Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zie niet echt een vraagstelling, maar om toch even te reageren....
Volgens mij weet je zelf ook wel wat je moet doen. Door dit zo door te laten gaa, loopt het sowieso op niks uit. Praten is altijd de sleutel. Zonder praten kom je nergens. JE zegt dat het een goeie vriend is. Dan moet hij je toch ook wel kunnen begrijpen, of in ieder geval begrip hebben voor jou gevoelens. Ik zou er toch echt is over beginnen. Waarschijnlijk voel jij je ook een stuk beter daarna. Dan is het er tenminste uit, en weet hij ervan.
||
Citaat:
![]() Trouwens om ff een vraagstelling te creeëren ![]()
||
Citaat:
Dus gewoon eerlijk tegen hem zeggen wat je voor hem voelt...en zijn reactie afwachten. Zegt hij van niet...geloof hem dan en probeer hem uit je hoofd te zetten. Zegt ie van wel...veel plezier samen!
|
hij heeft me net een msn-gesprek laten lezen van hem en een jongen die mij leuk vindt. Daarin zegt HIJ dat ik 'gewoon een vriendin ben'. Die andere jongen dacht namelijk dat er meer tussen ons speelde, omdat we dat een keer voor de gein gezegd hadden. Nu kan ik het zeker wel vergeten he?
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Oké.. UPDATE we hebben gezoend... dwz.. we waren allebei nog al aangeschoten en het duurde 5sec ofzo, maar tis wel gebeurd... Intussen begin ik half verliefd op hem te worden.. Hij zit wel allemaal grapjes te maken dat het voor herhaling vatbaar is, maar dat zie ik nog niet concreet gebeuren.. Hij had btw niet verwacht dat ik terug zou zoenen zei hij.. maar ik had natuurlijk niet het lef om te zeggen waarom ik dat wel gedaan had... nogmaals, we waren best ver heen allebei & anders was t niet eens gebeurd denk ik
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-03-2003 om 21:01. |
![]() |
|
![]() |
Ja, ondanks dat jullie beiden dronken waren, heb je toch gezoend. Jij kon het je ook onthouden, dus hij vast ook wel. Misschien moet je het hem gewoon eens VRAGEN wat hij wil? Of, nog beter, voor jezelf verzinnnen of je nou wel of niet verliefd bent..
offtopic: 360 graden is helemaal rond, je bent dus net zover als je was ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je bent idd 180 graden gedraaid, niet 360..
En verder is toch echt de enige mogelijkheid: het aan hem vertellen. Wat heb je te verliezen? Als hij niets voor je voelt (lijkt me sterk, hij heeft immers al gezegd dat ie je leuk vindt en jullie hebben gezoend), dan zal hij je als 'gewone' vriendin echt niet zomaar laten vallen. Dan kunnen jullie er samen vast wel over praten; toen hij vertelde dat hij jou leuk vond is er toch ook niets aan de vriendschap veranderd? En als ie je wel leuk vindt: dan ga je nog een leuke tijd tegemoet! ![]()
||
Citaat:
uhh sorry? ik heb het niet over seks gehad... ![]()
||
Citaat:
Ik zou hier nog wel een paar rolleyes icoontjes neer kunnen zetten en nog een of andere onaardige opmerking maar je hebt geluk, ik zie dat icoontje van jouw gewoon als een uiting van onbegrip en ik wil je eigenlijk best helpen met je.. 'probleem'.
||
![]() |
Citaat:
Sex is niet de oplossing, dan kan het juist zo zijn, dat die jongen jou alleen als een speeltje begint te zien... maar dat weerhoud hem dan nog niet om met andere meiden te kussen of verder te gaan tijdens het uitgaan (sorry, weet niet wat voor type hij is, kan dus zijn, dat hij dit nooit doet bij het uitgaan) Anyway... ik zou het hem toch gewoon vragen meid... op dit moment lijkt het meer, alsof je zelf al jullie band aan het verbreken bent, juist door maar te verbergen dat je verliefd op hem bent...
||
Citaat:
Nouja ik vind je wel lief hoor want je hebt moeite met begrijpend lezen, het was namelijk écht moeilijk om meer in mijn post te lezen dan het woordje 'sex'. Wel verdacht trouwens dat de topicstarter het ook niet door had. Laat ik dit hele gebeuren maar afschuiven op de schijnbare alwetendheid van mensen in hun 20'er jaren, want het schijnt dat men dan, als een soort overdreven afzetten, zichzelf tot volwassen bombardeerd en superieur gaat doen. Eigenlijk doet me dat wel een beetje aan het 'puberen' denken, jou ook ?.
||
![]() |
Citaat:
superieur voel ik me niet... hoogstens op dit moment meer wetend, ach, schuif dat maar af onder het kopje "wijsheid"... dat is iets dat met de jaren komt... ahum... en voor sommigen komt dat met de jaren sneller als voor anderen. Puberaal zijn, betekend dat opkomende hormonen een rol gaan spelen in de leefstijl van deze pubers... de hormonen zorgen voor de rebellerende stijl van reageren op anderen... hieronder hoeft niet superieuriteit te vallen... dat zie ik eigenlijk niet onder puberaal gedrag. Hoogstens willen pubers eindelijk niet meer gezien worden als kinderen, maar eindelijk eens als gelijkwaardigen... dit zou jouw reactie op mijn reactie kunnen verklaren... ow, die opkomende hormonen, euhm... moet ik nog uitleggen waar die nog meer voor zorgen? Of denk je dit zelf wel in te kunnen vullen?
||
Citaat:
Om maar even een uitgebreide reactie van jouw kant te voorkomen, ik doe erg superieur in m'n post en eigenlijk ben ik gewoon een botte hufter zullen we het daar maar bij laten ?.
||
![]() |
Citaat:
Hmmmm... sorry, je hebt me er nog niet van overtuigd, dat je niet puberaal overkomt... alhoewel de beschrijving, botte hufter inderdaad een aardige beschrijving is die ook past bij jou. Anyway... blijkbaar zien wij feiten anders... Toch nog de vraag... waarom denk je te kunnen ontkennen dat je die vergelijking maakte tussen "Verliefdheid" naar het "sex willen hebben met"... je hebt nog steeds niet vermeld wat je er dan mee bedoelde, dus mijn mening staat nog steeds vast. Overigens bedoelde ik niet superieur over te komen, eerder andere mensen erop te wijzen niet naar jou te luisteren... voor je puberale gedrag, of zoals jij wilt, vanwege je botte gedrag... in mijn ogen blijk je nog steeds een puberaal vetje te zijn, ja... je hebt gelijk, met botte hufterige trekjes Ow... voor dat sneller wijs worden... denk niet dat mensen zullen denken dat ik degene ben die moeite heeft met wijs worden... okee... jij bent een uitzondering, jij denkt dit wel... maar wijsheid zal je ooit leren dat dit een veronderstelling is, die jouw eigen ego maakt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het eerste dat ik las dat je schreef was binnen dit topic... ik heb nu gezien dat je ook binnen andere topics ziekelijke reacties geeft. Dit komt tot mij vaak over als iemand om helemaal de grond in te beuken... spreekwoordelijk gezien, uiteraard. Kijk, jij maakte jezelf target door die, zoals jij wilt "botte"opmerkingen te plaatsen... maar wees gerust, ik zal niet meer ingaan op je reactie binnen dit topic, al was het maar omdat ik anders mezelf tegenspreek... ik heb iemand verteld je te negeren en zelf doe ik alles behalve dit... hmmm, niet slim, toegegeven... maar ach, moet ook mijn lolltetjes hebben, vind je niet? Any way, denk dat we er het beste over op kunnen houden binnen dit topic, verpesten het zo alleen maar voor degene die dit topic heeft gestart. (ps. je hebt mij alleen laten zien waar het tweede zinnetje op sloeg binnen jouw redenatie... niet waar het eerste zinnetje op sloeg.. en juist in die eerste zin lijk jij naar voren te hebben gehaald, dat aangezien ze verliefd is, ze direct sex met hem wilt hebben)
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
jullie werden al vrienden vanwege de aantrekking tis niet erg wat je voelt praat erover ![]() komt denk ik wel goed ![]() en anders maar niet he ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ach joh, best te begrijpen dat je die humor leuk vind, je bent wellicht net zo aan het puberen als hem... Niet kwaad bedoeld, maar drang was groter dan mijzelf En ach... ik vond het wel grappig hem te pesten, de puber... jammer dat hij tegenwoordig iets normaler reageert... ow nee wacht, das juist goed voor de rest van het forum ![]() (ps. ik denk niet dat het de bedoeling van dit topic was om over athell te gaan discussiëren)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet kwaad bedoeld natuurlijk. Ook ik heb een drang waaraan ik af en toe aan moet toegeven. ![]() @poesiefox: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen... hij zei aan het begin van de avond: ik wil geen relatie, maar dit wil ik wel.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik was eerst ook niet verliefd op hem (terwijl hij mij wel leuk genoeg vond voor een relatie) en nu is het dus andersom.. terwijl ik me eerst nog niet eens kon voorstellen dat ik ooit met hem zou zoenen (klinkt bot, maar ik moest er niet aan denken!) ach, ik weet het ook niet.. ![]()
||
Citaat:
Misschien wordt jullie vriendschap verpest, maar dat wordt-ie waarschijnlijk toch als jij verliefd op hem blijft... laat maar, ik ben vaag. maarreh... laat je even weten hoe t is afgelopen? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik heb het gevoel dat ik overal helemaal alleen voor sta.. marabella | 14 | 30-09-2005 16:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De begravenis. Quiana | 13 | 05-11-2002 20:15 |