Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, ik ben vandaag ook ziek thuis gebleven
beetje griepetig en stijf en pijn in mijn mond ik weet niet wat t precies is, maar ik had het gisteren ineens heel veel pijn en vandaag ook nog het tandvlees achter in de mond (op de plek van een verstandskies) is helemaal dik en rood en pijnlijk en ook mijn hele kaak en nek doen pijn morgen ff naar de dokter, het is een ontsteking denk k en dan gaat t wel weer over (hoop ik ![]() |
![]() |
|
Ehehm ja:
- Mijn zussie is vandaag niet lekker: zij is niet naar school gegaan - Mijn pa ligt in het ziekenhuis voor onderzoek, heeft een ontsteking aan zijn dikke darm terwijl hij ook nog een chronische ziekte daaraan heeft - Mijn opa... kanker ![]() - Een vriend van me, heeft iets aan zijn meniscus, wordt morgen misschien geopereerd. - Ikzelf heb de laatste dagen wat pijn in mijn keel bij slikken en wat last van mijn rechterarm... maar dat gaat wel snel over. Maar als je het bovenstaande leest... geen pretje dus ![]()
|
'k ben nu echt snipverkouden, met alles tegelijk. normaa heb ik eerst veel neus snuiten en niezen, dan neus verstopt, en dan een periode van hoesten en keel pijn. maar nu dacht de verkoudheid, laat ik judith eens plezieren met het hele gebeuren. *zucht*
|
ik ben alweer twee daagies beter
![]() Alleen nog poepverkouden, maar dat ben ik al anderhalve maand ongeveer. Serieus ik ben al praktisch het hele jaar verkouden met een paar dagen uitzondering... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
UITSLAG gedichtenwedstrijd Verwijderd | 23 | 09-10-2011 21:14 | |
Algemene schoolzaken |
Moet het er even allemaal uit gooien.. Verwijderd | 1 | 11-05-2011 11:45 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer.... Mandii--xx | 6 | 28-01-2010 21:32 | |
Psychologie |