Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2002, 18:50
Verwijderd
Zonder hun kan ik echt niet!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2002, 18:51
Methuselah
Methuselah is offline
veel, echt heel veel, vooral de paar echt goede die ik heb, aan wie ik alles kwijt kan
Oud 22-04-2002, 18:55
punkyfish
punkyfish is offline
heb twee soorten vrienden.

vrienden waar ik me aan irriteer, maar waarbij ik op school zit, waar ik wel lol mee kan hebben, als ik daar behoefte aan heb, maar waar ik absoluut niet mee kan praten. ze zijn te verschillend en ik beschouw ze dan ook niet als 'echte' vrienden.

dan heb je nog mijn echte vrienden, waar ik van HOUD (hoi Plien!), en waarvoor ik (bijna ) alles over heb... waar ik mee kan praten en mee kan lachen, die net zoveel als ik houde van een goed gesprek én een goede grap.

mja, ik mis mijn echte vrienden ALTIJD, omdat ik ze maar weinig zie, of zelfs helemaal niet. zucht.
Oud 22-04-2002, 18:57
Gothic
Gothic is offline
1 iemand betekend alles voor me, alleen zie ik hem nooit meer ... verder heb je goede vrienden op school waar je de tijd mee doorbrengt...
Oud 22-04-2002, 18:59
anonymous girl
anonymous girl is offline
Mijn vrienden betekenen echt alles voor me! Ik zou niet zonder ze kunnen en willen!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:59
Monica
Monica is offline
Mijn 4 beste vriendinnen betekenen heel veel voor me.. als ik ze een tijdje niet gezien heb mis ik ze al.. Tis gezellig en ik kan heel erg veel bij ze kwijt

Andere (goede) vriendinnen betekenen overigens ook zeker wat voor me
Oud 22-04-2002, 19:03
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Gewoon vrienden niet zozeer veel maar ik zou ze wel helpen als dat nodig is.

Me goede vrienden (zeldzaam) daar heb ik wel echt alles voor over en ze betekenen ook veel voor me. Voelen zij zich kut dan voel ik me automatisch ook gewoon kut.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 19:39
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
heel erg veel
ik zou niet kunnen leven zonder ze en dat is niet overdreven
niet mee spotten a.u.b.
Oud 22-04-2002, 19:52
Verwijderd
voor mij betekenen ze ook heel veel
het is altijd fijn om goeie vrienden te hebben toch
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:06
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:

vrienden waar ik me aan irriteer, maar waarbij ik op school zit, waar ik wel lol mee kan hebben, als ik daar behoefte aan heb, maar waar ik absoluut niet mee kan praten. ze zijn te verschillend en ik beschouw ze dan ook niet als 'echte' vrienden.

dan heb je nog mijn echte vrienden, waar ik van HOUD (hoi Plien!), en waarvoor ik (bijna ) alles over heb... waar ik mee kan praten en mee kan lachen, die net zoveel als ik houde van een goed gesprek én een goede grap.
*huppel*

Voor mij eigenlijk precies hetzelfde, hoewel ik een grote groep 'echte' vrienden heb, tenminste, ik heb een paar echt goede vrienden, die ongeveer alles van mij weten, aan 1 woord genoeg hebben enz. (*zwaait naar Miroll*) Daarbij heb ik dus nog de tussengroep van mensen waar ik op sommige momenten heel veel mee omga, en op andere momenten heel weinig, maar als ik ze dan zie, is het wel een hele (h)echte vriendschap. En daarnaast dan de overgrote groep kennissen, die ik niet als vrienden beschouw, waar ik meer mee omga als er niemand uit de eerste 2 groepen in de buurt is.. Vrienden zijn gewoon heel erg belangrijk voor me, ik zou er juist serieus niet zonder kunnen, geloof ik. Tenminste, zonder bepaalde mensen niet.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:03
poecilotheria
poecilotheria is offline
voor echte vrienden van mij ga ik door het vuur!
Oud 22-04-2002, 21:18
Piccola
Piccola is offline
Ik heb opzich aardig wat vrienden, maar ik heb 3 echte vrienden waar ik werkelijk alles voor over heb! Zonder die 3 zou ik echt niet meer kunnen!

Citaat:
punkyfish schreef:

Hier sluit ik me bij aan. Bij mij dus precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 00:02
Verwijderd
zijn erg belangrijk voor mij
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 05:02
maar
maar is offline
Mijn vrienden zijn belangrijk voor mij; ik kan met een aantal gewoon over alles praten, met een aantal gewoon lekker kletsen of shoppen, sporten etc. Ik geef om hen en zij om mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten