Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nee, maar ik zou wel vloeiend frans en spaans willen kunnen spreken. Telt dat ook?
![]() Trouwens, in Turkije denken ze soms dat ik Turkse ben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (sorry voor al die smiley's)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral als ik mijn haar donker gekleurd heb. Mensen denken heel vaak dat ik russisch ben. En 2 jaar geleden toen ik net op een nieuwe school zat, begon een turks meisje turks tegen me te praten omdat ze dacht dat ik turks was. ![]() Ik vind het wel leuk. ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() boeiend ![]() |
![]() |
|
Ik ben niet trots Nederlands te zijn, maar ik zit er ook niet mee. Het maakt me sowieso niet zoveel uit. Ik ben gewoon zo geboren en ik vind het goed zo. Als het anders was geweest was het me ook best.
|
tja ik zou niet weten waarom ik mn nationaliteit zou willen veranderen eigenlijk..
Ik woon in Nederland, ben Nederlandse.. tja.. niks mis mee lijkt me zo..? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Niemand dacht overigens aan Indonesisch, wat deels in mijn familie zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmz.. die komen uit gazomaardorie? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Tja, ik ben Nederlands en ik wil Brits zijn, dus ik ga gewoon een Engelsman trouwen en in Engeland wonen
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
debat (Criminelen met andere nationaliteit uitzetten?) rebtcmcan | 29 | 15-01-2013 13:36 | |
De Kantine |
Willen jullie een goede bc zijn? matthiV | 5 | 13-10-2010 15:36 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquete profielwerkstuk, willen jullie die invullen?! -m-n- | 2 | 25-09-2007 21:17 | |
Wereldarmoede Gatara | 5 | 27-06-2007 10:18 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enguête Discriminatie. XBenthe | 8 | 28-04-2007 19:20 | |
Wouter Bos als nieuwe politiek leider van de PvdA NN | 19 | 21-09-2002 23:03 |