Advertentie | |
|
![]() |
|
1x op www.woordenboek.nl
![]() het ging over het woord blijn... ![]() dat bleek een blaar te zijn maar da stond nie in het woordenboek.. er waren meerdere die er nog nooit van hadden gehoord ![]()
|
Verwijderd
|
Ehm... niet dat ik zo weet. Maar als ik een woord lees waarvan ik een definitie wil hebben, een duidelijke en korte, dan pak ik hem er wel even bij. En ik zoek best vaak 'zomaar' woorden op.
Ik denk dat het beter is een woord op te zoeken en er van te leren dan niets doen... |
![]() |
|
![]() |
Ja, sommige mensen hier hebben de gewoonte om latijnse spreuken te quoten, en aangezien ik alleen maar atheneum heb gedaan....Ik bedoel, ik kom een eind met logisch nadenken en ook frans spreken helpt, maar ach, het woordenboek staat er toch. ( vriend wel gymnasium gedaan)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
op dit forum niet..maar op engeltalinge gebruik ik hem om te spreken als ik het ff niet meer weet... xx vampire
|
eh geloof dat ik het woord infantiel keertje heb opgezocht...
Kijk ik snap dan niet waarom mensen niet gewoon meteen kinderachtig zeggen... ![]() Interessante woorden gebruiken om interessant over te komen? Sad.
||
Citaat:
on-topic: Ik geloof het niet. Ik zoek wel es wat op op vandale.nl, maar voor 't forum.. geloof 't niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Haar de waarheid vertellen of wachten ? ziezegraag | 6 | 18-03-2009 20:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Liefde & Relatie |
een vriendinnetje in troubles... load_harmony | 7 | 19-08-2004 00:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |