Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind van niet. Ik vind dat jullie als Nederlanders blij moeten zijn met programma's zoals Studio Sport. Dagelijks is er sport op TV! En daar moet zeker niet alleen voetbal in voor komen, als is dat wel de sport van Nederland.
Ik vind het juist heel goed dat men 20min aan een sport geven, die minder aan bod komt door het jaar. Ik heb het niet gezien, maar ik kan me voorstellen dat het waterpolo-team iets speciaals gedaan heeft? Eerste wedstrijd gewonnen, kampioen geworden, binnenkort tornooi spelen,... ofzo.
|
![]() |
maar als j er dan aand8 aangeeft.
moet er wel met een btje verstand over gepraat worden. en leg wat uit dan kan zoiets vaker.(omdat mensen dan mischien zelfs eens een ''onbekende'' sport leuk gaan vinden) snap bij voetbal ook niet al die voor- tijdens- nabesprekingen niet. kijk graag voetbal hoor daarniet van. maar we hebben toch zat voetbalpraatprogramma's. kan je beter die tijd besteden aan andere sporten(nee hoeft geen polo te zijn) |
![]() |
|
Wij hebben in Nederland de allerslechtste sportjournaals van heel Europa. Er is spraka van verzadiging. De presentatoren voelen zichzelf belangrijker dan de kijker, men heeft overduidelijk voorkeuren voor de voetbalclubs (toen PSV in de arena won van Ajax hoorde je bij de late avonduitzending treurmuziek!!)... Het kan in feite niet slechter dan nu.
Hoe anders gaat het bijvoorbeeld in Duitsland. Laatst keek ik daar de 2e ronde van de DFB-pokal. Er was aandacht voor randgebeuren, trainers verschenen voor de camera's, er was aandacht voor sfeer in de stadions.. Spelers werden kritische vragen gesteld, er is nuttig commentaar (niet steeds Feyenoorder ten Napel) de beelden zijn veel mooier (denk aan het circeltje van 9m15).. Nee, dan wij.. Elke week is Petrovic wel ergens, Jan van Halst is niet van de buis te rammen, hetzelfde geldt voor Ruud Gullit.. Nee, dan vallen de samenvattingen op zich nog mee.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Talpa de sportuitzending vreselijke fout | 113 | 16-09-2005 19:07 | |
Vrije tijd |