Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben trots op mezelf omdat ik gisteren de HEW-cyclassics in Hamburg heb gereden (55 km in 1 uur en 50 min met het laatste uur regen). ![]() |
![]() |
|
een iets recentere: ik heb m'n lichtaansturinkje (waar gisteren de vonken nog vanaf sloegen!) weer aan de praat, daar bennik nou alweer 5 weekjuhs aan bezig geloof ik
![]() toch leuk om dat zelf weer voor mekaar gekregen te hebben ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
We hebben het hier toch over de trots door het bereiken van iets waar je je best voor gedaan hebt?
Dan ben ik namelijk niet trots op iets, vwo gaat me op het moment redelijk makkelijk af, vind ik dus niet iets om trots op te zijn, verder schiet me niks te binnen. (misschien mn tanden na het dragen van een beugel)
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic - 173 darkfairy | 500 | 03-10-2016 17:56 | |
Psychologie |
trots zijn op jezelf Verwijderd | 14 | 08-02-2008 16:23 | |
Psychologie |
paniekaanvallen en agorafobie...sloopt me leven... telefoontje | 24 | 18-05-2007 12:23 | |
Psychologie |
Waar ben jij trots op? Missy | 52 | 11-02-2007 15:28 | |
Drugs & Alcohol |
Clean!!!!!!!!!!!!! Paulo Nuñez | 56 | 23-07-2005 02:34 | |
Psychologie |
trots op jezelf Verwijderd | 67 | 09-12-2003 09:02 |