Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 15:34
Mark87
Mark87 is offline
Wat is dat toch... ik vraag aan een groepje vrienden, zullen we wat leuks gaan doen? Krijg ik echt zo'n antwoord, ja maar we hebben geen wiet...

What the fuck? Doe eens even normaal, je kunt ook lol hebben zonder een jointje gerookt te hebben hoor...

Wat gaat er in hun om, want dit is echt niet tof... gebeurt namelijk heel vaak, wil ik eens wat leuks gaan doen, gaan we blowen om het blowen zelf.

En ja ik heb ook andere vrienden, maar die wonen te ver weg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 15:38
very drunk driver
very drunk driver is offline
met wiet erbij is gewoon harstikke leuk. jij hebt nog geluk mijn vrienden blowen niet, doen nooit iets leuks, als je vraagt kom gaan we karten ofzo hebben ze altijd een rede.

zijn echt zwaar saai
Oud 31-03-2003, 15:50
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 31-03-2003 @ 16:38:
met wiet erbij is gewoon harstikke leuk. jij hebt nog geluk mijn vrienden blowen niet, doen nooit iets leuks, als je vraagt kom gaan we karten ofzo hebben ze altijd een rede.

zijn echt zwaar saai
Ja maar kom op, ik heb niet altijd zin in om te blowen, als ik de volgende dag weer naar school moet bijvoorbeeld...

Ik heb ook vrienden die snel naar huis sprintten en dan gauw computer aan en op MSN. Echt kut is dat... ik ken verder niemand die een beetje in de buurt woont en die als ie sober is leuke dingen gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:05
Muizzz
Muizzz is offline
pff je kan toch ook wel zonder lol maken
misschien heb je gewoon saaie vrienden?
Oud 31-03-2003, 16:10
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
dat, beste knul, noem je nou pubertijd
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:52
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 31-03-2003 @ 17:10:
dat, beste knul, noem je nou pubertijd

wat er in hun hoofd omgaat ? waarschijnlijk is t een gewoonte geworden, en denken ze dat het met wiet vele malen gezelliger is(nou kan wiet wel degelijk wat toevoegen kwa t slagen van de avond/middag)... so it's up to you om dat ff te zegge tegen ze of niet... ennuh als ze niet luistere is t kut..
btw als zij blowen neem ik aan dat jij niet verplicht bent om mee te hijsen, dus je kan gewoon meegaan zonder te blowen...lijkt mij.
Oud 31-03-2003, 18:11
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
pfff zonder wiet is het ook 9 van de 10 keer supersaai
Oud 31-03-2003, 18:13
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
moet toegeven dat ik ook niet altijd zin heb om wat te gaan doen als er geen wiet is ... als k de hele dag al niet vooruit te branden ben en iemand zegt kom we gaan smoken en wat leuks doen ga k wel mee omdat ik weet dat t dan ook idd nog leuk kan worden, als ze zeggen kom we gaan wat leuks doen en er is geen wiet heb k dan geen zin om te gaan...
maar meestal heb k t ook zonder wiet goed naar me zin hoor
maar als t altijd zo gaat heb je misschien idd gewoon saaie vrienden
Oud 31-03-2003, 19:18
Mark87
Mark87 is offline
hmmmzz... idd, ok... maar ik weet als ik mee ga en ze gaan blowen zit ik op een gegeven moment ook weer mee te doen omdat iedereen aan mij een joint passt...

ze zijn als ze niet stoned zijn ook wel relaxed, maar buiten school willen ze gauw naar huis en computeren en blowen enzo... daar heb ik dus niet zo erg zin in.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:30
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
Mark87 schreef op 31-03-2003 @ 20:18:

ze zijn als ze niet stoned zijn ook wel relaxed, maar buiten school willen ze gauw naar huis en computeren en blowen enzo... daar heb ik dus niet zo erg zin in.
niet lullig bedoeld ofzow maar misschien n id om vrienden te zoeken die wel zin hebben om samen wat te gaan doen?
Oud 31-03-2003, 19:40
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef op 31-03-2003 @ 20:30:
niet lullig bedoeld ofzow maar misschien n id om vrienden te zoeken die wel zin hebben om samen wat te gaan doen?
Jep, heb nog wel andere vrienden, en ben ook van plan om nog wat erbij te zoeken.

Maar het valt me zo op, dat die mensen niets willen doen. Ik vroeg het aan een jongen, hij zei: "Ik weet niet wat het is man, maar... eehhh... de wereld is gewoon een betere wereld als je stoned bent".

Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 21:08
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
Mark87 schreef op 31-03-2003 @ 20:40:
Jep, heb nog wel andere vrienden, en ben ook van plan om nog wat erbij te zoeken.

Maar het valt me zo op, dat die mensen niets willen doen. Ik vroeg het aan een jongen, hij zei: "Ik weet niet wat het is man, maar... eehhh... de wereld is gewoon een betere wereld als je stoned bent".

hij heeft wel gelijk als je t mij vraagt
Oud 31-03-2003, 22:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
t kan best leuk zijn zonder wiet, maar dan moet er wel alcohol zijn...

zonder kan het ook leuk zijn maar is het vaak niet..
Oud 01-04-2003, 08:58
stoeipoesje
stoeipoesje is offline
idd! het kan altijd leuk zijn zonder drugs!ik ben zwaar tegen drugs maar dat komt door wat ik mee heb gemaakt met iemand waarvan ik hield....die gebruikte ook drugs en is finaal de fout in gegaan!zoow erg zelfs dat ie door zijn eigen familie in elkaar geslagen word!en dan vind ik dat je na mot denken over wat de gevolgen ervan zijn...ik gebruik zelf nix....heb nog nooit een hijs van een joint gehad en ik kan egt los gaan als ik op stap ga!dus je heb het egt niet nodig om gezellig te zijn!!!! drugs is gewoon slecht en iedereen zou dat moeten beseffen!
Oud 01-04-2003, 11:12
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
stoeipoesje schreef op 01-04-2003 @ 09:58:
idd! het kan altijd leuk zijn zonder drugs!ik ben zwaar tegen drugs maar dat komt door wat ik mee heb gemaakt met iemand waarvan ik hield....die gebruikte ook drugs en is finaal de fout in gegaan!zoow erg zelfs dat ie door zijn eigen familie in elkaar geslagen word!en dan vind ik dat je na mot denken over wat de gevolgen ervan zijn...ik gebruik zelf nix....heb nog nooit een hijs van een joint gehad en ik kan egt los gaan als ik op stap ga!dus je heb het egt niet nodig om gezellig te zijn!!!! drugs is gewoon slecht en iedereen zou dat moeten beseffen!
dat beseffen de meeste mensen hier ook wel, alleen besef jij niet dat drugs niet per definitie slecht hoeven te zijn.... (volgens mij)
Oud 01-04-2003, 11:42
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
stoeipoesje schreef op 01-04-2003 @ 09:58:
lekkere familie dan
zouden es een joint moeten roken, dan zouden ze dat in elkaar slaan wel achterwege laten
Oud 01-04-2003, 14:49
stoeipoesje
stoeipoesje is offline
heej ook harry........het is heel wat anders als je ook nog us van je familie gaat stelen en gaat roddelen over ze dat je nichtje een hoer is enzoow.......of over je broer zeggen dat hij een wijf gaat verkrachten terwijl die zelf 2 kinderen heeft.......en dat is de reden waarom dat diegene in elkaar is geslagen door zijn bloedeigen broer......omdat ie zulke dingen had verzonnen......dan zou ik hem ook pakken hoor......het is dan wel me neef....maar da maak nie uit......tog???
Oud 01-04-2003, 14:59
Mir-idiotA
Citaat:
stoeipoesje schreef op 01-04-2003 @ 15:49:
heej ook harry........het is heel wat anders als je ook nog us van je familie gaat stelen en gaat roddelen over ze dat je nichtje een hoer is enzoow.......of over je broer zeggen dat hij een wijf gaat verkrachten terwijl die zelf 2 kinderen heeft.......en dat is de reden waarom dat diegene in elkaar is geslagen door zijn bloedeigen broer......omdat ie zulke dingen had verzonnen......dan zou ik hem ook pakken hoor......het is dan wel me neef....maar da maak nie uit......tog???
och jee hou op zeg! drugs zijn niet slecht, de personen die het gebruiken kunnen slecht zijn...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 15:08
stoeipoesje
stoeipoesje is offline
drugs zijn wel slecht.......licht eraan wat voor drugs......als ik kijk naar me vriend.....die heeft alles al gehad.....en die werd er niet beter op!die ging zelfs slecht achteruit...daarom is ie gestopt....dus het is wel zeker slecht.....maar meningen verschillen......
Oud 01-04-2003, 15:39
ScHiZoX
ScHiZoX is offline
Volgens mij is stoeipoesje een beetje kortzichtig.........

Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 15:52.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 15:41
ScHiZoX
ScHiZoX is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 31-03-2003 @ 19:11:
Amen!
Oud 01-04-2003, 15:41
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
stoeipoesje schreef op 01-04-2003 @ 15:49:
jah dan kun je hem maar beter in mekaar ramme jah, daar leert ie het wel van
Oud 01-04-2003, 16:33
Lord D!M
Lord D!M is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 31-03-2003 @ 19:11:
ik heb de laatste tijd eigenlijk het tegenovergestelde: 9/10 keer saai MET wiet. Mja, dat hangt er natuurlijk vanaf met wie je die shit doet. Wij zijn ook altijd bij iemand thuis op de bank aan het smoken. Gaat de lol toch af na een tijdje

Het is niet zwart-wi(e)t, soms tijd om te smoken, soms niet. Simpell als dat toch? Als je maten dat niet snappen doe je toch gewoon niet mee?
Oud 01-04-2003, 21:33
stoeipoesje
stoeipoesje is offline
heej schizox...hoe bedoel je kortzichtig?da snap ik nie egt..... bedoel je dat ik maar 1 kant van dit onderwerp zie?
Reageren

Regels voor berichten