Advertentie | |
|
![]() |
|
nope, iedereen waarvan ik weet dat ze op 't forum zitten van hier in de buurt ken ik wel, van fototopics, en de rest, tja, da's moeilijk om ze te herkennen zonder foto's eh!
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
tis vaker andersom...
ik ben niet zo goed in gezichten herkennen en onthouden, zeker niet van de vage foto's in die topics hier... of je moet een heel aparte kop hebben ![]()
|
![]() |
Mwa... vreemd... Bijna niemand heeft dat! maar ik eerlijk gezegd ook wel een beetje! hahaha
Het zou natuurlijk zomaar kunnen!! Stel je hebt in real life dikke ruzies... En hier heb je nickname allebei, en zijn jullie de beste vrienden! hahahaha greets
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ethiek Mr.Mark | 71 | 08-12-2010 18:52 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 15 Verwijderd | 493 | 02-09-2005 21:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
De Kantine |
Wanneer groet jij mensen als je over straat loopt? Wawl | 57 | 30-01-2004 13:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe denken jullie over *wraak*? Jamiroquai | 95 | 05-12-2002 15:25 | |
Drugs & Alcohol |
mensen die drugs gebruiken, zijn sukkels ¡¡¡!!!¡¡¡ sientje | 63 | 28-01-2002 16:28 |