurlijk dragen!
Laatst gewijzigd op 03-02-2003 om 18:13. |
![]() |
|
[off-topic]
Als we allemaal in ieder topic de naam 'mennuz' blijven noemen blijft ie alsnog 'leven'... Dat moeten we niet hebben jongens! (Maar stiekum is het ook gewoon lol) [/off-topic]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete kleding Angeloes | 24 | 27-06-2007 16:13 | |
Werk, Geld & Recht |
Het verbieden van Karl Kani en Lonsdale in discotheken Ostentation | 17 | 25-01-2005 17:13 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
neonazi's on the moon | 499 | 17-05-2003 15:36 | |
Lifestyle |
rap kleding EmiNeM GaNgStEr | 74 | 21-02-2003 10:02 |