Advertentie | |
|
![]() |
|
Achteraf gezien zit ik wel met dingen in mn hoofd waarvan ik vind dat ik toen een verkeerde beslissing had genomen, dat het allemaal veel beter had kunnen gaan als ik even wat langer en logischer erover had nagedacht. Maar goed, aan 'had ik maar' heb je vrij weinig, want je bent dan al te laat.
|
Ik zou zeker niet terug willen, ik heb spijt van sommige dingen maar ja zo is het eenmaal en andere dingen waren fantastisch. De tijd gaat veel te snel maar ik zou wel een sprong willen doen in de toekomst om te zien hoe de dingen daar verlopen, zo volgend jaar bijvoorbeeld, vind ik zo spannend om aan te denken...
|
![]() |
uhm, nou, ik zou het opzich wel willen, maar aan de andere kant ook weer niet. die gebeurtenissen hebben mij idd gemaakt tot wat ik ben. ze zeggen wel van 'alles waar je niet dood aan gaat, daar word je sterker van' oid, en daar ben ik het voor een groot deel wel mee eens eigenlijk. tja.
|
Jawel .. dan had ik mijn haar nooit afgeknipt, en had ik nu al dreads gehad. *grom* .. ennn .. een paar andere dingen die écht niet nodig waren, waren dan niet gebeurt.. *zucht* .. maja!!
Volgend jaar nieuwe school, nieuwe kansen en shit. Komt wel goed. *nutteloze reply*
|
Ja, dan zou ik me niet meer vergissen in me "vriendinnen" en vooral die bitch van een "beste vriendin" die me nog steeds kan gebruiken als de beste..
Nee, ik weet nu waar ik aantoe ben en hoe ik me toch behoorlijk zelf kan redden. Ik weet nu redelijk wat ik wil en wat me doel is. Denk niet dat ik dat gekund had met me "vriendinnen"... Kweenie. Denk dat ik toch voor het laatste kies..
|
k zou sowieso wel graag met de tijd kunnen knutselen. Nie alleen terugdraaine maar ook stilzetten, handig tijdens de examens strax
![]()
||
Citaat:
Mkay... ik wil toch wel terug en dan ga ik op dansles zodat ik nu eigenlijk heel goed had kunnen dansen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Ach ja, waarom zou ze ook barkrukkie | 10 | 20-04-2005 08:53 | |
Verhalen & Gedichten |
de Koekverslaving Gravin | 17 | 04-04-2005 15:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Twijfels over opleiding [gaat eigenlijk over werk/stage] colors | 11 | 30-01-2005 09:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Voor de vervelers die willen helpen.. *Floortje* | 3 | 18-06-2003 14:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
STELLING: verzorgingsstaat is slecht voor de evolutie. Verwijderd | 48 | 17-06-2003 20:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Voor als je tijd over hebt Not for Sale | 5 | 10-02-2003 17:41 |