Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2003, 14:34
axl rose
axl rose is offline
ik vind ze veels te lang
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2003, 14:37
Desiderius
Desiderius is offline
hè wat naar

je komt er vast wel overheen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 14:42
axl rose
axl rose is offline
Citaat:
Desiderius schreef op 17-03-2003 @ 15:37:
hè wat naar

je komt er vast wel overheen
misschien, maar wie interesseert zich nou in 20 minuten waterpolo
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 14:58
Tha Flem
Tha Flem is offline
nee, precies goed imo
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 15:05
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
axl rose schreef op 17-03-2003 @ 15:42:
misschien, maar wie interesseert zich nou in 20 minuten waterpolo
Doe ff normaal man. Ik vond het persoonlijk juist erg leuk om eens waterpolo te zien op Studio Sport. Er zijn zat mensen die geen voetbal willen zien.

Jij bent echt een triest figuur..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:34
carp
carp is offline
um ik
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:56
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik vind van niet. Ik vind dat jullie als Nederlanders blij moeten zijn met programma's zoals Studio Sport. Dagelijks is er sport op TV! En daar moet zeker niet alleen voetbal in voor komen, als is dat wel de sport van Nederland.
Ik vind het juist heel goed dat men 20min aan een sport geven, die minder aan bod komt door het jaar. Ik heb het niet gezien, maar ik kan me voorstellen dat het waterpolo-team iets speciaals gedaan heeft? Eerste wedstrijd gewonnen, kampioen geworden, binnenkort tornooi spelen,... ofzo.
Oud 25-03-2003, 19:10
carp
carp is offline
maar als j er dan aand8 aangeeft.
moet er wel met een btje verstand over gepraat worden.
en leg wat uit dan kan zoiets vaker.(omdat mensen dan mischien zelfs eens een ''onbekende'' sport leuk gaan vinden)

snap bij voetbal ook niet al die voor- tijdens- nabesprekingen niet.
kijk graag voetbal hoor daarniet van.
maar we hebben toch zat voetbalpraatprogramma's.
kan je beter die tijd besteden aan andere sporten(nee hoeft geen polo te zijn)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 09:18
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Wij hebben in Nederland de allerslechtste sportjournaals van heel Europa. Er is spraka van verzadiging. De presentatoren voelen zichzelf belangrijker dan de kijker, men heeft overduidelijk voorkeuren voor de voetbalclubs (toen PSV in de arena won van Ajax hoorde je bij de late avonduitzending treurmuziek!!)... Het kan in feite niet slechter dan nu.

Hoe anders gaat het bijvoorbeeld in Duitsland. Laatst keek ik daar de 2e ronde van de DFB-pokal. Er was aandacht voor randgebeuren, trainers verschenen voor de camera's, er was aandacht voor sfeer in de stadions.. Spelers werden kritische vragen gesteld, er is nuttig commentaar (niet steeds Feyenoorder ten Napel) de beelden zijn veel mooier (denk aan het circeltje van 9m15)..

Nee, dan wij.. Elke week is Petrovic wel ergens, Jan van Halst is niet van de buis te rammen, hetzelfde geldt voor Ruud Gullit.. Nee, dan vallen de samenvattingen op zich nog mee..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 26-03-2003 @ 10:18:
Wij hebben in Nederland de allerslechtste sportjournaals van heel Europa. Er is spraka van verzadiging. De presentatoren voelen zichzelf belangrijker dan de kijker, men heeft overduidelijk voorkeuren voor de voetbalclubs (toen PSV in de arena won van Ajax hoorde je bij de late avonduitzending treurmuziek!!)... Het kan in feite niet slechter dan nu.

Hoe anders gaat het bijvoorbeeld in Duitsland. Laatst keek ik daar de 2e ronde van de DFB-pokal. Er was aandacht voor randgebeuren, trainers verschenen voor de camera's, er was aandacht voor sfeer in de stadions.. Spelers werden kritische vragen gesteld, er is nuttig commentaar (niet steeds Feyenoorder ten Napel) de beelden zijn veel mooier (denk aan het circeltje van 9m15)..

Nee, dan wij.. Elke week is Petrovic wel ergens, Jan van Halst is niet van de buis te rammen, hetzelfde geldt voor Ruud Gullit.. Nee, dan vallen de samenvattingen op zich nog mee..
hoi bartje
Oud 26-03-2003, 20:18
#6 is offline
Ik vind 20 min. waterpolo juist wel leuk, niet dat ik zelf nou zo van waterpolo hou , maar ik zie liever 3x 20 minuten een andere (wat onbekendere) sport dan een uur lang drie voetbalwedstrijden.
Idd, voetbal programma's zijn er al genoeg...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten