Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mmm... ik vind mezelf, iig qua uiterlijk niet knap hoor ![]() ![]() maar jij zal toch ook niet lelijk zijn?!!! (ik vind bijna niemand echt lelijk duzzz)
||
Citaat:
![]() ![]() (heb ik hem niet voor niets 2 keer ingetypt) maar btw, ik had er ook bij gezet dat ik iedereen hier SCHATTEN vind hoor... voor het geval mensen zich anders zo lullig gaan voelen, de mensen die ik nu heb opgeschreven, daarvan ken ik een paar wat beter en sommige vallen me echt op, dat houdt niet in dat ik anderen niet goed vind.... snappie?
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee ik vind je knap qua uiterlijk (heb je cu2 bekeken), want ik ken je niet echt wat betreft innerlijk... Pf, je hebt echt geen reden om te denken dat je niet knap bent hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
hum ken niet zoveel mensjes hier
maar voor iedereen hiero jullie zijn allemaal schatten en thx voor juillie hulp een steun en sta ook voor jullie klaar... maar 1 persoontje wil ik het wel persoonlijk zeggen: faith666: je bent echt een schat meis en ik mis je verschrikkelijk, wat is er gebeurd?
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ken na jou, Wen, niezo heel veel en heb ook niezo veel contact met anderen op msn ofzo... K zou duzz ff nie weten naja Miss Helena en *Suus is ff de naam kwijt* van nog een meisje die ik af en toe op msn spreek en Frummel is ook lief! Meer weet ik ff nie en idd iedereen is wel lief en geeft goede raad!
||
Citaat:
![]() indirect ben je wel tig keer genoemd, want iedereen zegt de hele tijd dat hij iedereen lief vind ![]() maarreh, je kan zelf het lijstje wel invullen hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
Okee, ik ken je eigenlijk ook niet, maar je zal best wel veel goede eigenschappen hebben... overigens moet je het geen ramp vinden als ik iemand niet ken... ten eerste ben ik slecht in namen, ten tweede is dit de eerste keer zinds meer dan een half jaar volgens mij, dat ik weer eens op psychologie kom kijken ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ps. sinds gister weer eens op scholieren gekomen... hang meestal bij "Liefde & relatie" rond
||
![]() |
Citaat:
ik ken haar trouwens ook persoonlijk we zitten bij elkaar op school en scouting, tis mijn beste vriendin
||
Citaat:
kus,
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
hey Wen, eigenlijk ben jij de enige aan wie ik een complimentje wil geven, want verder ken ik nog niemand, maar ik hoop dat dat nog komt...
![]() enne, natuurlijk om je uiterlijk, maar dat weet je al omdat ik dat al vaker gezegd heb en ook om je innerlijk, je hebt mij best wel geholpen met mijn faalangst en je bent gewoon heel lief, duzz, een heel groot complimentje voor WENDY !!!!!!!!!!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik ben jou helemaal vergeten ![]() maar jij bent ook een heel lieve meid hoor!! ![]() en big brother, jij ook tnx!
||
Citaat:
maar de mensen die ik goed genoeg ken om een complimentje te kunnen geven, weten (hopelijk) al dat ze goede raad geven, mij steunen, me opvrolijken, etc etc.. Geef niet zo snel complimentjes aan mensen die ik alleen van 1 topic oid 'ken'. ![]()
||
Citaat:
kus!
||
![]() |
Citaat:
Maare na volgende week is deze drukke periode ff voorbij en dan beloof ik dat ik weer meer zal komen!!! En gothicje: Ik heb ook echt heel veel aan jou steun, zou niet weten wat ik zonder je zou moeten!
|
Hmmz ik snap t nut van deze topic niet echt
![]() Komt op mij een beetje over als zo'n topic van ik laat even zien wie ik allemaal ken op dit forum... Als je iemand zo geweldig vindt hoef je daar toch geen bedanktopic voor te maken lijkt mij.. ![]()
||
Citaat:
dan reageer je er toch lekker niet op ![]() btw, ik laat niet even zien wie ik 'ken' want in principe ken ik bijna niemand echt, niet irl... dusz nee, dat is de achtergrond niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik geef gewoon mn mening... dat mag hier toch, neem ik aan?? Maar wat ik dus vroeg is wat de achtergrond wel was. Ik snap ook wel dat het waarschijnlijk niet bedoeld is om te laten zien wie je allemaal kent... maar waarom dan wel??
||
Citaat:
Dit is een beetje naar aanleiding van de topic, waarin wordt gevraagd de positieve kanten van jezelf te noemen, en waar je tevreden mee bent. Daar hoor je het van jezelf! Dat vond ik echt een goede topic, maargoed, ik dacht dat het veel mensen (op het psychforum) wel wat opvrolijkt als je van andere mensen hier een compliment krijgt. Hieronder staan een aantal zinnen die je dan over een ander kan aanvullen. Je kan natuurlijk ook zelf wel wat bedenken tuurlijk mag je gerust je mening geven, als ik daar ook op mag reageren?!! Kijk, het maakt mij helemaal niet uit hoor, of jij het wel of niet leuk vind, ik maak me er dus verder helemaal niet druk om.
||
Citaat:
En ja, je mag reageren op mij, en van mij hoef je je echt niet druk te maken om wat ik denk hoor, ik gaf alleen even mn mening. Maar laat maar zitten, ben een beetje in n kutbui, dus ik hou mn mond wel weer.
||
Citaat:
kus!
||
Citaat:
![]() ![]() voel me zeer vereerd over het compliment, jij ook? KissMyJackass?!!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Complimenten. Missy | 39 | 16-11-2009 13:11 | |
De Kantine |
Wat is het leukste compliment dat je ooit gehad hebt? Verwijderd | 167 | 19-08-2008 17:22 | |
De Kantine |
nationale complimenten dag Verwijderd | 33 | 03-03-2008 22:23 | |
Liefde & Relatie |
complimenten Mute | 35 | 17-12-2003 10:08 | |
Psychologie |
compliment karamba | 11 | 13-02-2003 08:51 | |
De Kantine |
De mooiste complimenten? Welmoed | 28 | 04-02-2003 13:04 |