Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 00:40
Eurydice
Eurydice is offline
Ik ben langzaamaan verliefd geworden op ene vriend van mij.. Toen ik hem net kende zag hij mij als potentiële vriendin maar ik heb hem al snel duidelijk gemaakt dat ik da ni zag zitten. Inmiddels ben ik 360° gedraaid ...

Wegens onze vriendschap ben ik ni van plan hem te vertellen wat ik ben gaan voelen, maar ondertussen moet hij zich wel afvragen waar ik toch last van heb?
Ik informeer regelmatig naar zijn gevoelens voor die en die en praat hem zowat gevoelens voor andere meisjes aan. Als hij het dan vervolgens over een ander meisje heeft ben ik stikjaloers terwijl ik het onderwerp zelf heb aangesneden! (om mn kansen te peilen)

Ook vat ik alles wat hij zegt super persoonlijk op, iets wat ik nooit doe, want we maken altijd lol met elkaar over dat soort dingen. Ik weet ook wel dat hij het niet meent, maar ik kan er niks aan doen.. Ik wil gewoon geen botte dingen uit zijn mond horen (terwijl we dat altijd doen voor de gein). Tegenstrijdig als ik ben kan ik wel heel bot tegen hem doen, om hem vooral ni het idee te geven dat ik hem leuk vind.

Met mijn rare gedrag ben ik echt bang hem af te stoten, maar ik ga echt ni vertellen wat er aan de hand is. Mijn kansen zijn best wel redelijk, maar volgens mij verwacht hij dit echt ni van me. Ik denk ook ni dat hij het gelooft als ik zeg dat ik hem leuk vind. Maar ik moet «nu» echt iets hiermee gaan doen, want anders ben ik zo ook nog een vriend kwijt.
Oud 15-03-2003, 07:14
Verwijderd
Citaat:
Eurydice schreef op 15-03-2003 @ 01:40:
Ook vat ik alles wat hij zegt super persoonlijk op, iets wat ik nooit doe, want we maken altijd lol met elkaar over dat soort dingen.
Ghe, je geeft me onbewust inzicht in iets

Tsja je zal het toch duidelijk moeten maken op de 1 of andere manier denk ik. Het komt wel vaker voor dat iemand eerst niets wil en na verloop van tijd in een vriendschap steeds meer gaat voelen. De vraag is enkel hoe die jongen ermee omgaat. Als hij het heel zwaar had met jouw beslissing destijds, zal het ook moeilijker zijn om nu te accepteren dat je toch iets wilt en vice versa.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 10:14
Diovai
Diovai is offline
Je eigen
graf graven
doe je
toch wel
waar en
hoe snel
is wel de
vraag?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:27
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik zie niet echt een vraagstelling, maar om toch even te reageren....

Volgens mij weet je zelf ook wel wat je moet doen. Door dit zo door te laten gaa, loopt het sowieso op niks uit. Praten is altijd de sleutel. Zonder praten kom je nergens.
JE zegt dat het een goeie vriend is. Dan moet hij je toch ook wel kunnen begrijpen, of in ieder geval begrip hebben voor jou gevoelens. Ik zou er toch echt is over beginnen. Waarschijnlijk voel jij je ook een stuk beter daarna. Dan is het er tenminste uit, en weet hij ervan.
Oud 15-03-2003, 17:51
steentje
steentje is offline
ik heb zo wel ongeveer hetzelde gehad...en heb het hem toch verteld wat ik voor hem voelde. Ik heb nu 1,5 week iets met mijn beste vriend dus!!! Tis al een begin....
Oud 15-03-2003, 17:56
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
steentje schreef op 15-03-2003 @ 18:51:
ik heb zo wel ongeveer hetzelde gehad...en heb het hem toch verteld wat ik voor hem voelde. Ik heb nu 1,5 week iets met mijn beste vriend dus!!! Tis al een begin....
Wat leuk voor je zeg!! Tis bij mij zo dat hij af en toe van die signalen geeft, koosnaampjes enzo, maar zo gaan we sindskort met elkaar om. Weet niet of dat is omdat hij me leuk vind of omdat hij denkt te weten dat ik het toch niet serieus neem..

Trouwens om ff een vraagstelling te creeëren Hoe kan ik nou uitvissen wat hij denkt/vindt zonder er direct naar te vragen?
Oud 15-03-2003, 17:57
Eurydice
Eurydice is offline
ik voel me trouwens net weer 12 door van zulke dingen een probleem te maken
Oud 15-03-2003, 18:03
steentje
steentje is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 15-03-2003 @ 18:56:
Wat leuk voor je zeg!! Tis bij mij zo dat hij af en toe van die signalen geeft, koosnaampjes enzo, maar zo gaan we sindskort met elkaar om. Weet niet of dat is omdat hij me leuk vind of omdat hij denkt te weten dat ik het toch niet serieus neem..
die signalen kreeg ik dus ook maar ik had al 1,5 jaar een vriend en wou hem niet zomaar opgeven. Ik kon mijn gevoelens voor hem echter nie meer tegenhouden en heb hem verteld dat ik hem leuker vond dan de bedoeling was. Hij zag mij toen als zn zus zei ie. Een maand later ofzo.....bleek het toch wederzijds te zijn....(hij kuste me..) De dag daarna heb ik het met mn vriend uitgemaakt en na een week aanklooien heb ik dus iets met hem gekregen!

Dus gewoon eerlijk tegen hem zeggen wat je voor hem voelt...en zijn reactie afwachten. Zegt hij van niet...geloof hem dan en probeer hem uit je hoofd te zetten. Zegt ie van wel...veel plezier samen!
Oud 17-03-2003, 01:54
Eurydice
Eurydice is offline
hij heeft me net een msn-gesprek laten lezen van hem en een jongen die mij leuk vindt. Daarin zegt HIJ dat ik 'gewoon een vriendin ben'. Die andere jongen dacht namelijk dat er meer tussen ons speelde, omdat we dat een keer voor de gein gezegd hadden. Nu kan ik het zeker wel vergeten he?
Oud 17-03-2003, 18:44
steentje
steentje is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 17-03-2003 @ 02:54:
hij heeft me net een msn-gesprek laten lezen van hem en een jongen die mij leuk vindt. Daarin zegt HIJ dat ik 'gewoon een vriendin ben'. Die andere jongen dacht namelijk dat er meer tussen ons speelde, omdat we dat een keer voor de gein gezegd hadden. Nu kan ik het zeker wel vergeten he?
geef de hoop nog niet op..misschien heeft ie dat alleen maar gezegd om het zelf te willen geloven ofzo...ik zou echt gewoon tegen hem zeggen wat je voor hem voelt...
Oud 18-03-2003, 11:35
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 17-03-2003 @ 02:54:
Nee hoor, wat hij zei was waar. Je bent alleen een vriendin van hem. Maar hij heeft toch niet gezegd dat hij niet meer wil?
Oud 29-03-2003, 20:41
Eurydice
Eurydice is offline
Oké.. UPDATE we hebben gezoend... dwz.. we waren allebei nog al aangeschoten en het duurde 5sec ofzo, maar tis wel gebeurd... Intussen begin ik half verliefd op hem te worden.. Hij zit wel allemaal grapjes te maken dat het voor herhaling vatbaar is, maar dat zie ik nog niet concreet gebeuren.. Hij had btw niet verwacht dat ik terug zou zoenen zei hij.. maar ik had natuurlijk niet het lef om te zeggen waarom ik dat wel gedaan had... nogmaals, we waren best ver heen allebei & anders was t niet eens gebeurd denk ik dus of ik hier nou conclusies uit kan trekken???

Laatst gewijzigd op 29-03-2003 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 10:00
The0
The0 is offline
Ja, ondanks dat jullie beiden dronken waren, heb je toch gezoend. Jij kon het je ook onthouden, dus hij vast ook wel. Misschien moet je het hem gewoon eens VRAGEN wat hij wil? Of, nog beter, voor jezelf verzinnnen of je nou wel of niet verliefd bent..

offtopic: 360 graden is helemaal rond, je bent dus net zover als je was
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 10:38
Yolcu
Yolcu is offline
Je bent idd 180 graden gedraaid, niet 360..

En verder is toch echt de enige mogelijkheid: het aan hem vertellen. Wat heb je te verliezen? Als hij niets voor je voelt (lijkt me sterk, hij heeft immers al gezegd dat ie je leuk vindt en jullie hebben gezoend), dan zal hij je als 'gewone' vriendin echt niet zomaar laten vallen. Dan kunnen jullie er samen vast wel over praten; toen hij vertelde dat hij jou leuk vond is er toch ook niets aan de vriendschap veranderd?

En als ie je wel leuk vindt: dan ga je nog een leuke tijd tegemoet! Veel succes!
Oud 30-03-2003, 15:29
Eurydice
Eurydice is offline
offtopic: ik weet dat het 180° is ja... maar kon het niet meer veranderen toen ik er achter kwam dat mijn verbastering van dit gezegde niet helemaal logisch klonk
Oud 30-03-2003, 18:57
AtHell
AtHell is offline
Je kent een jongen al een tijdje, je kan 'm dus een beetje uitstaan, nu wil je sex ?

Nou niet moeilijk doen en 'm gewoon pakken, het is een jongen hij zal het vast niet erg vinden.
Oud 30-03-2003, 19:36
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
AtHell schreef op 30-03-2003 @ 19:57:
Je kent een jongen al een tijdje, je kan 'm dus een beetje uitstaan, nu wil je sex ?

Nou niet moeilijk doen en 'm gewoon pakken, het is een jongen hij zal het vast niet erg vinden.

uhh sorry? ik heb het niet over seks gehad...
Oud 30-03-2003, 19:48
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 30-03-2003 @ 20:36:
Nee maar ik neem aan dat dat wel iets is wat je op deze leeftijd in een 'relatie' zoekt en zo niet dan hij wel. Dus stel ik voor dat je gewoon overgaat tot sex en zo voor je wint.

Ik zou hier nog wel een paar rolleyes icoontjes neer kunnen zetten en nog een of andere onaardige opmerking maar je hebt geluk, ik zie dat icoontje van jouw gewoon als een uiting van onbegrip en ik wil je eigenlijk best helpen met je.. 'probleem'.
Oud 30-03-2003, 19:52
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 30-03-2003 @ 20:36:
Eurodice, negeer AtHell... hij is 16=puber... hij denkt waarschijnlijk op dit moment alleen aan sex en vind het stoer om dit soort uitspraken te doen...

Sex is niet de oplossing, dan kan het juist zo zijn, dat die jongen jou alleen als een speeltje begint te zien... maar dat weerhoud hem dan nog niet om met andere meiden te kussen of verder te gaan tijdens het uitgaan (sorry, weet niet wat voor type hij is, kan dus zijn, dat hij dit nooit doet bij het uitgaan)

Anyway... ik zou het hem toch gewoon vragen meid... op dit moment lijkt het meer, alsof je zelf al jullie band aan het verbreken bent, juist door maar te verbergen dat je verliefd op hem bent...
Oud 30-03-2003, 19:54
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
Inmiddels ben ik 360° gedraaid ...

Je vindt dus nog precies hetzelfde?
Oud 30-03-2003, 20:01
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 30-03-2003 @ 20:52:
Eurodice, negeer AtHell... hij is 16=puber... hij denkt waarschijnlijk op dit moment alleen aan sex en vind het stoer om dit soort uitspraken te doen...
Ik verbaas me soms echt over de kortzichtigheid van andere mensen, maarja je bent 21 en je wil wat he, dan is de beste oplossing als je geen gegronde argumenten kan bedenken gewoon maar het gedrag van iemand op de pubertijd af schuiven.

Nouja ik vind je wel lief hoor want je hebt moeite met begrijpend lezen, het was namelijk écht moeilijk om meer in mijn post te lezen dan het woordje 'sex'. Wel verdacht trouwens dat de topicstarter het ook niet door had.

Laat ik dit hele gebeuren maar afschuiven op de schijnbare alwetendheid van mensen in hun 20'er jaren, want het schijnt dat men dan, als een soort overdreven afzetten, zichzelf tot volwassen bombardeerd en superieur gaat doen. Eigenlijk doet me dat wel een beetje aan het 'puberen' denken, jou ook ?.
Oud 30-03-2003, 20:20
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
AtHell schreef op 30-03-2003 @ 21:01:
Ik verbaas me soms echt over de kortzichtigheid van andere mensen, maarja je bent 21 en je wil wat he, dan is de beste oplossing als je geen gegronde argumenten kan bedenken gewoon maar het gedrag van iemand op de pubertijd af schuiven.

Nouja ik vind je wel lief hoor want je hebt moeite met begrijpend lezen, het was namelijk écht moeilijk om meer in mijn post te lezen dan het woordje 'sex'. Wel verdacht trouwens dat de topicstarter het ook niet door had.

Laat ik dit hele gebeuren maar afschuiven op de schijnbare alwetendheid van mensen in hun 20'er jaren, want het schijnt dat men dan, als een soort overdreven afzetten, zichzelf tot volwassen bombardeerd en superieur gaat doen. Eigenlijk doet me dat wel een beetje aan het 'puberen' denken, jou ook ?.
Hmmm, kortzichtigheid is het verwoorden van "Verliefdheid" naar het "sex willen hebben met"... dat heb jij gedaan, dat kan niet ontkent worden, dat staat bijna zwart op wit hierboven in je eerste reactie vermeld. Jij verwoord hiermee (denk ik, corrigeer me, als ik het fout heb) waarschijnlijk hoe jij zelf denkt over verliefdheid en dat is dan dus gewoon naar bed willen met die meid/meiden...
superieur voel ik me niet... hoogstens op dit moment meer wetend, ach, schuif dat maar af onder het kopje "wijsheid"... dat is iets dat met de jaren komt... ahum... en voor sommigen komt dat met de jaren sneller als voor anderen.

Puberaal zijn, betekend dat opkomende hormonen een rol gaan spelen in de leefstijl van deze pubers... de hormonen zorgen voor de rebellerende stijl van reageren op anderen... hieronder hoeft niet superieuriteit te vallen... dat zie ik eigenlijk niet onder puberaal gedrag. Hoogstens willen pubers eindelijk niet meer gezien worden als kinderen, maar eindelijk eens als gelijkwaardigen... dit zou jouw reactie op mijn reactie kunnen verklaren... ow, die opkomende hormonen, euhm... moet ik nog uitleggen waar die nog meer voor zorgen? Of denk je dit zelf wel in te kunnen vullen?
Oud 30-03-2003, 20:49
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 30-03-2003 @ 21:20:
Hmmm, kortzichtigheid is het verwoorden van "Verliefdheid" naar het "sex willen hebben met"... dat heb jij gedaan, dat kan niet ontkent worden, dat staat bijna zwart op wit hierboven in je eerste reactie vermeld.

Je moet, als je een foute vergelijking maakt, naar aanleiding van jouw misinterpretatie, de vorm van mijn niet bestaande vergelijking van verliefdheid en sex niet onderbouwen met 'dat kan niet ontkent worden' want het gaat hier om de link die jíj legt dus kan het wel degelijk ontkent worden.

Laat ik dat even anders zeggen zodat het wat lekkerder leest. Je begreep me verkeerd, dat is niet erg maar dan moet je niet zeggen dat het per definitie zo is.

Jij verwoord hiermee (denk ik, corrigeer me, als ik het fout heb) waarschijnlijk hoe jij zelf denkt over verliefdheid en dat is dan dus gewoon naar bed willen met die meid/meiden...

Ik corrigeer je even .

superieur voel ik me niet... hoogstens op dit moment meer wetend, ach, schuif dat maar af onder het kopje "wijsheid"... dat is iets dat met de jaren komt... ahum... en voor sommigen komt dat met de jaren sneller als voor anderen.

Ik vind het jammer dat ik op deze manier op je post in moet gaan maar dan is deze woordenwisseling tenminste snel ten einde. Het was overduidelijk dat je door het gebruiken van mijn leeftijd en het aanhalen van de vermoedelijke 'state of mind' die daarmee gepaard kán gaan kleinerend bezig was, dus je gedroeg je wel degelijk superieur.

Wel jammer dat je met "en voor sommigen komt dat met de jaren sneller als voor anderen" eigenlijk jezelf voor paal zet want wat betrefd de beledigende kant ervan sloeg je de plank totaal mis, hiermee bedoel ik te zeggen dat je misschien wel te kennen geeft dat het in mijn geval heel snel is gekomen en bij jou nog even op zich laat wachten.
Dit was gemeen van me maar ik moest het even aanhalen.

Puberaal zijn, betekend dat opkomende hormonen een rol gaan spelen in de leefstijl van deze pubers... de hormonen zorgen voor de rebellerende stijl van reageren op anderen...

Ik heb het onderdeel superieur doen al aangehaald, dit is er helaas wel een mooi voorbeeld van omdat je schijnbaar graag je kennis van zaken te kennen geeft. Je mag er gerust van uitgaan dat ik weet wat de pubertijd inhoud.

hieronder hoeft niet superieuriteit te vallen... dat zie ik eigenlijk niet onder puberaal gedrag. Hoogstens willen pubers eindelijk niet meer gezien worden als kinderen, maar eindelijk eens als gelijkwaardigen...

Hoe fasinerend jouw visie op de pubertijd ook is, hij is helaas hier niet van toepassing.

dit zou jouw reactie op mijn reactie kunnen verklaren...

Het zou kunnen, maar ik denk dat het gewoon in mijn aard ligt om snel op m'n teentjes getrapt te zijn.

ow, die opkomende hormonen, euhm... moet ik nog uitleggen waar die nog meer voor zorgen? Of denk je dit zelf wel in te kunnen vullen?

En toch maar beweren dat je niet superieur doet, ik zou je wel tips willen geven maar dat vat je vast verkeerd op.
Nogmaals mijn excuses, ik had liever gehad dat het enkel bij een misverstand was gebleven maar je vroeg er om.

Om maar even een uitgebreide reactie van jouw kant te voorkomen, ik doe erg superieur in m'n post en eigenlijk ben ik gewoon een botte hufter zullen we het daar maar bij laten ?.
Oud 30-03-2003, 21:15
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
AtHell schreef op 30-03-2003 @ 21:49:
Nogmaals mijn excuses, ik had liever gehad dat het enkel bij een misverstand was gebleven maar je vroeg er om.

Om maar even een uitgebreide reactie van jouw kant te voorkomen, ik doe erg superieur in m'n post en eigenlijk ben ik gewoon een botte hufter zullen we het daar maar bij laten ?.

Hmmmm... sorry, je hebt me er nog niet van overtuigd, dat je niet puberaal overkomt... alhoewel de beschrijving, botte hufter inderdaad een aardige beschrijving is die ook past bij jou.

Anyway... blijkbaar zien wij feiten anders...

Toch nog de vraag... waarom denk je te kunnen ontkennen dat je die vergelijking maakte tussen "Verliefdheid" naar het "sex willen hebben met"... je hebt nog steeds niet vermeld wat je er dan mee bedoelde, dus mijn mening staat nog steeds vast.
Overigens bedoelde ik niet superieur over te komen, eerder andere mensen erop te wijzen niet naar jou te luisteren... voor je puberale gedrag, of zoals jij wilt, vanwege je botte gedrag...

in mijn ogen blijk je nog steeds een puberaal vetje te zijn, ja... je hebt gelijk, met botte hufterige trekjes

Ow... voor dat sneller wijs worden... denk niet dat mensen zullen denken dat ik degene ben die moeite heeft met wijs worden... okee... jij bent een uitzondering, jij denkt dit wel... maar wijsheid zal je ooit leren dat dit een veronderstelling is, die jouw eigen ego maakt.
Oud 30-03-2003, 21:23
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 30-03-2003 @ 22:15:
Hmmmm... sorry, je hebt me er nog niet van overtuigd, dat je niet puberaal overkomt... alhoewel de beschrijving, botte hufter inderdaad een aardige beschrijving is die ook past bij jou.

Nou dan ga ik nu voor de herkansing.

Anyway... blijkbaar zien wij feiten anders...

Dat hoop ik toch wel anders is er ook niets aan he.

Toch nog de vraag... waarom denk je te kunnen ontkennen dat je die vergelijking maakte tussen "Verliefdheid" naar het "sex willen hebben met"...

Ik hoef het niet te ontkennen want als je leest wat ik schreef "Dus stel ik voor dat je gewoon overgaat tot sex en zo voor je wint." zie je dat ik met het sex hebben doel op het op een uitermate lompe manier versieren van 'm.

je hebt nog steeds niet vermeld wat je er dan mee bedoelde, dus mijn mening staat nog steeds vast.

Heb ik jou dan net even geholpen of wat.

Overigens bedoelde ik niet superieur over te komen, eerder andere mensen erop te wijzen niet naar jou te luisteren... voor je puberale gedrag, of zoals jij wilt, vanwege je botte gedrag...

Maak dat de kat wijs, en al zou dat je bedoeling zijn, betekend dat dus dat je iedereen hier niet slim genoeg vindt om daar zelf achter te komen want dat doe je wel vermoeden.

in mijn ogen blijk je nog steeds een puberaal vetje te zijn, ja... je hebt gelijk, met botte hufterige trekjes

Een inkoppertje is maar één keer leuk, je hebt 'm in het begin van je post al gebruikt

Ow... voor dat sneller wijs worden... denk niet dat mensen zullen denken dat ik degene ben die moeite heeft met wijs worden...

Nooouuu daar zou ik niet té zeker van zijn als ik jou was.

okee... jij bent een uitzondering, jij denkt dit wel...

Ik vraag me af hoe snel je een enquete kan houden, jij schijnbaar heel snel want je trek zomaar conclusies

maar wijsheid zal je ooit leren dat dit een veronderstelling is, die jouw eigen ego maakt.

En toch lijkt dit wel een beetje op superieur doen, vindt je niet ?
Oud 30-03-2003, 21:37
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
AtHell schreef op 30-03-2003 @ 22:23:
Hmmm, misschien iets dat je moet weten over mij.
Het eerste dat ik las dat je schreef was binnen dit topic... ik heb nu gezien dat je ook binnen andere topics ziekelijke reacties geeft. Dit komt tot mij vaak over als iemand om helemaal de grond in te beuken... spreekwoordelijk gezien, uiteraard. Kijk, jij maakte jezelf target door die, zoals jij wilt "botte"opmerkingen te plaatsen... maar wees gerust, ik zal niet meer ingaan op je reactie binnen dit topic, al was het maar omdat ik anders mezelf tegenspreek... ik heb iemand verteld je te negeren en zelf doe ik alles behalve dit... hmmm, niet slim, toegegeven... maar ach, moet ook mijn lolltetjes hebben, vind je niet?

Any way, denk dat we er het beste over op kunnen houden binnen dit topic, verpesten het zo alleen maar voor degene die dit topic heeft gestart.

(ps. je hebt mij alleen laten zien waar het tweede zinnetje op sloeg binnen jouw redenatie... niet waar het eerste zinnetje op sloeg.. en juist in die eerste zin lijk jij naar voren te hebben gehaald, dat aangezien ze verliefd is, ze direct sex met hem wilt hebben)
Oud 30-03-2003, 21:42
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 30-03-2003 @ 22:37:
Hmmm, misschien iets dat je moet weten over mij.
Het eerste dat ik las dat je schreef was binnen dit topic... ik heb nu gezien dat je ook binnen andere topics ziekelijke reacties geeft. Dit komt tot mij vaak over als iemand om helemaal de grond in te beuken... spreekwoordelijk gezien, uiteraard. Kijk, jij maakte jezelf target door die, zoals jij wilt "botte"opmerkingen te plaatsen... maar wees gerust, ik zal niet meer ingaan op je reactie binnen dit topic, al was het maar omdat ik anders mezelf tegenspreek... ik heb iemand verteld je te negeren en zelf doe ik alles behalve dit... hmmm, niet slim, toegegeven... maar ach, moet ook mijn lolltetjes hebben, vind je niet?

Om eerlijk te zijn heb ik me ook met jouw reacties vermaakt .

Any way, denk dat we er het beste over op kunnen houden binnen dit topic, verpesten het zo alleen maar voor degene die dit topic heeft gestart.

Ja zo onderhand begint het wel een beetje oftoppic te gaan

(ps. je hebt mij alleen laten zien waar het tweede zinnetje op sloeg binnen jouw redenatie... niet waar het eerste zinnetje op sloeg.. en juist in die eerste zin lijk jij naar voren te hebben gehaald, dat aangezien ze verliefd is, ze direct sex met hem wilt hebben)

En ik maar denken dat we het achter ons hadden gelaten Nouja misschien komen we er een andere keer nog op terug.
Het is al weer duidelijk, ik heb er een forum-vriend bij
Oud 01-04-2003, 14:49
SilverAngel
SilverAngel is offline
Ik wil AtHell van dit forum af, kunnen jullie 'm niet gewoon eraf gooien? Hij irriteert me mateloos.
Oud 01-04-2003, 15:09
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
SilverAngel schreef op 01-04-2003 @ 15:49:
Ik wil AtHell van dit forum af, kunnen jullie 'm niet gewoon eraf gooien? Hij irriteert me mateloos.
Ach, je kunt hem ook gewoon negeren denk ik... misschien dat de lol er dan voor hem ook snel af is.
Oud 01-04-2003, 16:50
snoopy
snoopy is offline
maarreh... hoe zit t nou met die jongen? Zijn jullie al samen?
*hoopt van wel. Is hopeloos romantisch*
Oud 02-04-2003, 11:35
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
SilverAngel schreef op 01-04-2003 @ 15:49:
Ik wil zoveel mensen van het forum af, val ik jou daar lastig mee ? Nee. Laat mij dan ook lekker.
Oud 04-04-2003, 16:00
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik ben langzaamaan verliefd geworden op ene vriend van mij.. Toen ik hem net kende zag hij mij als potentiële vriendin maar ik heb hem al snel duidelijk gemaakt dat ik da ni zag zitten. Inmiddels ben ik 360° gedraaid ...

Wegens onze vriendschap ben ik ni van plan hem te vertellen wat ik ben gaan voelen, maar ondertussen moet hij zich wel afvragen waar ik toch last van heb?
Ik informeer regelmatig naar zijn gevoelens voor die en die en praat hem zowat gevoelens voor andere meisjes aan. Als hij het dan vervolgens over een ander meisje heeft ben ik stikjaloers terwijl ik het onderwerp zelf heb aangesneden! (om mn kansen te peilen)

Ook vat ik alles wat hij zegt super persoonlijk op, iets wat ik nooit doe, want we maken altijd lol met elkaar over dat soort dingen. Ik weet ook wel dat hij het niet meent, maar ik kan er niks aan doen.. Ik wil gewoon geen botte dingen uit zijn mond horen (terwijl we dat altijd doen voor de gein). Tegenstrijdig als ik ben kan ik wel heel bot tegen hem doen, om hem vooral ni het idee te geven dat ik hem leuk vind.

Met mijn rare gedrag ben ik echt bang hem af te stoten, maar ik ga echt ni vertellen wat er aan de hand is. Mijn kansen zijn best wel redelijk, maar volgens mij verwacht hij dit echt ni van me. Ik denk ook ni dat hij het gelooft als ik zeg dat ik hem leuk vind. Maar ik moet «nu» echt iets hiermee gaan doen, want anders ben ik zo ook nog een vriend kwijt.

jullie werden al vrienden vanwege de aantrekking
tis niet erg wat je voelt
praat erover

komt denk ik wel goed
en anders maar niet he
Oud 04-04-2003, 16:13
Verwijderd
No offence hoor, maar ben ik dan de enige die AtHell stiekem heel erg grappig vindt?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:16
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 04-04-2003 @ 17:13:
No offence hoor, maar ben ik dan de enige die AtHell stiekem heel erg grappig vindt?
Nee hoor. Ik schiet soms hardop in de lach van hem. Van mij mag-ie blijven!
Oud 04-04-2003, 16:21
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 04-04-2003 @ 17:13:
Durf ik de grap voort te borduren en zo een nieuw persoon aan te vallen, spreekwoordelijk gezien???... Damn, de drang is groter dan mijzelf

Ach joh, best te begrijpen dat je die humor leuk vind, je bent wellicht net zo aan het puberen als hem...

Niet kwaad bedoeld, maar drang was groter dan mijzelf

En ach... ik vond het wel grappig hem te pesten, de puber... jammer dat hij tegenwoordig iets normaler reageert... ow nee wacht, das juist goed voor de rest van het forum
(ps. ik denk niet dat het de bedoeling van dit topic was om over athell te gaan discussiëren)
Oud 04-04-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 04-04-2003 @ 17:21:
Durf ik de grap voort te borduren en zo een nieuw persoon aan te vallen, spreekwoordelijk gezien???... Damn, de drang is groter dan mijzelf

Ach joh, best te begrijpen dat je die humor leuk vind, je bent wellicht net zo aan het puberen als hem...

Niet kwaad bedoeld, maar drang was groter dan mijzelf
Jup. Of ik heb gewoon humor en jij niet.

Niet kwaad bedoeld natuurlijk. Ook ik heb een drang waaraan ik af en toe aan moet toegeven.

@poesiefox:
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:26
AtHell
AtHell is offline
AtHell verheerlijking olé olé .
Oud 11-04-2003, 18:45
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 01-04-2003 @ 17:50:
maarreh... hoe zit t nou met die jongen? Zijn jullie al samen?
*hoopt van wel. Is hopeloos romantisch*
We hebben laatst weer gezoend, en héél wat langer dan 5sec. deze keer. Zo ongeveer de hele avond, dus ik boek vooruitgang

alleen... hij zei aan het begin van de avond: ik wil geen relatie, maar dit wil ik wel.. En ondertussen wil hij nog wel afspreken enzo. En hij zei dat hij het raar vond dat het nu pas is gebeurd, na een half jaar vriendschap.. Nou, vind ik het op zich geen probleem als het niks wordt, hoewel ik inmiddels wel echt verliefd op hem ben en niet zuinig ook.. Maar zal ik um daarover inlichten? Of is dat een slecht idee?
Oud 12-04-2003, 08:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 11-04-2003 @ 19:45:
We hebben laatst weer gezoend, en héél wat langer dan 5sec. deze keer. Zo ongeveer de hele avond, dus ik boek vooruitgang

alleen... hij zei aan het begin van de avond: ik wil geen relatie, maar dit wil ik wel.. En ondertussen wil hij nog wel afspreken enzo. En hij zei dat hij het raar vond dat het nu pas is gebeurd, na een half jaar vriendschap.. Nou, vind ik het op zich geen probleem als het niks wordt, hoewel ik inmiddels wel echt verliefd op hem ben en niet zuinig ook.. Maar zal ik um daarover inlichten? Of is dat een slecht idee?
klinkt alsof hij niet echt verliefd is, sorry... Ik zou t nog even aankijken, en misschien is het beter om even niet met hem te zoenen. (schijnt dat dat nog jongens aantrekt ook: hard to get... ) Maar ja... ik weet ook wel dat dat heel moeilijk is...
Oud 12-04-2003, 09:47
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 12-04-2003 @ 09:50:
klinkt alsof hij niet echt verliefd is, sorry...
ja ik weet het, maar misschien groeit dat nog *naïef*
ik was eerst ook niet verliefd op hem (terwijl hij mij wel leuk genoeg vond voor een relatie) en nu is het dus andersom.. terwijl ik me eerst nog niet eens kon voorstellen dat ik ooit met hem zou zoenen (klinkt bot, maar ik moest er niet aan denken!) ach, ik weet het ook niet..
Oud 12-04-2003, 10:17
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Athell rulez, en een forum moet ook kritiekbestendig zijn
Oud 12-04-2003, 18:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 12-04-2003 @ 10:47:
ja ik weet het, maar misschien groeit dat nog *naïef*
ik was eerst ook niet verliefd op hem (terwijl hij mij wel leuk genoeg vond voor een relatie) en nu is het dus andersom.. terwijl ik me eerst nog niet eens kon voorstellen dat ik ooit met hem zou zoenen (klinkt bot, maar ik moest er niet aan denken!) ach, ik weet het ook niet..
hmm... nou, in dat geval zou ik t gewoon s tegen m zeggen..
Misschien wordt jullie vriendschap verpest, maar dat wordt-ie waarschijnlijk toch als jij verliefd op hem blijft... laat maar, ik ben vaag. maarreh... laat je even weten hoe t is afgelopen?
Reageren

Regels voor berichten