Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 14:06
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
gisteren zat ik met mn moeder en zusje te eten en we hadden het over mensen die vegetarisch zijn, toen kregen we een discussie over vis.
Mijn moeder zei namelijk dat als je vegetarisch bent je wel gewoon vis eet. Ik dacht dat je dan ook geen vis at, want dat zijn immers ook dieren. Mijn moeder was het hier niet mee eens, want die zei een vis is een vis en geen dier
de discussie had niet veel nut want we kwamen er niet uit, dus bij deze mijn vraag aan mensen die vegetarisch zijn/mensen kennen die het zijn/er veel van af weten:

eten vegetariers nou WEL of GEEN vis?? en waarom dan wel/niet? en is een vis nou wel of geen dier?

*sorry als dit al vaak is geweest of verkeerd staat *
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones

Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 14:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2002, 14:13
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik ben zelf vegetarisch en eet geen vis, een vis is ook een beest en die maak je net zo hard dood.

bij het afbouwen van vlees eten naar vegetarisch worden heb ik nog wel een tijdje vis gegeten, maar in die periode noemde ik mezelf niet vegetarisch maar was het gewoon: "ik eet geen vlees."

dus als je geen vlees eet en wel vis ben je imo niet vegetarisch.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:16
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
&quot;Beltaine&quot; schreef:
ik ben zelf vegetarisch en eet geen vis, een vis is ook een beest en die maak je net zo hard dood.

bij het afbouwen van vlees eten naar vegetarisch worden heb ik nog wel een tijdje vis gegeten, maar in die periode noemde ik mezelf niet vegetarisch maar was het gewoon: "ik eet geen vlees."

dus als je geen vlees eet en wel vis ben je imo niet vegetarisch.
nou zo dacht ik dus idd ook! kijken of de meeste mensen zo denken, want dan had ik lekker gelijk *grijnst naar mammie*
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:18
Verwijderd
Ik ben zelf niet vegetarisch.. maar ik dacht altijd dat als je vegetarisch bent, dat je dan geen dieren eet.. en aangezien een vis toch wel echt een dier is, lijkt het me dat echte vegetariërs dus ook geen vis eten..

Maar ik weet het ook niet zeker..

Volgens de van dale:

vege´tariër (de ~ (m.))

1 iem. die zich uitsluitend met plantaardige spijzen voedt of die zich alleen onthoudt van spijzen die door het doden van dieren zijn verkregen

Dus ook geen vis

Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 14:20.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:22
Roytjuh
Roytjuh is offline
ik ben ook vegetarisch en eet geen vis ..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:25
New Born
New Born is offline
Ik ben zelf ook vegetarier en ik eet ook geen vis. Er zijn mensen die vegetarisch zijn en wel vis eten omdat ze bijv denken dat vissen geen gevoel hebben en andere dieren wel.
maar ik vind dat een vis ook een dier is met gevoel en daarom eet ik ze niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:29
Black Bird
Black Bird is offline
Hoort dit hier wel, vraag ik me af.. ?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:37
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik ben eigenlijk ook geen vegetariër, want ik eet dan wel geen vlees ( en ook geen vis ) maar wel gewoon niet-vegetarische kaas en vast ook producten waar gelatine inzit ( maar geen winegums/drop, dat lust ik nl. niet )

Dus ik ben gewoon een niet-vleeseter
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:37
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik denk dat het bij flora en fauna hoort.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:38
Verwijderd
je hebt toch vegetariers en veganisten?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef:
je hebt toch vegetariers en veganisten?
vegetarier ben je als je geen vlees/vis eet.. veganist ben je als je helemaal geen dierlijke producten gebruikt, dus ook geen zuivel, geen leer, geen wol enzoow..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:44
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ik eet geen vlees , geen vis, en verder geen melk en ei.

maar ik eet wel kaas (zit op zich ook melk in ahum)

ik vind dat als je jezelf vegetarisch noemt je ook geen vis moet eten. Het gaat niet om het vlees, maar om het dier, dus...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:45
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
je hebt verschillende soorten vegetarisme

je hebt idd vegetariers die WEL vis eten

overigens vind ik dat niet consequent..

ik eet geen vlees en geen vis
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*

Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:45
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Vroeger, toen ik vegetarisch was *jaja* at ik idd ook geen vis...

Wel melk en eieren...gezien een koe iedere dag melk geeft een een kip iedere dag een ei ligt (eieren zijn pas bevrucht wanneer er een haan bij is geweest)
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:46
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
tnx allemaal

ik zal dit strax eens grondig laten lezen door mn mama
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:47
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:
je hebt verschillende soorten vegetarisme

je hebt idd vegetariers die WEL vlees eten

overigens vind ik dat niet consequent..

ik eet geen vlees en geen vis
Vegetariers die WEL vlees eten?

Ik ben vegetarier, dus ik eet geen vis, geen vlees.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:48
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
je hebt verschillende soorten vegetarisme

je hebt idd vegetariers die WEL vlees eten

overigens vind ik dat niet consequent..

ik eet geen vlees en geen vis
WEL vis bedoelend neem ik aan?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:49
Verwijderd
mja, ik moet vis eten van mijn ouders, dat was een van de regels die ze opstelden toen ik ze zei dat ik van af nu geen vlees meer zou eten.. ik vind het op zich niet echt heel erg, aangezien vissen unlike dieren wel degelijk een leven hebben voor ze doodgemaakt worden. ze leven vrij in de zee, krijgen geen chemische troep die ze dikker maakt en zijn in principe niet veroordeeld tot de dood - als je een vis zijnde niet in een net komt dan beland je ook niet op iemands bord, zo simpel is het. bovendien hebben vissen een heel wat minder pijnlijke dood dan dieren, vissen stikken en koeien ed krijgen een stroomstoot of wordt de keel doorgesneden zodat ze doodbloeden. bij vissen duurt de doostrijd hoogstens een minuut, bij dieren kan het uitlopen tot een halfuur of meer.
een ander verhaal is dat vis eten nog altijd moord is, het afpakken van iemands leven voor eigen luxe. ik ben dan ook zo gauw als ik het huis uitga van plan om te stoppen met het eten van vis.


Citaat:
gentleman schreef:
je hebt toch vegetariers en veganisten?
veganisten eten geen behalve geen vlees/vis ook geen kaas, eieren, melk en andere dingen die van dieren afkomstig zijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2002, 14:49
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:


WEL vis bedoelend neem ik aan?
oeps gedit
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:52
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
&quot;Beltaine&quot; schreef:
ik denk dat het bij flora en fauna hoort.


als er iets een lifestyle is dan is het wel vegetarissm/veganisme.....
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:54
Chelsea
Chelsea is offline
ik denk dat je dan ook geen vis mag eten

maar persoonlijk vind ik dieren alleen rulen op een bord
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:03
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Chelsea schreef:
ik denk dat je dan ook geen vis mag eten

maar persoonlijk vind ik dieren alleen rulen op een bord
ik vind jouw wel rulen op een bord en je vader en je moeder ook die eet ik dan eerst op mag je kijken leuk he dat vlees eten
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:05
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:


ik vind jouw wel rulen op een bord en je vader en je moeder ook die eet ik dan eerst op mag je kijken leuk he dat vlees eten
uhuh 't ruled.
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:18
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:


ik vind jouw wel rulen op een bord en je vader en je moeder ook die eet ik dan eerst op mag je kijken leuk he dat vlees eten
go you, go you
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:17
Built to last
Built to last is offline
RED MEAT is good for you
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2002, 17:19
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Built to last schreef:
RED MEAT is good for you
Meat is murder....

that's the way i like it





......nee ik meen het niet
__________________
The best thing since canned vegetables.

Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 17:21.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:32
Verwijderd
je hebt idd vershcillende soorten vegetariers


je hebt veganisten.. die niks dierlijks consumeren en/of dragen

je hebt pisco-vegetariers: die eten dus wel vis, met als argument dat die vrij rondzwemt en dus niet geleden heeft (neej doodmaken doet geen pijn)

je hebt lacto-vegatiers: mensen die geen dierlijke producten consumeren maar wel leren schoenen dragen enzo

en gewone vegetariers: geen vlees en vis, wel eieren melk en leren schoenen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:20
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:


go you, go you
waarom omdat ik dieren vreet?
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:37
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Ik ben eigenlijk ook geen vegetariër, want ik eet dan wel geen vlees ( en ook geen vis ) maar wel gewoon niet-vegetarische kaas en vast ook producten waar gelatine inzit ( maar geen winegums/drop, dat lust ik nl. niet )

Dus ik ben gewoon een niet-vleeseter
Je bent wel een vegetarier, maar geen veganist!


Ik eet zelf zo min mogelijk vlees, maar ik houd het niet vol zonder. OOk niet als ik dan vleesvervangers neem. Een hamburgertje ofzo is gewoon lekker. De smaak van vlees kan je niet zomaar uit een ander voedingsmiddel verkrijgen. Dus zoals voor het introductiekamp heb ik me ook opgegeven als vegetarier, maar daarna was ik echt op en smachte ik naar een stukje vlees.
Het viel me wel op hoeveel vegetariers er wel niet op een kunstacedemie zitten, of is dat overal zoveel?

Even over vis. Ik vind vis net zo erg als ander vlees. Maar wat mensen het verschil vinden, is dat die beestjes vrij rondzwemmen. Je kunt het vergelijken met scharrelvlees. Veel mensen zijn op die manier niet vleesetend dat de reden voor hun is, dat de beesten in zulke nare omstandigheden leven.
Ikzelf probeer wel altijd scharrelvlees te eten als ik vlees eet.
Ik ken trouwens wel veel "vegetariers die inderdaad wel vis eten

Dan heb ik er nog een:
waarom eten veel mensen geen wild (hert of konijn bv)
Is dat omdat ze die beestjes lief vinden? want eigenlijk hebben zij een beter leven dan die kippen die dar als legbatterij of iets dergelijks in een klein hokkie gepropt staan.
Zelf eet ik ook alleen scharrelvlees van een rund, varken of kip. Maar opde een of andere manier (raar misschien howr) denk ik ook dat die beesten op zo'n manier geevalueerd tja dat het uhm...kweenie hoe je dat uit moet leggen.

Mensen zijn trouwens ook vleeseters, het is als het ware "niet normaal"als je geen vlees eet, het hoort zo. Zo gaat het nou eenmaal in de natuur. Dat zal niemand ooit tegen kunnen gaan..........je kan het alleen voor jezelf doen. En dat brengt vaak al veel voldoening.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:48
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ik ben ook vegetariër maar ik eet dus ook geen vis.
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:49
Chelsea
Chelsea is offline
veel vegetariers hier
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:50
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
als je zegt

''ik ben vegetarisch''...dat wil toch zeggen dat je niet uit vlees bestaat


rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:58
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik ben 3 jaar vegetarisch geweest maar at wel vis (en ben nu geen vega meer omdat ik toch ondanks de vis problemen met gezondheid heb) Ik heb tijdens die 3 jaar trouwens ook 4 keer wild gegeten.

Het verschilt per persoon, mijn voornaamste reden was dat wild een prettig leven heeft gehad, het werd door een bekende afgeschoten en die gaf t aan ons.
Dezelfde reden geld voor vis die niet uit een kweekvijver komt, heeft lekker gezwommen, het was absoluut niet consequent dat geef ik volmondig toe. Want helaas zijn de vangstmethoden ook ronduit verschrikkelijk, vele dieren sterven onnodig (ze vissen bijv. op schol maar vangen daarbij ook een hele hoop andere dieren, die worden weer over boord gezet maar 90% is dan al dood) en bovendien sterven ze een uiterst pijnlijke dood
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:14
Bl@Bl@
Avatar van Bl@Bl@
Bl@Bl@ is offline
Wat heeft dit met Lifestyle te maken?!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:37
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Bl@Bl@ schreef:
Wat heeft dit met Lifestyle te maken?!
ALLES, lifestyle is meer dan je kleding en haar en je interieur lifestyle is juist VEEL MEER wat erachter schuil gaat, ideeen, principes, levensvisies, levensstijl
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:29
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Vroeger, toen ik vegetarisch was *jaja* at ik idd ook geen vis...

Wel melk en eieren...gezien een koe iedere dag melk geeft een een kip iedere dag een ei ligt (eieren zijn pas bevrucht wanneer er een haan bij is geweest)
Dat vind ik wat te makkelijk hoor... Je moet voor de grap eens even kijken op wat voor manier koeien en kippen geforceerd worden om zoveel mogelijk melk te geven en zoveel mogelijk eieren te leggen.

Maargoed. Vis is net zo goed vlees als biefstuk: allebei dood dier. Ik eet geen van beiden.
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2002, 21:37
the tourist
the tourist is offline
Die discussie heb ik ook al heel vaak met mijn moeder gehad! Ik vind dat je als vegetarier ook geen vis moet eten. Als ik vegetarier wil worden, moet ik van mijn moeder wel vis eten, want dat is gezond Dat vind ik dus dom, want vissen zijn ook dieren. Ik zou dan vegetarier worden (ik twijfel al 5 jaar, nu eet ik weinig vlees), omdat ik het zielig vind voor de dieren. Vissen zijn ook dieren, dus die wil ik dan ook niet eten
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:41
Verwijderd
ik ben vegetarier en ik eet vis, ik ben vorig jaar vega geworden omdat ik een vreselijk ranzige docu gezien over hoe dieren geslacht worden en behandelt over de hele wereld ( ging verder neit over vissen) waarna ik geen hap vlees meer door me strot kreeg zonder dat beeld te zien. Me moeder vond het enorme onzin en wilde dat ik gewoon weer vlees zou eten, 2 dagen later aten we vissticks en ze zei als ik op ze minst vis zou eten dan "mocht" ik vega blijven ( meer in de zin van, dan kook ik nog voor je) Mja toen heb ik er nog over nagedacht en dat de meeste vissen nog WEL een leven hebben gehad in de zee en verder WILDE ik er niet over nadenken...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:42
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:


ALLES, lifestyle is meer dan je kleding en haar en je interieur lifestyle is juist VEEL MEER wat erachter schuil gaat, ideeen, principes, levensvisies, levensstijl
Juist.

Even over mij.
Ik ben dus ab-so-luut géén vegetarier. Ik hou van biefstuk, fricadel; kortom, ik hou van vlees. Zonder vlees zou ik flauw worden denk ik. Tempeh vind ik niet lekker, groenteburgers zijn te flauw en kunstvlees is al helemaal niet te eten.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:44
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
S schreef:


Juist.

Even over mij.
Ik ben dus ab-so-luut géén vegetarier. Ik hou van biefstuk, fricadel; kortom, ik hou van vlees. Zonder vlees zou ik flauw worden denk ik. Tempeh vind ik niet lekker, groenteburgers zijn te flauw en kunstvlees is al helemaal niet te eten.
Nou, lekker boeiend... Dat was de vraag tch helemaal niet?
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
S schreef:


Juist.

Even over mij.
Ik ben dus ab-so-luut géén vegetarier. Ik hou van biefstuk, fricadel; kortom, ik hou van vlees. Zonder vlees zou ik flauw worden denk ik. Tempeh vind ik niet lekker, groenteburgers zijn te flauw en kunstvlees is al helemaal niet te eten.

mja dacht ik ook, maar heeft me totaal geen moeite gekost.. Als je die documentaire hebt gezien kots je het meteen weer uit..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:58
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:


Nou, lekker boeiend... Dat was de vraag tch helemaal niet?
waarom vertellen de vegetariers wel hun achtergrond verhaal dat was de vraag toch ook niet
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:06
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Chelsea schreef:


waarom vertellen de vegetariers wel hun achtergrond verhaal dat was de vraag toch ook niet
Pardon? Mag ik wat uitleg aub?
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:09
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:


Nou, lekker boeiend... Dat was de vraag tch helemaal niet?
Jonge, ik heb heel die vraag niet eens gelezen.

Maar oke... Sorry. Misschien handig voor het 'onderzoek';

ik eet ook vis...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:18
Verwijderd
oh je kan vega's ook neit in een hokje stoppen ( ) de ene doet t zus en de ander zo....

Oh en ja een vis is een dier, maar tis geen vlees..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:22
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
vlees (het ~)

1 spierweefsel van gewervelde dieren
2 lichaam
3 de mens als lichamelijk, zinnelijk wezen <=> geest
4 het sappige deel van vruchten

www.vandale.nl

Volgens mij valt ook het lichaam van een vis onder die noemer
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:24
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
vlees (het ~)

1 spierweefsel van gewervelde dieren
2 lichaam
3 de mens als lichamelijk, zinnelijk wezen <=> geest
4 het sappige deel van vruchten

www.vandale.nl

Volgens mij valt ook het lichaam van een vis onder die noemer
Nee. Het 'vlees' (om het zo even te noemen, is niet het goede woord) van de vis heeft een heel andere opbouw dan vlees van bijvoorbeeld mensen en kippen. Deze zijn echt met elkaar te vergelijken.

Eeh... Hoe leg je dat uit waarom we vissen niet onder de categorie 'vlees' verstaan...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:26
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
tja, ik begrijp wel waar je heen wil, maar volgens deze definitie zou het lichaam van een vis wel onder 'vlees' vallen...
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:29
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
tja, ik begrijp wel waar je heen wil, maar volgens deze definitie zou het lichaam van een vis wel onder 'vlees' vallen...
Ja, volgens deze definitie wel. Zou dat een fout zijn in VanDale, of hebben wij het hier nou mis?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:31
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
S schreef:


Ja, volgens deze definitie wel. Zou dat een fout zijn in VanDale, of hebben wij het hier nou mis?
Ik ga voor het tweede...
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Enquête beweegredenen voor vegetariërs scriptie
DvdLisdonk
1 29-10-2016 17:11
Lifestyle Vegetariër
koekje97
50 07-05-2012 17:20
Eten & Drinken Waarom ben je wel/niet vegetariër?
Dreamerfly
158 26-01-2006 12:02
Eten & Drinken Waarom ben jij vegetariër?
WeR
369 27-10-2004 10:43
Flora & Fauna vegetariers
Verwijderd
4 19-02-2004 20:30
Eten & Drinken [POLL] vegetariër?!
Verwijderd
58 09-06-2003 21:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.