Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
mwa, k zit midden in mn SE voor de talen, ben druk bezig met andere ding voor school, geniet momenteel van nieuwe muziek, heb zin in de periode die komen gaat, sta open voor nieuwe ervaringen
nee dus
|
Verwijderd
|
Uhm.. ik probeer niet in een sleur te zitten.. maar tis eigenlijk wel telkens weer hetzelfde.. alleen morgen het eerste uur vrij = ontbreking van de ketting van de sleur..
En af en toe niet naar school hoeven is ook anti-sleur.. maar na school.. computer, tv, eten, tv, computer, huiswerk, slapen... wakker worden, eten, douchen, aankleden, opmaken enzo, tasinpakken, naar school.. DAT is leven.. in ieder geval weten dat je leeft.. ik blijf wel wachten op het moment dat ik kan doen wat ik wil zonder verplichtingen... = pensioen.. jeeeeeh wat een uitzicht.. ![]() ik zit mezelf depressief te maken hiero.. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Offtopic: Laat me. Weet dat ik dingen vandaag te serieus neem.
|
Verwijderd
|
Ja. Ik heb het gevoel dat ik momenteel WORD geleefd ipv zelf leef. Ik sta op, ga naar school, kom thuis, ga computeren/huiswerk maken, film/tv kijken, naar bed en de volgende dag weer precies hetzelfde.
Tis al een tijdje zo.. Ik leef niet intens genoeg naar mijn eigen mening. Is best kut, ik zie wel mogelijkheden om het te veranderen, maar daar heb ik de hulp van andere bij nodig. En daar ontbreekt het een beetje aan. |
![]() |
||
Citaat:
Als in; Hij doet niets verkeerd. Laat hem met rust. Ga kijken of je zelf leuke dingen te doen hebt.
||
Citaat:
of iemand houdt ons natuurlijk voor de gek, want hij doet wel erg overdreven ![]()
|
Kun je dat echt na één post weten, hoe superieur jongen zich voelt?
Nou ja, misschien moest je volgende keer maar zonder te posten erom lachen. Zou ik doen, anyway. Als ik erom zou lachen. En wie zit er nog meer in een sleur? ![]()
||
Citaat:
![]() en moet je maar bij zijn andere posts kijken ok, terug ontopic ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
In de war randomforumnaam | 1 | 30-09-2015 22:11 | |
Liefde & Relatie |
Als de vlinders verdwijnen... Breg | 15 | 12-04-2011 08:18 | |
Liefde & Relatie |
in dubio! shellsign | 53 | 03-08-2006 15:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Is dit wat? Verwijderd | 17 | 16-04-2005 16:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Liefde & Relatie |
hoe toon je ze dat je ze nog graag ziet? jos 666 | 6 | 29-02-2004 21:02 |