Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 20:12
steentje
steentje is offline
men niet klaarkomt bij het verrichten van seksuele handelingen?

ik ben nu 2x met mn huidige vriend naar bed geweest en al zijn we een uur bezig..hij komt nog niet klaar? Ik was trouwens zijn eerste...

Iemand tips of iets?
Oud 20-03-2003, 20:16
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Erg is het zeker niet nee...
Ik kan me best voorstellen dat het bij je eerste keer niet zo wil lukken, misschien omdat je jezelf niet echt op je gemakt voelt.

Ik denk dat het later wel beter zal gaan.

Misschien zul je wat meer handelingen moeten verrichten, om het wat "spannender" te maken... Even uitproberen dus.
Oud 20-03-2003, 20:17
Bendzj
Bendzj is offline
Lijkt me niet echt normaal. Vooral als je zn eerste bent. Hoe zit het met voorspel. Pijp/trek je hem van te voren?
Oud 20-03-2003, 20:31
Diovai
Diovai is offline
Ja dat is erg, en bovendien zeker niet normaal!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:33
steentje
steentje is offline
Citaat:
Hypochondriac schreef op 20-03-2003 @ 21:17:
Lijkt me niet echt normaal. Vooral als je zn eerste bent. Hoe zit het met voorspel. Pijp/trek je hem van te voren?
yep doe ik...en bij mn vorige vriend ging het allemaal zo makkelijk! Maar jah...niemand is hetzelfde....
Maar aan het voorspel ligt het zeker niet....
Oud 20-03-2003, 20:49
very drunk driver
very drunk driver is offline
hmmm een man die niet klaarkomt dat is toch wel heel zeldzaam meestal komen ze te snel.

of de man heeft een probleem of je doet iets fout
Oud 20-03-2003, 21:43
Verwijderd
Naja, mijn vriend is ook al vet lang niet meer klaargekomen tijdens het neuken... wat is daar dan mee aan de hand? Is er iets fout aan hem? Hij vindt het altijd wel vet lekker enzo, wat kan het dan zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 12:58
MUBA
MUBA is offline
Citaat:
! am mE schreef op 20-03-2003 @ 22:43:
Naja, mijn vriend is ook al vet lang niet meer klaargekomen tijdens het neuken... wat is daar dan mee aan de hand? Is er iets fout aan hem? Hij vindt het altijd wel vet lekker enzo, wat kan het dan zijn?
Misschien hebbie wel helemaal geen zin in klaar komen omdat het zo al gewoon erg lekker is... dattie zich inhoudt ofzo zeg maar... wees blij
Oud 21-03-2003, 13:11
poesiefox
poesiefox is offline
Dat zijn gewoon de zenuwen, hij voelt zich nog niet goed genoeg op zijn gemak om bij iemand klaar te kunnen komen. Misschien zijn ze daar thuis een beetje puriteins over sex en masturbatie.
Als je gespannen bent lukt het niet. Er is onlangs hersenonderzoek naar gedaan, en er is een orgasmegebied in de hersenen. Hetzelfde gebied is betrokken bij zindelijk worden. Het sein moet op veilig staan, anders zit er een blokkade. Veel mensen kunnen ook niet plassen als er iemand kijkt, zelfde mechanisme.
Oud 21-03-2003, 14:04
Optima
Optima is offline
wees blij dat je geen troep hebt naderhand. Als HIJ het toch FIJN vindt? dat hij niet klaarkomt hoeft niet meteen een hele mislukking te betekenen.
Oud 21-03-2003, 14:09
metalgirl
metalgirl is offline
Ik zou even aan hem vragen of hij normaal wel een orgasme kan krijgen, of hij vindt dat je iets verkeerd doet, of het misschien oraal of met de hand wel zou lukken en of hij er erg mee zit dat hij niet komt...

Normaal wel een orgasme (als hij zich zelf aftrekt) --> andere standjes, bepaal zelf eens het tempo, laat hem dieper komen enz.
Doe je iets verkeerd --> vraag hem hoe hij het wil.
Oraal of met de hand --> probeer het eens.
Zit hij er erg mee --> praat erover, jullie moeten je allebei op je gemak voelen.
Oud 21-03-2003, 15:58
Verwijderd
Citaat:
MUBA schreef op 21-03-2003 @ 13:58:
Misschien hebbie wel helemaal geen zin in klaar komen omdat het zo al gewoon erg lekker is... dattie zich inhoudt ofzo zeg maar... wees blij
Dat is het niet, hij wil eigenlijk te graag klaarkomen maar omdat ie het zo graag wil lukt het juist weer niet ofzo? Ik zeg altijd dat hij zich niet zo moet focussen op het klaarkomen en dat probeert ie dan wel maar onbewust wil hij tich weer heel graag klaarkomen dus lukt het weer niet. En omdat hij nu denkt dat hij nooit meer klaar zal komen gaat het op een gegeven moment als we bezig zijn ook niet meer...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 16:09
poesiefox
poesiefox is offline
Onmiddelijk stoppen met sexen, krijg eerst de lol erin maar weer eens terug. Ga maar weer voelen en zoenen en rommelen zoals eerst, maar hij mag NIET klaarkomen.

Sexuologen noemen dit paradoxale stimulatie.
Oud 21-03-2003, 16:36
Tryptamine
Tryptamine is offline
Het hangt van de situatie af. Soms heb ik seks om klaar te komen, soms gewoon om lekker intiem bezig te zijn, en soms een beetje van beiden. Maar ik vind het niet erg hoor...als het lekker was en je bent niet klaargekomen doet dat niet af aan de ervaring.
Oud 21-03-2003, 19:07
Verwijderd
Mijn vriend komt ook niet altijd klaar tijdens de seks. Soms is-ie zo lang bezig met z'n orgasme uitstellen zodat het langer duurt, dat z'n erectie het opgeeft (na een uur ofzo). Geloof niet dat-ie het erg vindt...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 19:57
steentje
steentje is offline
Citaat:
! am mE schreef op 21-03-2003 @ 16:58:
Dat is het niet, hij wil eigenlijk te graag klaarkomen maar omdat ie het zo graag wil lukt het juist weer niet ofzo? Ik zeg altijd dat hij zich niet zo moet focussen op het klaarkomen en dat probeert ie dan wel maar onbewust wil hij tich weer heel graag klaarkomen dus lukt het weer niet. En omdat hij nu denkt dat hij nooit meer klaar zal komen gaat het op een gegeven moment als we bezig zijn ook niet meer...
Nu ik deze reacties allemaal lees, denk ik dat mijn vriend hier misschien ook wel eens last van kan hebben....maar wat doe je daar weer aan dan?
Oud 21-03-2003, 20:30
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
steentje schreef op 21-03-2003 @ 20:57:
Nu ik deze reacties allemaal lees, denk ik dat mijn vriend hier misschien ook wel eens last van kan hebben....maar wat doe je daar weer aan dan?
Zeg hem dat hij niet mág klaarkomen.
Oud 23-03-2003, 18:53
Verwijderd
Precies... afspreken dat wat er ook gebeurt, hij níét mag klaarkomen. Eventueel om 't eerlijker te maken dat jij óók niet klaar mag komen. En dan gewoon verder alles doen wat je wil

Zo is er geen druk om klaar te komen, en bouwt hij veel seksuele spanning op.
Als een tekort aan dat laatste het probleem is, kun je overigens ook hem verbieden om te masturberen, maar dan moet hij het er natuurlijk wel mee eens zijn
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 18:59
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Diovai schreef op 20-03-2003 @ 21:31:
Ja dat is erg, en bovendien zeker niet normaal!
ik had 3 maanden met een jongen die die tijd nul komma nul keer is klaargekomen en dat vond ie niet erg (zei hij)... dus ligt er maar aan hoe graag je wil klaarkomen en hoe belangrijk je dat vindt. en ik geloof dat ik het erger vond dan hij zelf dattie nie kwam.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 11:17
MUBA
MUBA is offline
Citaat:
! am mE schreef op 21-03-2003 @ 16:58:
Mja, die situatie ken ik ook... ik zag hierboven al goede tips staan (paradoxale stimulatie had iemand het over) enzo... suc6!

Regels voor berichten