![]() |
||
![]() |
Citaat:
En geen zeep gebruiken, dat irriteert en verstoort de zuurgraad. Die wil de vagina weer op peil hebben, dus die gaat als een gekkie vocht produceren. En gewone katoenen onderbroeken die niet strak zitten.
|
Verwijderd
|
ik was me met water en ben kaal daar beneden dus daar komt 't niet van
nouja 'k hoop dat iemand me nog kan helpen..want 'k vind dit ook niet zo leuk omdat ik dan niet wil dat hij me beft.. en hij wilt 't dan op dat moment ook nie.. dusja Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 16:19. |
![]() |
|
![]() |
Volgende keer ga jij aan uitgebreid aan zijn leuter liggen snuffelen, en dan hou je op met sabbelen. Getsie, ik ruik je voorvocht, zeg je dan. Zal -ie dan even op zijn neus kijken.
As het schoon is, dus gewassen, dan IS het niet vies. Zaad en voorvocht en vaginaal vocht heeft een luchtje. Geen stankje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
LoL
|
StefanLovertje, tuurlijk ruikt het daar beneden, en het kan miss sterk ruiken, maar als je je regelmatig wast met water, zonder zeep, en dan nog een fris scheert ook, dan is het volgens mij echt ni abnormaal hoor
![]() ![]() ![]() (en als het echt TE erg is, best is naar de dokter gaan, maar t kan evengoe zijn dat jouw vriend een beetje flauw is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had dit vroeger ook, maar dit ging dan wel gepaard en nogal een grote hoeveelheid afscheiding! ![]() ![]() De oplossing bij mij is gewoon een speciale zeep gebruiken nl. Lactacyd femina het werkt echt en het is zeer goed spul! De geur wordt daardoor niet zo erg en je vriend zal niet meer vinden dat je stinkt!
|
Verwijderd
|
Mja, als hij stinkt zeg ik dat gewoon; 'Als je meer wil, moet je je eerst eventjes wassen...' zoiets, beetje speels zeggen, dan rent hij weg en rent even later gewassen weer terug als een jonge dolle hond... Maar wanneer het er schimmelig uit ziet, dan zal ik zeggen; 'Het lijkt wel schimmel, misschien moet je eens naar de dokter.. Je begrijpt wel dat we geen seks gaan hebben nu he?' En als hij het niet begrijpt, pech
![]() Lijkt me niet zo'n probleem toch? Als je seks met iemand gaat hebben, kan je zoiets toch zeker ook gewoon zeggen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dusja.. ligt er misschien ook aan of je pas ongesteld ben geweest of moet worden.. zoiets |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Hebben jullie ook last van stank vanuit de kattenbak? SannevdR | 1 | 15-02-2013 17:04 | |
Seksualiteit |
stank sperma? PaPua | 25 | 04-04-2007 20:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
deodorant stank joopie12 | 34 | 05-10-2003 19:20 | |
Drugs & Alcohol |
de stank van weed! RanCoRjunky | 15 | 16-03-2002 15:27 | |
Seksualiteit |
De stank van een piemel... Deniece | 25 | 23-01-2002 13:10 |