Advertentie | |
|
![]() |
|
Me, myself and I. De rest van de mensen kunnen je alleen maar in de steek laten, of je kunt die mensen gewoon kwijtraken.
||
Citaat:
|
![]() |
Beetje dom, ik kan ook geen eenduidig antwoord geven. Ik heb een aantal belangrijke personen (en een dier
![]() Mijn ouders, omdat ze altijd voor me klaar staan, misschien zijn ze af en toe onredelijk, maar ze doen het altijd omdat zij het beste voor mij willen. Mijn beste vriend, omdat hij me iets heel moois heeft gegeven en laten zien, omdat hij me waardeert zoals ik ben, en omdat het gewoon een hele leuke jongen is. Mijn pony, omdat ik daar een hele speciale band mee heb en omdat ik op dit moment niet zonder em zou willen zitten. |
![]() |
|
![]() |
Mijn ouders, ik heb heel veel respect voor ze, want ze hebben echt een moeilijk leven achter de rug. M'n oudere nichtje, want zij is er altijd voor mij. M'n beste vriendin, ondanks dat er veel is gebeurd is ze er nog steeds voor me, en ik hou heeeeeel veel van d'r. En m'n lieve vriendje natuurlijk, zonder hem zou ik nooit meer willen zijn.
![]() |
![]() |
|
Mijn beste vriendin.
We zijn er altijd voor elkaar wat er ook gebeurd. Ze is er altijd op de juiste tijd met een knuffel en ze geloofd meer in mij dan ikzelf. Veel mensen vinden ons moeilijk te begrijpen, maar wij snappen elkaar bijna altijd. Ze pikt ook nog eens bijna alles van me. Ze is misschien wel te goed voor me. Love you Sas!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Al vragende wordt men wijs. Nummer zes. Verwijderd | 500 | 25-08-2010 19:21 | |
De Kantine |
Hoe groot is jouw ego? trophus | 104 | 26-11-2007 22:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De discussie. Kerboga | 9 | 06-07-2005 21:19 | |
De Kantine |
Wie is de belangrijkste in je leven? peaceflower | 82 | 01-03-2005 20:23 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Verslag Bittere Kruid mahieke | 2 | 09-06-2002 11:32 |