Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Beastwars is K*T, en die nieuwe Transformers ook. WAAR IS STARSCREAM VERDOMME!
http://tfarchive.com/genone/tfuniverse.php Daar staan alle echte ![]() Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 14:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan ff over Reboot, dat was egt zooooooooo geweldig. Vooral Hexadecimal en dat er telkens van die games geladen werden, prima ding!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar staan bij sommige series de episode lists. Amerikaans(hebben wij dus ook): Transformers(ook benkend met appendix G1(genaration1), want die is een par jaar later weer uitgebracht als G2)(is ook de 1e serie waar een stel anderen jaren velen jaren later/eerder nakomt of op gebaseerd is) Beast Wars(die met computer dus) Transformers Armada(schijnt niet enorm slecht te zijn) Transformers R.I.D. (über slecht) Japans(daar hadden ze een ander verloop. Ze hadden die van de USA wel, maar er waren meer series): Transformers(weet niet of hij anders heet, maar de originele serie dus) Bij de USA serie had je 4 seizoenen. Tussen seizoen 2 en 3 kwam er een grote film, in Japan hadden ze die film niet, maar hadden ze een OVA die het gat tussen seizoen 2 en 3 opvulde(seizoen 3 is opeens veel meer in de toekomst). Bij de japanse hebe je dus 2 seizoenen, dan die OVA en dan is er geloof ik een serie dis Transformers2006 heet(dit is gewoon seizoen drie). In USA had seizoen 4 maar 3 eps. In Japan hebben ze die eps niet, maar komt er een nieuwe serie genaamd Headmasters. Daarna is er nog Masterfoce, waarbij het wel op de originele transformers lijkt, maar waar ze gewoon bestuurt worden door mensen geloof ik. Dan krijf je Transformers Victory en die heeft volgens mij helemaal niks met de anderen te maken, dan heb je volgens mij een nog een vervolg daarop. Verder hebben zij ook Beastwars al is die geloof ik opgedeeld in 2 series(pre- en posttransmetal) maar dat weet ik niet zeker. Verder hebben ze nog Beast Wars2, beast wars neo, en Beast machines, als ik het goed heb. Verder dan dus ook nog Armada en R.I.D. Het kan heel goed dat het japanse gedeelte voor geen meter klopt want ik heb alleen de USA serie gekeken/gedownload. Met uitzondering van R.I.D. en Armada natuurlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
er kan gewoon uit op gemaakt worden dat de jappaners de hele seerie omgegooid hebben
|
Verwijderd
|
Dat is seizoen 3
SPoiler-alert!!!! SPoiler-alert!!!! Galvatron is de reïncarnatie van Megatron. Dat is seizoen 3. Hoe dat gebeurt zie je in de film. Optimus gaat dood in de film. Ultra Magnus wordt ikn de film ff de leider, maar Hot Rod neemt het leiderschap over doordat hij de Matrix krijgt. Optimus komt in de laatste paar eps terug. SPoiler-alert!!!! SPoiler-alert!!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nostalgia ragdoll | 35 | 27-04-2010 11:20 | |
De Kantine |
Wat deden jullie vroeger altijd op de basisschool in het speelkwartier? Mr.Oizo | 195 | 29-02-2004 16:49 | |
Muziek |
Tv Tunes Verwijderd | 102 | 21-08-2003 19:33 | |
Films, TV & Radio |
*njaaaaah de nostalgie van vroeger, toen er nog leuke tekenfilms waren!* Lt. Cow | 4 | 26-11-2001 18:03 |