![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw, ik vind het ook wel lekker als twee meisjes iets doen. ![]() Sex met dieren, BAH, ik heb medelijden met die beestjes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen maar met joodse meisjes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee,oke, maar als iemand dat aan mij zou vragen, zou ik zoiets hebben van *Jezus, hebben jullie medelijden ofzo*, Naja, als ik sneaky een koppeltje zie hopseflopsen, loop ik ook niet weg, al is het alleen al voor het zwijggeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
cool woord... Whahaha ne vind het eerder vreemd om toe te kijken bedoel mogen ze ook niet bij mij doen ![]() |
![]() |
|
ow, ow ow... Onschuld he. Wat een prachtig gegeven.
Tja, ik kan niet zeggen dat ik je fantasie onbegrijpelijk vindt. Maar ik denk dat elke man hier er geen problemen mee zou hebben als hij zich in de hier beschreven situatie terug zou vinden. ![]() Bepaalde vrouwen ook niet trouwens...
Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 23:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en antwoord op je vraag: hij heeft kabelinternet, en natuurlijk zal ie zich daar ook vast wel op afrukken net als zo vele anderen, but why would it bother me? i don't mind, als hij er niet is en ik heb wel zin ga ik ook echt niet w88 tot ie er wel is hoor!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en nee zou me nooit door een ander laten nemen als ik een vriend heb, en helemaal nou niet, na een relatie van 2 en een half jaar raak je daar wel aan gewend hoor! en lees voortaan eerst ff voordat je meteen met allerlei conclusies komt
Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 13:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
TATU - all the things she said In de regen, twee keurige meisjes twee schooluniformpjes en lebberen maar! BTW het is masochisme |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Interessant wetenschappelijk nieuws zonder discussiewaarde a la tiswah. Relief | 86 | 30-11-2010 16:26 | |
Carlo Guiliani......Held of Anti-Held? red_and_black | 86 | 26-06-2003 13:32 | |
acties tegen oorlog in Irak Bella_De_Koe | 44 | 30-03-2003 22:49 | |
15 Februari. Laten we die lieve onschuldige Saddam een hart onder de riem steken Insane Juggalo | 253 | 23-02-2003 19:23 | |
Nederland moet zich achter Frankrijk en Duitsland opstellen. Ernesto G. | 100 | 03-02-2003 13:48 | |
De Kantine |
Zou jij toekijken als Lightlady | 19 | 27-10-2002 14:44 |