Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2002, 09:38
Li
Li is offline
ik moest vandaag weer eens naar de tandarts en ze boorde bijna m'n gebit eruit toen ze tandsteen wilde weghalen, het begon helemaal te bloeden

Zijn jullie bang om naar de tandarts te gaan?? Heb je weleens pijnlijke momenten in de stoel gehad??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2002, 09:46
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Er is weleens een stukje tandartshandschoen aan m'n tand blijven hangen maar verder vind ik de kosten het pijnlijkst voor even kiekeboe en huppekee.
Oud 13-06-2002, 10:21
de
de is offline
Nooit problemen mee, wij hebben dan ook een uiterst vakkundig tandarts.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 10:25
Qamra
Qamra is offline
Een keer een hoektand laten trekken.. Die verdoving deed PIJN. Net of hij die naald dwars door me tandvlees en me wortel stak en dattie er aan de andere kant weer uit kwam..

Verder heb ik nooit gaatjes of iets.. As maand me laatste kies laten trekken en dan ben ik klaar met wisselen (en dan ben ik eindelij keen "grote meid".. Grappig hoor meneer de tandarts, haha )
Oud 13-06-2002, 10:58
TefnachT
TefnachT is offline
ik haat tandartsen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 11:00
Verwijderd
ik mag volgende week dinsdag weer. joepie! maar omdat ik altijd braaf poets heb ik nog nooit een gaatje gehad.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 11:20
feline
feline is offline
Weetje hoe gaaf tandarts is.
Altijd gezellig lullen, met klooien in mn mond en zo'n fluor ding met colasmaak
Ik vond tandarts vroeger echt leuk, kregen we kleine rubberen beestjes.
Oud 13-06-2002, 11:22
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben absoluut niet bang voor de tandarts omdat ik op mn 7e mn voortanden uit mn mond ben gevallen en dus al heeeeeeeeeeeeeel wat jaren in de stoel heb door gebracht.

Meest pijnlijke ?

Een verdoving net achter mn voortanden en de noodkroon eraf halen om vervolgens de échte kroon erop te zetten.

Maar nu moet ik ook zeggen dat mijn tandarts een beul is
Je komt er áltijd bloedens vandaan terwijl dat helemaal niet mag eigenlijk!
Oud 13-06-2002, 13:01
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
ik haat tandartsen
Die mening deel ik

Maar ik ben er deze week nog geweest.
Oud 13-06-2002, 16:15
Monica
Monica is offline
*binnenpretje*

Eh, zelf, nee niet echt. Ik heb vanalles laten trekken (ook kiezen die nog in mijn tandvlees zaten), maar het was dan eerder mijn moeder in de stoel ernaast die half onderuitging dan ik.

Wat ik wčl echt niet leuk vond, was een zenuwbehandeling, drie keer voor één tand. Mijn tandvlees werd wel verdoofd, maar de zenuw die ze uit wilden schakelen kun je niet verdoven.. Ze deden vanalles in mijn tand die ze vanachter open hadden gemaakt, dat deed echt heel zeer.

Ik moet binnenkort weer, op dezelfde dag als dat ik mijn prik moet halen. Geweldig uitgekozen allemaal toch weer Naja, ben ik overal meteen weer vanaf
Oud 13-06-2002, 16:50
Love Crime
Love Crime is offline
Ik zie er altijd best wel tegen aan om naar de tandarts te gaan, terwijl hij nog nooit iets bijzonders bij me gedaan heeft...maarja 1 keer zal de eerste keer zijn dus...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 16:55
mar87
mar87 is offline
boren vidnik dooooodeng, hoef 'k gelukkig nooit maar 'k moet wel gauw weer naar de tandarts maar voglens mij zit er nu wel ergens een gaatje.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:18
sunnevot
sunnevot is offline
heb niet zo'n problemen met de tandarts, gaat meestal wel goed. weleens geboord, maar verder geen bloederige ervaringen
Oud 13-06-2002, 17:25
Verwijderd
mijn tandarts heeft 4 kiezen eruit gerukt en m'n voortand eropgeplakt dus ben wel enige geweld bij de tandarts gewend en ik zie m iedere dag...

mijn vader dus..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:27
Talon
Talon is offline
wij hebben een erg lelijke assistente
Oud 13-06-2002, 17:38
Verwijderd
Ik wil het er niet over hebben ..

Heb op mijn 13e 7 tanden laten trekken .. en heb inmiddels 2 zenuwbehandelingen gehad en weet god hoeveel vullingen.

En tja, aangezien ik nu alweer 2 jaar niet geweest ben en een pijnlijke kies heb .. mag ik binnenkort weer .. *feest*
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:54
Fleurop
Fleurop is offline
Voordat ik naar de tandarts moet, ben ik best wel een beetje zenuwachtig. Meestal ga ik heeeel goed me tandenpoetsen, en als ik er ben probeer ik gewoon nergens aan te denken.

Ik heb eigenlijk nooit iets bijzonders gehad, geen beugel, bijna geen gaatjes (1 gehad) en verder ook geen kwaaltjes.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:57
woefke
woefke is offline
ja toen die tandarts ( orthodont) het ijzeren geval uit me mond haalde en het aanpaste het er terrug in stak en toen het in m'n kaak stook het bloeide super hard ene toen ze zonder verdoving zo ineens twee tanden uit trok
Oud 14-06-2002, 22:15
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik vind de tandarts maar niets maar ja. Zolang ik een tandarts heb die alles uitlegt enzo valt het best wel mee
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 22:50
utopian me
utopian me is offline
brrrrrrrrr, ik vind um verschrikkelijk!!!!!!!!!!!!! ooit heb ik een keer een wortelkanaalbehandeling gehad, en die tandarts heeft mij vantevoren uitgebreid vertelt hoe zielig ik was dat ik dat op die leeftijd (het was ook nog door de schuld van de tandartsen die het gaatje niet op tijd hadden opgemerkt) al zoiets had (ik was 15)... echt, hij bleef mij maar met medelijden aankijken, ik werd er verschrikkelijk bang van en moest haast huilen daar joh!
toen kreeg ik dus die behandeling en het deed pijn, en ik moest wel 4 keer terugkomen ofzo..... daarvoor had ik al een week met dodelijke kiespijn rondgelopen..... echt verschrikkelijk!!!!! ik hield zonder dat iemand het wist ijsklontjes in m'n mond om het een beetje te verdoven..... 2 ibruprofen per uur ongeveer nouja, en de behandeling was ook nog eens iets verschrikkelijks, ze hebben m'n kies vermoord!!! de zenuw doodgemaakt.. en nu moet ik binnekort een kroon daar...
en ik lig tegenwoordig toch altijd al totaal verkrampt in die stoel...
Oud 14-06-2002, 23:02
heavinly
heavinly is offline
Ik zie nooit op tegen de tandarts eigenlijk. Alleen als ik daar zit hoop ik elke keer weer heel erg dat ik nix heb en dat het allemaal goed is..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 23:07
de abt van sion
de abt van sion is offline
Een nichtje van mij is tandarts. En ze is ook nog met een kaakchirurg getrouwd...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 23:39
Eva*
Eva* is offline
Ik ga zeker niet met plezier naar de tandarts, maar echt verschrikkelijk vind ik het ook weer niet.
Meestal pulkt hij met wat gereedschap aan m'n gebit en daarna krijg ik zo'n fluorbehandeling (wat best wel ransig is), that's all.

Een erg onprettige ervaring was toen ik 4 kiezen moest laten trekken. Die verdovingsprikjes voelden aan alsof hij door m'n zenuwen aan het prikken was. Bovendien werkte de verdoving niet eens goed, dus was het kiezen trekken ook erg pijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 07:37
Amidala
Amidala is offline
Ik ben iemand die zo gek is om het leuk te vinden om naar de tandarts te gaan....
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 07:41
WolterB
WolterB is offline
ik zie er totaal niet tegen op om naar de tandarts te gaan, ik heb nl nooit iets, behalve dat mijn melkgebit té sterk was en dat het wisselen dus niet echt heel erg soepel ging
Advertentie
Oud 15-06-2002, 08:13
Verwijderd
Citaat:
utopian me schreef:
(ik was 15)
Ik was 14 bij mijn eerste wortelkanaalbehandeling .. zit in de familie geloof ik :/
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 08:16
french kiss
french kiss is offline
ik heb nooit geweend bij de tandarts :-) (ben het laatste jaar ofzo ook nemeer geweest)
Oud 15-06-2002, 09:01
Verwijderd
ik mag er dinsdag weer heen, ooow joy!!!NOT dus... ben niet bang voor die man maar voor de spullen die hij in een bepaald laadje heeft liggen(naalden dus)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 11:00
utopian me
utopian me is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik was 14 bij mijn eerste wortelkanaalbehandeling .. zit in de familie geloof ik :/
aaaaah , das niet prettig, hoop niet dat je er meerder moet!?
Oud 15-06-2002, 12:04
ESCO
ESCO is offline
Gewoon een relaxte gast.
Kom binnen nou Armando ga jij maar eerst, even kijken ja ziet er goed uit.
Mevrouw de bruin[m'n moeder] dat ziet er niet zo goed uit dat wordt boren.
Altijd leuk de tandarts jammer dat maar een keer per jaar is
Oud 15-06-2002, 13:00
Shock
Shock is offline
Citaat:
heavinly schreef:
Ik zie nooit op tegen de tandarts eigenlijk. Alleen als ik daar zit hoop ik elke keer weer heel erg dat ik nix heb en dat het allemaal goed is..
same here
Oud 15-06-2002, 13:52
Roos
Roos is offline
Ik vind het niet zo erg. Ik ga gewoon liggen, ogen dicht, en een paar minuutjes is het klaar.

Wat wel vervelend is, zijn al die slangen in je mond, of als ze met z'n 2en bezig zijn (vier handen!).
Oud 15-06-2002, 14:52
Luca
Luca is offline
Ik ben zeker niet bang voor de tandarts. Hij is mijn buurman Maar ik heb ook nog nooit een tand/kies laten trekken ofzo. Ik kan gewoon goed opschieten met die man.
Oud 16-06-2002, 10:10
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
erm.........mijn moeder is tandarts
Oud 16-06-2002, 10:13
Slither
Slither is offline
Vroeger zat ik bij een tandarts in een minder prettige buurt in Den Haag, waardoor ik het al vervelend vond om zelfs maar in de búúrt te komen, maar nu ik verhuisd ben heb ik dáár tenminste geen last meer van...

...nu heb ik enkel nog last van een hardhandige, met sarcastische opmerkingen smijtende tandarts, maar ach - ze bedoelt 't goed. Ik heb de afgelopen tien jaar toch geen gaatjes meer gehad, dus ik red me uitstekend
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:37
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Ik vind het niet zo erg. Ik ga gewoon liggen, ogen dicht, en een paar minuutjes is het klaar.
Was het maar zo .. *zat al bijna een uur in die stoel*
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:51
Verwijderd
ik ben vaak bang dat 'k gaatjes heb, dat ze moeten boren, krijg ook spontaan kiespijn enzo wanneer ik erheen moet
neuh, ik ben geen fan van de tandarts
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:17
Geraldine
Geraldine is offline
ik heb nog nooit gaatjes gehad, ben dus nog nooit geboort, maar ik heb wel een hekel aan de tandarts.
die gek haalt tandsteen weg terwij hij op zijn computer kijkt hoe ik ook al weer heet, dan vind ie het gek dat me hele bek onder het bloed zit (hij deed het toch heel voorzichtig...) en dan gaat ie me ook nog eens vertellen dat ik me tanden niet goed poets, zeikerd...
julg, neej, ik heb het niet zo op die gast.
Oud 16-06-2002, 11:21
Talon
Talon is offline
Citaat:
Geraldine schreef:
ben dus nog nooit geboort,
Oud 16-06-2002, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:

Damn...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:31
feline
feline is offline
Citaat:
Amidala schreef:
Ik ben iemand die zo gek is om het leuk te vinden om naar de tandarts te gaan....
Ik ken er meer
Oud 16-06-2002, 11:41
simple creed
simple creed is offline
oh ik vind het niet zo erg...

heb dan ook al veel meegemaakt

ik krijg een aantal kiezen niet enzo
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:03
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Tandarts is opzich niet zo eng, alleen als je tanden moet laten trekken... die verdoving... *AUW* ...en het went nooit.
Mn moeder had een x een afspraak gemaakt tanden te laten trekken (moest voor mijn beugel) zondar dat ik et wist, khoorde et een uur van tevoren. Ik was echt kwaad. Maarja, was er zo wel mooi snel van af.... nee, dat hoop ik nooit meer mee te maken. Heb zoiezo een hekel aan prikken, brrrr....
Oud 16-06-2002, 23:50
Verwijderd
Ach valt toch wel mee Het duurt altijd maar 5 minuutjes ofzo. Enig nadeel is dat het mijn oude buurman is en dat hij altijd hele 'gezellige' verhalen ging ophangen als hij in mijn mond bezig was (dat vertrouw ik niet, hij moet gewoon opletten )
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 14:05
Sommetje
Sommetje is offline
Ik ga altijd met veel plezier naar de tandarts.
Reageren

Regels voor berichten