Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Gewoon een relaxte gast.
Kom binnen nou Armando ga jij maar eerst, even kijken ja ziet er goed uit. Mevrouw de bruin[m'n moeder] dat ziet er niet zo goed uit dat wordt boren. Altijd leuk de tandarts jammer dat maar een keer per jaar is
||
Citaat:
|
Ik ben zeker niet bang voor de tandarts. Hij is mijn buurman
![]()
|
Vroeger zat ik bij een tandarts in een minder prettige buurt in Den Haag, waardoor ik het al vervelend vond om zelfs maar in de búúrt te komen, maar nu ik verhuisd ben heb ik dáár tenminste geen last meer van...
...nu heb ik enkel nog last van een hardhandige, met sarcastische opmerkingen smijtende tandarts, maar ach - ze bedoelt 't goed. Ik heb de afgelopen tien jaar toch geen gaatjes meer gehad, dus ik red me uitstekend ![]() |
![]() |
|
ik heb nog nooit gaatjes gehad, ben dus nog nooit geboort, maar ik heb wel een hekel aan de tandarts.
die gek haalt tandsteen weg terwij hij op zijn computer kijkt hoe ik ook al weer heet, dan vind ie het gek dat me hele bek onder het bloed zit (hij deed het toch heel voorzichtig...) en dan gaat ie me ook nog eens vertellen dat ik me tanden niet goed poets, zeikerd... julg, neej, ik heb het niet zo op die gast.
|
Tandarts is opzich niet zo eng, alleen als je tanden moet laten trekken... die verdoving... *AUW* ...en het went nooit.
Mn moeder had een x een afspraak gemaakt tanden te laten trekken (moest voor mijn beugel) zondar dat ik et wist, khoorde et een uur van tevoren. Ik was echt kwaad. Maarja, was er zo wel mooi snel van af.... nee, dat hoop ik nooit meer mee te maken. Heb zoiezo een hekel aan prikken, brrrr.... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kalmerend middel voor bij de tandarts Little Phoebe | 23 | 18-11-2016 12:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Goede tandarts anjali | 1 | 02-07-2009 17:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
tandarts... poetic_tragedy | 4 | 27-10-2005 19:46 | |
Verhalen & Gedichten |