| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
sorry! |
|
|
|
|
|
nja kweet niet ik heb zelf iets anders waar ikaan vasthoud en mja kweet niet, als er een god zou zijnmerkikdat vanzelfwelmaar ikvind nietdathij vanme zoukunnen verlangenmeelf of mijn levenswijze te veranderen.met andere woordn: Ik leef lekker mijn eigen leventje,ga mijngangetje en ik zie het allemaal wel.
|
|
|
|
En dit is het laagste, het sluwste, het meest minderwaardige soort persoon. Je bent gepakt door het evangelie van laag geplaatsten en ze werken laagheid in de hand. Je wordt verwaand je lijkt de waarheid te zien, dit is echter een ilusie.
Nu heb je het evenwicht van je leven buiten dit leven gelegt waardoor je in dit leven geen verantwoordelijkheden hebt en zo zonder enig nut van leven je leven 'leeft'. Zie nou in dat alles wat je je nu voorhaalt het laagste is wat je jezelf kan aandoen. Ik hekel je ondoordacht de makelijkste weg kiezes en ik hekel je als persoon. Ik hoop voor je dat jij nog besef hebt en ons niet meer lastig valt met je ziekte en ondragelijke laagheid. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Vreemd dat ze dit meldt binnen dit [mystiek] forum; De bijbel is tegen de krachten waar wij hierover discussieren en verbied het zelfs.
|
|
|
|
ik vind het heel mooi ...
maar ik heb god inderdaad gekoppeld aanmezelf en geef daar niet de naam god aan maar de naam "mijn ziel" ik geloof in mezelf.. en ik ben een gelukkig persoontje ben blij dat ik mag leven, geniet van alles om me heen ja ik heb het wel moeilijk gehad.. maar ik ben nu klaar om me op de toekomst te richten en daar voor te streven. ik ben tot rust gekomen, en zal herleven zeg maar heel raar zo voel ik het maar ik geloof je als je zegt dat er een beter leven is.. maar ik ben blij dat ik mezelf in de hand kan houden met drugs/roken/alcohol niet dat ik nooit drink ofzo maar heeel beperkt ik wens iedereen heel veel geluk toe kus *een zielsgelukkige*
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Voortgangstopic Verwijderd | 38 | 17-01-2011 15:07 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Voeding- en gezondheidstopic #14 Verwijderd | 500 | 04-10-2006 18:59 | |
| Verhalen & Gedichten |
[stukje] De ogen van de meeuwen zoeken die van jou. [graag commentaar] Verwijderd | 20 | 20-08-2006 17:02 | |
| Verhalen & Gedichten |
Jutta RedWarrior | 4 | 02-04-2005 12:50 | |
| Psychologie |
Wat als anderen zeggen dat je ziek bent... Sterretje* | 18 | 21-06-2004 13:01 | |
| Verhalen & Gedichten |
de verslaafde nar_cyste | 0 | 02-01-2003 09:07 | |