Advertentie | |
|
![]() |
|
De hele dag zien dat de lift buiten werking is, terwijl je zelf 3 van de 4 keer gewoon met de lift van begane grond naar het dak kan
![]() En dan die ene keer dat ie het niet doet, sta je op het dak en zie je allerlei Engelse managers met zenuwachtige Nederlandse kantoorlieden vertwijfeld naar het rode lichtje kijken ![]() (gebeurde mij bij een bedrijf waar we met mijn eigen bedrijf veel werk doen ) Sneeuwbalgevechten ![]() Watergevechten ![]() Iemand geconcentreerd zien lijmen en ondertussen een collega bij zijn voeten zien, die een paar druppels lijm op de schoenen gooit en deze vervolgens aansteekt ![]()
|
Mensen die al het heel erg heet is bij ons komen en zeggen die vogels acher dat plastic gordijn ziet eruit alos ie dood gaat hij zit helemaal te hijgen en te puffen en als wij dan zeggen hij heeft het gewoon warm net als u maar dat willen ze dan niet geloven. Dat gebeurt dan toch zo'n 2 a 3 keer op een warme dag.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |