Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind dat als je vetrollen hebt je geen te korte of te strakke truitjes moet gaan dragen.. Dasd gewoon superlelijk..
Ik heb zelf ook aardig wat vet, en probeer mijn kleding daar dan ook wel op aan te passen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ben dus ook best wel tenger, maar ik zit er dus echt absoluut niet mee. Ik ben er best wel blij mee, dat ik niet zo dik ben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
eerlijk gezegd vinnik het er niet uit zien.
Zo'n vetrol die over je broek heen hangt en dan moeten ze zeker geen kort truitje aan gaan doen. Sorry ik kan het nou wel netjes proberen te gaan vertellen maar ik vind het gewoon niet mooi. Als ze zich gewoon normaal kleden enzoow kan het er gelijk al heel anders uit zien. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() wat maakt het uit he..
|
![]() |
Mjah een strak truitje met zo'n enorme lebberbuik vind ik niet mooi, maar tis natuurlijk onzin dat dikkere mensen het niet mogen dragen. Ik denk ook weleens 'hmmmm
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij moet ik zeggen dat de vrouwen in Rotterdam echt niet dikker zijn dan vorig jaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij boeit het echt totaal niet. Laat mensen in hun waarde.. Punt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
als ze graag een kort truitje aanwillen al hebben ze wat vet kan ik daar echt niet mee zitten hoor, anders kan ik ook wel kritiek hebben op iedereen met een ddie-kleur-trui ofzo. Zelf zou ik het nooit aantrekken omdat ik het helemaal niet mooi vind, of je nou dik of dun bent
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Trouwens, ik vind de vrouwen dit jaar nou niet zoveel dikker dan vorig jaar, maar ik heb het dan ook niet echt opgemeten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pesten--> Schadevergoeding? Multilot | 62 | 15-09-2011 23:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Welke spieren worden er getraind? ziglietje | 33 | 16-01-2006 17:57 | |
Liefde & Relatie |
Volslanke/dikke mensen. Silvie | 229 | 18-10-2004 12:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Mensen moeten verplicht BMI opsturen om overgewicht terug te dringen!! kinggeitje | 35 | 10-02-2004 22:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Obesitas of asociaal? BARON | 49 | 29-04-2003 19:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
dun zijn of willen zijn is ongezond en slecht. dik zijn of willen zijn dan niet? stella | 14 | 14-08-2002 11:24 |