Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 18:22
Optima
Optima is offline
na 2 jaar elkaar te kennen, valt er niet zoveel meer aan elkaar te ontdekken. Als je dan ook in de weekendens telkens bij HEM thuis zit te niksen met zijn familie etc...dan slaat de sleur snel toe

ik fantaseer wel eens over het begin van een relatie dat alles weer pril is en spannend. Maar dit krijg je nooit terug, tenzij bij een ander....

oplossingen?
Oud 18-03-2003, 18:54
elledc
elledc is offline
Citaat:
Optima schreef op 18-03-2003 @ 19:22:
oplossingen?
Maak het spannender, doe wat, verzet je kont, ga wat drinken, ga een filmpje zien, ga op avontuur, verras hem...
Of je kan er natuurlijk ook een eind aan maken.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 20:37
faith666
faith666 is offline
Er zijn vast nog wel dingen te bedenken die jullie nog nooit samen gedaan hebben.....ga een weekendje weg, of verras hem ergens mee.....zorg dat je weer spanning in je relatie krijgt (wel op een positieve manier heej!)
Oud 18-03-2003, 21:12
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Neen. Sorry maar zo gaat het nou eenmaal, thats nature

Je kan idd beter een nieuwe gaan zoeken tenzij je de rest van je leven met je huidige vriend wilt optrekken
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:59
Verwijderd
Mjah ik ken t optima... Ik heb nu ook tzelfde (na iets meer dan een jaar). Ze wil ook niet uit ofzo, ze wil alleen dingen met mij doen en langzaamaan heb ik soms liever dat ze niet komt
Bovendien motiveert ze me ook niet echt en voegt ze niet echt iets toe zeg maar... Ik vind dat een partner je wel dingen moet leren.

Ik denk ook vaak aan het begin van (onze) relatie... laatst kreeg een vriend van me dus iets met een meisje en ik kreeg er bijna zelf kriebels van. Wat zou ík dat graag weer eens mee willen maken.

Maar goed, hoe je het oplost? Ik ben bang van niet...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 23:31
Sithan
Sithan is offline
Gewoon voorstellen om elkaar 2 weken niet meer te zien en al het contact verbreken, maar alleen om zo onwijs naar elkaar te verlangen en om dan na die 2 weken ff lekker een weekend met elkaar weg te gaan...als je dan niet naar m verlangt dan kan je t beter uitmaken denk ik...
Oud 18-03-2003, 23:31
de abt van sion
de abt van sion is offline
Wat dacht je van een scheiding van tafel en bed?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 23:58
-niels-
-niels- is offline
Vraag eens hoe hij het vind gaan?
Als hij het 'goed' vind gaan, vraag dan waar hij het plezier/genot in de relatie vandaan haalt en kijk of jij daar iets mee kan...

En idd het standaard 'dingen' doen, maar vooral binnen een relatie is het 'forceren' iets waarvan je sneller het gevoel heb dat het niet hoort, maar probeer het, mss is het net de impuls die de boel weer opvlamt...

En elkaar even niet zien kan ook een flinke impuls geven, en anders iig een duidelijker beeld...
Oud 19-03-2003, 10:08
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik heb een beetje hetzelfde probleem als jij hoor, maar ja ik heb er ook niet echt een oplossing voor.
Behalve af en toe leuke dingen te gaan doen en kijken of je het nog leuk kan maken tussen jullie. Dat doe ik ook. En elkaar gewoon niet teveel zien, want dat helpt ook echt niet mee.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 10:53
liefkindje
liefkindje is offline
ik zie mijn vriend eigenlijk best vaak alleen op donderdag niet hebben nu bijna 9 maand en ik heb nog nooit zoiets gehad van: " Kut hij komt weer.." ook al doen wij eigenlijk niet zo vaak leuke gezellige dingen met zn tweetjes. Gewoon bij elkaar thuis, op de bank bij pa en ma.. Ja is saai maar ja beter dan alleen op de bank bij pa en ma toch?? En af en toe pakken we een keer een filmpje in de bios.

Toch zou ik ook wel keer iets leuks willen doen 's avonds. Maar wat??

Wat doet hier de rest eigenlijk 's avonds met zijn vriend(in)??

XXX
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:18
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
ga es uit
met of zonder hem
en dan niet een keer in de maand... maar gewoon lekker vaak...
Oud 19-03-2003, 11:21
liefkindje
liefkindje is offline
ja maar dat doe ik ook wel. Elke zaterdag zowiezo, wel bijna altijd MET hem, vind ik ook niet erg hoor..

En af en toe (ongeveer eens per maand) met de vriendinnen

Verder zitten we elke vrijdag meestal in een cafeetje ook met heel veel vrienden, woensdag ook dus het is vaak maandag en dinsdag dat we thuis zitten bij hem of bij ons. En zondag natuurlijk de hele dag..

Maar ja dat is ook allemaal zo standaard.

Ik wil graag keer iets heel bijzonders ALLEEN met hem doen.
Lekker met zn tweetjes.. Zonder anderen erbij.

Alvast bedankt trouwens

xxx
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 19-03-2003 @ 12:18:
Stop een kurk in je reet. Rijmt niet, maar het dicht wel.
Die sig LoL

Ontopic: zit dan niet steeds thuis! Ga eens een weekendje naar Parijs of lekker naar het strand. Doe iets leuks
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:31
liefkindje
liefkindje is offline
das het probleem. We zijn al keer een dag weggeweest met zn tweeen. Hij werkt, dus hij heeft toen een dag vrijgenomen terwijl ik vakantie van school had.

Maar doordeweeks meot hij dus altijd werken en zaterdags ikke..

En zondags is geen optie daar mijn ouders strenggelovig zijn en dat dus niet goed vinden..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 12:03
Verwijderd
Verwen m ns met n erotische massage ofzo?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 12:57
Embraced Pale Death
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-03-2003 @ 13:03:
Weet je wat voor sleur DAT wordt?
Oud 19-03-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 19-03-2003 @ 13:57:
Weet je wat voor sleur DAT wordt?
zeg ook niet dat je het elke keer moet doen! gewoon. af en toe. eens in de zoveel tijd ofzo..
toch?
ja, als je dat elke keer doet komt er idd ook de sleur in, maar af en toe.. is toch leuk?
naja, zou ik iig wel vinde... hihi
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 14:31
elledc
elledc is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-03-2003 @ 13:03:
Ja dat is een goed idee, mijn vriend en ik verwennen elkaar ook met massage en massage-olie, gegarandeerd een leuke avond
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 19-03-2003 @ 15:31:
Ja dat is een goed idee, mijn vriend en ik verwennen elkaar ook met massage en massage-olie, gegarandeerd een leuke avond
Mwah ik vind dat een beetje saai worden
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 15:01
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Citaat:
liefkindje schreef op 19-03-2003 @ 12:21:
ja maar dat doe ik ook wel. Elke zaterdag zowiezo, wel bijna altijd MET hem, vind ik ook niet erg hoor..

En af en toe (ongeveer eens per maand) met de vriendinnen

Verder zitten we elke vrijdag meestal in een cafeetje ook met heel veel vrienden, woensdag ook dus het is vaak maandag en dinsdag dat we thuis zitten bij hem of bij ons. En zondag natuurlijk de hele dag..

Maar ja dat is ook allemaal zo standaard.

Ik wil graag keer iets heel bijzonders ALLEEN met hem doen.
Lekker met zn tweetjes.. Zonder anderen erbij.

Alvast bedankt trouwens

xxx

Een keer een weekendje weg?? London of naar Parijs ofzo??
Mijn vriend en ik zijn een keer 3 dagen naar Euro Disney geweest, dat was echt heel leuk.
En in de zomer lekker, s'avonds naar het strand!

Hoop dat je er wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 15:03
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Citaat:
liefkindje schreef op 19-03-2003 @ 12:31:
das het probleem. We zijn al keer een dag weggeweest met zn tweeen. Hij werkt, dus hij heeft toen een dag vrijgenomen terwijl ik vakantie van school had.

Maar doordeweeks meot hij dus altijd werken en zaterdags ikke..

En zondags is geen optie daar mijn ouders strenggelovig zijn en dat dus niet goed vinden..
Oeps..sorry zag dit te laat...
Kunnen jullie niet samen gaan zwemmen..ofzo...?
Ik heb echt geen idee verder...echt moeilijk...suc6
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 15:52
damaetas
damaetas is offline
elkaar even niet zien helpt

ik heb ook net een heel weekend met mn vriend opgetrokken, en nu even een paar dagen niet. (morgen zie ik hem weer denkik) en dat ucht wel op. ook gewoon weten dat je nog een leven hebt buiten je relatie, maar ook om de sleur te breken.
Oud 19-03-2003, 16:20
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Citaat:
damaetas schreef op 19-03-2003 @ 16:52:

ik heb ook net een heel weekend met mn vriend opgetrokken, en nu even een paar dagen niet. (morgen zie ik hem weer denkik) en dat ucht wel op. ook gewoon weten dat je nog een leven hebt buiten je relatie, maar ook om de sleur te breken.

Ja daar ben ik het echt mee eens
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 16:47
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Tis idd wel een idee om elkaar ff niet te zien.. dan ga je wel verlangen.

Heb de afgelopen week ook zoiets gedaan met me vriend en vandaag weer helemaal voor hem gekozen zeg maar...

Als je dat nie wil, elkaar nie zien kan je ook allemaal leuke dingen gaan doen die je normaal nooit doet. Naar een stad, uit eten, wandelen weet ik het iets leuks! Dat wil vaak wel helpen...

Succes!!

xxx Eve
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 08:57
liefkindje
liefkindje is offline
haha we gaan binnenkort naar het strand..

Das best ver van ons denk iets van 2 en half uur rijden maar toen ik zei dat het me keer leuk leek om naar scheveningen te gaan ofzo vond hij het gelijk een leuk idee ow maar dat wou ik nog vragen wie weet er leuke stukjes strand waar het niet zo druk is??

Ik ken bijna alleen Scheveningen maar..

X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2003, 09:12
miro
miro is offline
Als er een sleur in je relatie komt dan ligt dat niet alleen aan hem maar ook aan jou. Je moet er dus zelf ook wat aan doen. Onderneem iets, ga ergens naartoe, ga leuke dingen doen enz.

We hadden er trouwens gister nog een discussie over op school, dat bij de meeste mensen zo ongeveer na 2 jaar de sleur er een btje in komt. Het is voor jou dan om te kiezen om de sleur eruit te halen of gewoon te stoppen. Tis maar net hoeveel t je waard is.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 09:44
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
damaetas schreef op 19-03-2003 @ 16:52:

ik heb ook net een heel weekend met mn vriend opgetrokken, en nu even een paar dagen niet. (morgen zie ik hem weer denk ik) en dat ucht wel op. ook gewoon weten dat je nog een leven hebt buiten je relatie, maar ook om de sleur te breken.
Bij Optima werkt een pauze dus niet.

Wat jij niet weet, maar ik wel, is dat haar vriend net terug is nadat hij 3 maanden weg is geweest in Nieuw-Zeeland.
Oud 20-03-2003, 10:06
Verwijderd
Niet bij hem thuis gaan zitten niksen met zijn familie, maar andere dingen doen... en er eens met hem over praten, dat je het een beetje saai vindt worden (maar dat je heel veel om hem geeft, bla)
- zwemmen
- wandelen
- pretpark(je)
- film in bioscoop of cultuurhuis
- eendjes voeren
- naar een openbare bijeenkomst van een politieke partij (waar je allebei helemaal voor óf, ook leuk, juist allebei helemaal tegen bent)
- openbare rechtszitting bijwonen
- hand in hand door het donker rennen en vallen en stoeien en 't niet erg vinden als iemand je ziet
- sauna bezoeken
- nachtje ergens samen kamperen
- leuke stad bezoeken
- hebben jullie ov? naar het station gaan, eerste trein pakken die er klaarstaat, naar het eindpunt van die trein gaan, daar een uurtje rondkijken, naar het station, eerste trein pakken die er klaarstaat, eindpunt, uurtje rondkijken, en dan net zo lang tot 't 9 uur is oid en tijd om naar huis te gaan
- bij hem of jou thuis gaan zitten zonder familie erbij

En het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar als je wat fantasie en inlevingsvermogen hebt en je schroomt niet om ietwat onaangepast te zijn, kun je natuurlijk ook nog altijd 'spelen' dat je elkaar voor het eerst ontmoet... en er een perfecte eerste ontmoeting van maken... desnoods neem je andere namen aan, en een geheel ander leven, als je je karakter maar ongeveer hetzelfde laat
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 10:21
liefkindje
liefkindje is offline
daarom lijkt strand mij zo mooi, althans nu nog nu nog niet zo druk is. Lekker achter mekaar aanrennen vallen in het strand mekaar nat gooien en daarna lekker zoenen in het zand natuurlijk.. haha
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 13:44
Optima
Optima is offline
ja even voor de duidelijkheid: we zijn al 3 maanden van elkaar gescheiden geweest van november tot januari maar kort daarna, laten we zeggen een maand, was alles weer hetzelfde.

In de tussentijd is er veel veranderd, ik ben op mezelf gaan wonen, heb leuke sociale contacten, verenigingsleven ( GEEN studentenvereniging overigens over my dead body) maar toen hij terug was kwam ik meteen in een isolement.

Ik heb ondertussen contact gehad met een andere jongen, gewoon gezellig, misshcien een beetje speels, maar hij ( mijn vriend) wil hier niets van weten.

Wat ik eigenlijk wil zeggen: het ligt aan hem

Ookal sleur ik hem mee naar leuke thema avonden, theatershows, wandelingen, uitgaan...hem is het altijd of te druk, te lawaaierig, te saai...whatever

ik heb gewoon een antipathie gekregen om ook maar IETS te organiseren, omdat ik gewoon teleurgesteld word omdat hij geen zin heeft.

De oplossing die ik nu heb: ik hou van hem, en ken hem al 2 jaar, maar hij beperkt me. Omdat ik mezelf niet wil isoleren doe ik gewoon wat ik leuk vind: anderen ontmoeten, lol hebben met andere jongens, uitgaan wanneer ik wil. Dit heeft hij amar te respecteren, of hij maakt het gewoon uit, of...hij neemt eens een keer initiatief

tot die tijd i'll be having fun
Oud 20-03-2003, 13:47
Embraced Pale Death
Oud 20-03-2003, 13:56
Optima
Optima is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 20-03-2003 @ 14:47:
Oud 20-03-2003, 14:06
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
zucht, allemaal leuk en aardig maar denk de fuck na. Dat zijn allemaal tijdelijke dingen, als je die een paar keer hebt gedaan worden ze vanzelf sleur :/
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 18:38
Verwijderd
Wat gebeurt er als je tegen hem zegt dat hij niet zo'n zeurpiet moet zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 19:05
damaetas
damaetas is offline
dingen doen ipv samen te niksen ?
Oud 20-03-2003, 20:58
Embraced Pale Death
Citaat:
Optima schreef op 20-03-2003 @ 14:56:
goeie beslissing
Oud 20-03-2003, 22:17
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-03-2003 @ 14:44:
misshcien een beetje speels,

Leg eens uit.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 08:19
Optima
Optima is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 20-03-2003 @ 23:17:
Leg eens uit.
speels contact staat tegenover serieuze vriendschap. Daaronder versta ik iemand waarmee je zo nu en dan lol hebt, zonder dat je er aan vast zit.
Reageren

Regels voor berichten