Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een keer een weekendje weg?? London of naar Parijs ofzo?? Mijn vriend en ik zijn een keer 3 dagen naar Euro Disney geweest, dat was echt heel leuk. En in de zomer lekker, s'avonds naar het strand! Hoop dat je er wat aan hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kunnen jullie niet samen gaan zwemmen..ofzo...? Ik heb echt geen idee verder...echt moeilijk...suc6 |
![]() |
|
elkaar even niet zien helpt
ik heb ook net een heel weekend met mn vriend opgetrokken, en nu even een paar dagen niet. (morgen zie ik hem weer denkik) en dat ucht wel op. ook gewoon weten dat je nog een leven hebt buiten je relatie, maar ook om de sleur te breken.
||
![]() |
Citaat:
Ja daar ben ik het echt mee eens |
![]() |
|
Tis idd wel een idee om elkaar ff niet te zien.. dan ga je wel verlangen.
Heb de afgelopen week ook zoiets gedaan met me vriend en vandaag weer helemaal voor hem gekozen zeg maar... Als je dat nie wil, elkaar nie zien kan je ook allemaal leuke dingen gaan doen die je normaal nooit doet. Naar een stad, uit eten, wandelen weet ik het iets leuks! ![]() Succes!! xxx Eve |
![]() |
|
![]() |
haha we gaan binnenkort naar het strand..
Das best ver van ons denk iets van 2 en half uur rijden maar toen ik zei dat het me keer leuk leek om naar scheveningen te gaan ofzo vond hij het gelijk een leuk idee ow maar dat wou ik nog vragen wie weet er leuke stukjes strand waar het niet zo druk is?? Ik ken bijna alleen Scheveningen maar.. X |
Advertentie |
|
![]() |
|
Als er een sleur in je relatie komt dan ligt dat niet alleen aan hem maar ook aan jou. Je moet er dus zelf ook wat aan doen. Onderneem iets, ga ergens naartoe, ga leuke dingen doen enz.
We hadden er trouwens gister nog een discussie over op school, dat bij de meeste mensen zo ongeveer na 2 jaar de sleur er een btje in komt. Het is voor jou dan om te kiezen om de sleur eruit te halen of gewoon te stoppen. Tis maar net hoeveel t je waard is. |
![]() |
||
Citaat:
Wat jij niet weet, maar ik wel, is dat haar vriend net terug is nadat hij 3 maanden weg is geweest in Nieuw-Zeeland.
|
Verwijderd
|
Niet bij hem thuis gaan zitten niksen met zijn familie, maar andere dingen doen... en er eens met hem over praten, dat je het een beetje saai vindt worden (maar dat je heel veel om hem geeft, bla
![]() - zwemmen - wandelen - pretpark(je) - film in bioscoop of cultuurhuis - eendjes voeren - naar een openbare bijeenkomst van een politieke partij (waar je allebei helemaal voor óf, ook leuk, juist allebei helemaal tegen bent) - openbare rechtszitting bijwonen - hand in hand door het donker rennen en vallen en stoeien en 't niet erg vinden als iemand je ziet - sauna bezoeken - nachtje ergens samen kamperen - leuke stad bezoeken - hebben jullie ov? naar het station gaan, eerste trein pakken die er klaarstaat, naar het eindpunt van die trein gaan, daar een uurtje rondkijken, naar het station, eerste trein pakken die er klaarstaat, eindpunt, uurtje rondkijken, en dan net zo lang tot 't 9 uur is oid en tijd om naar huis te gaan - bij hem of jou thuis gaan zitten zonder familie erbij ![]() En het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar als je wat fantasie en inlevingsvermogen hebt en je schroomt niet om ietwat onaangepast te zijn, kun je natuurlijk ook nog altijd 'spelen' dat je elkaar voor het eerst ontmoet... en er een perfecte eerste ontmoeting van maken... desnoods neem je andere namen aan, en een geheel ander leven, als je je karakter maar ongeveer hetzelfde laat ![]() |
![]() |
|
ja even voor de duidelijkheid: we zijn al 3 maanden van elkaar gescheiden geweest van november tot januari maar kort daarna, laten we zeggen een maand, was alles weer hetzelfde.
In de tussentijd is er veel veranderd, ik ben op mezelf gaan wonen, heb leuke sociale contacten, verenigingsleven ( GEEN studentenvereniging overigens over my dead body) maar toen hij terug was kwam ik meteen in een isolement. Ik heb ondertussen contact gehad met een andere jongen, gewoon gezellig, misshcien een beetje speels, maar hij ( mijn vriend) wil hier niets van weten. Wat ik eigenlijk wil zeggen: het ligt aan hem Ookal sleur ik hem mee naar leuke thema avonden, theatershows, wandelingen, uitgaan...hem is het altijd of te druk, te lawaaierig, te saai...whatever ik heb gewoon een antipathie gekregen om ook maar IETS te organiseren, omdat ik gewoon teleurgesteld word omdat hij geen zin heeft. De oplossing die ik nu heb: ik hou van hem, en ken hem al 2 jaar, maar hij beperkt me. Omdat ik mezelf niet wil isoleren doe ik gewoon wat ik leuk vind: anderen ontmoeten, lol hebben met andere jongens, uitgaan wanneer ik wil. Dit heeft hij amar te respecteren, of hij maakt het gewoon uit, of...hij neemt eens een keer initiatief tot die tijd i'll be having fun ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Sleur Verwijderd | 25 | 19-10-2006 17:16 | |
Liefde & Relatie |