![]() |
|
Verwijderd
|
Duitse man eet vriend op
12 DECEMBER 2002 - KASSEL (ANP) - De Duitse politie heeft een man gearresteerd die zegt zijn vriend te hebben vermoord en opgegeten, mét diens toestemming. De moord zou in 2000 zijn gepleegd, zei een woordvoerder van justitie gisteren. De 41 jaar oude verdachte vertelde een video te hebben gemaakt van hoe hij de een jaar oudere man ombracht, in stukken sneed en gedeeltelijk nuttigde. De macabere geschiedenis begon met een advertentie op het internet. Beide mannen zouden een voorliefde hebben gehad voor verminking en kannibalisme. De politie zegt de man op het spoor te zijn gekomen toen hij opnieuw een advertentie plaatste waarin hij vroeg om een slachtoffer, die bereid was zichzelf door hem te laten vermoorden en opeten. Naar aanleiding van de advertentie doorzocht de politie het huis van de dader en vond daar ingevroren menselijk vlees, botresten en de betreffende videobanden. Bron: http://www.deventerdagblad.nl/ Ik vind het werkelijk te ranzing voor woorden... Dat iemand zich vrijwillig door een ander laat opeten, YUK! Maar nu de vraag: Stel dat blijkt dat jouw lievelingseten gemaakt is van mensen...Wat zou jij dan doen? Het nog steeds eten? Het nooit meer aanraken? |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Beetje hypocriet vind ik dat. Wel vlees eten, maar zodra het mensenvlees is kan het niet. Wees dan ook consequent. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
DAMN, vrijwillig op laten eten... DAMN, nee bah... ranzig... nou ja, denk dat als iets mensenvlees blijkt te zijn wat ik eet... tja gewoon... zou laten staan en terugstappen op dierenvlees...
aah man... wat een gek... een advertentie plaatsen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() REIE *eet nooit meer lange vingers, da's figuurlijk kannibalisme *
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag bij biologie wel geleerd dat vrouwen bij de geboorte van hun kind de neiging (puur instinct) hebben om de moederkoek op te eten. ![]()
||
[QUOTE]Myself! schreef:
Dat bedoel ik niet ![]() ...wát een belachelijke vraag... Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |