Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 16:11
Thomas
Thomas is offline
Jezus, heb ik net 2 kantjes word getypt. Wil ik het vervolgens opslaan en toen was alles ineens weg. Zeg me niet dat het niet aan mij ligt want ik weet donders goed hoe ik met computers overweg moet.

Nou is mijn vraag: vertel eens over jou negatieve ervaringen met word, excel etc. dus alles wat met computers te maken heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2003, 16:17
Ciao Che
Ciao Che is offline
Vandaag nog, k heb een heel werkstuk thuis uitgetypt op wordperfect (dus geen tekstverwerker van windows). Omdat de printer het nevernooit doet bij mij wou ik het op school uitprinten. Zodra ik het daar in word opende was mijn hele werkstuk weg. Compleet weg! Gelukkig heb ik het thuis nog op de computer staan. Afgezien van printers kan ik wel met computers omgaan. Ach... wat is goed eigenlijk
Oud 07-01-2003, 16:19
BBEM
BBEM is offline
vandaag wilde het maar niet lukken om me CAD tekening op de goede schaal uit te printen op de A3 printer en dat is mooi kut nu moet ik het met de hand doen
Oud 07-01-2003, 16:20
WolterB
WolterB is offline
mijn ervaringen:

Norton 97 - Office 97 - Win 95:
office wordt hetkent als een virus en al mijn *.dll bestanden worden in doe map verwijderd, één dag later zijn alle dll's weg, dus moest weg voor 'reparatie' aangezien ik toen nog bar weinig van windows wist.

WinXP - Office XP (excl. SP1 & SP2):
bij kopiëren - plakken van een webpage wordt documten constant hersteld en kan je niet typen zonder dat word weer opnieuw opstart en na 3 keer is je document weg, dus moet alles via kladblok worden gedaan
Oud 07-01-2003, 16:25
*gaapt*
*gaapt* is offline
ik vind het zo irritant dat als je op enter drukt of je cursor ergens anders zet, dat ie dan steeds weer op een ander lettertype en grote springt, soms heeft word daar echt last van. en als ik de automatische spellingscontrole aanzet, gaat het beeld flikkeren en blijft het potloodje onderaan doorschrijven, ook als je niet typt. heel vervelend als je aan het printen bent, schiet dan niet erg op.
Oud 07-01-2003, 16:28
Forumtalker
Forumtalker is offline
Heb ik ook heel vaak
Oud 07-01-2003, 16:29
Thomas
Thomas is offline
Schrijf de frustraties van je af...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 17:49
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik word nog het meest ziek van wat Word allemaal voor trucen uithaalt met de lettertypes en -grootte. soms als je op enter drukt gaat de grootte ineens weer op 10 ofzo en als dat voor de 236e keer gebeurt word ik boos en sla ik den pc.
het wordt nog gekker als je een stuk tekst probeert te knippen en plakken wat uit verschillende lettergroottes en -types bestaat: na het plakken staat het in alle verschillende vormen die maar mogelijk zijn (sommige stukjes zelfs in een lettertype dat niet eens bestaat, maar het wordt wel aangegeven ). gevolg: je bent een uur bezig om alles weer goed te zetten, zeker bij een profielwerkstuk van 80 kantjes
Oud 07-01-2003, 18:15
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
ik word nog het meest ziek van wat Word allemaal voor trucen uithaalt met de lettertypes en -grootte. soms als je op enter drukt gaat de grootte ineens weer op 10 ofzo en als dat voor de 236e keer gebeurt word ik boos en sla ik den pc.
het wordt nog gekker als je een stuk tekst probeert te knippen en plakken wat uit verschillende lettergroottes en -types bestaat: na het plakken staat het in alle verschillende vormen die maar mogelijk zijn (sommige stukjes zelfs in een lettertype dat niet eens bestaat, maar het wordt wel aangegeven ). gevolg: je bent een uur bezig om alles weer goed te zetten, zeker bij een profielwerkstuk van 80 kantjes

Hoe herkenbaar

Ik heb standaard Times New Roman, lettergrootte 12. Maar bij mij springt 'ie IEDERE keer naar grootte 10 als ik op Enter druk. Of hij vergroot ineens alles tot 20 (en dikgedrukt en onderstreept) als iets knip en plak
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 18:18
Verwijderd
Of Powerpoint..dat die dia's ineens allemaal door elkaar staan, of de ingestelde achtergrond ineens compleet veranderd is..

Laatst moest ik op school een presentatie houden, en daarbij wilde ik Powerpoint gebruiken. Thuis een hele presentatie in elkaar gezet, wil ik hem op school starten, zegt 'ie dat ik Japanse tekens gebruikt heb ( ), en opent 'ie de presentatie niet....daar sta je dan.... Toen heb ik de laptop van de school even een subtiele ram gegeven
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:28
the tourist
the tourist is offline
Ik kan op de een of andere manier geen tekst twee tabs vanaf de kantlijn typen (als ik bv iets voor school moet doen, en bovenaan wel bij de kantlijn een nummer staat), dan komt alles automatisch tegen de kantlijn aan. Ik kan het ook niet veranderen. Ik kan ook geen lijstjes maken (er zou eigenlijk automatisch op elke nieuwe regelt een nummer of punt moeten staan).

Als ik een tekst typ sla ik die gewoon steeds om de 5 minuten op, dan is het niet erg als alles ineens weg is
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:28
Quiana
Quiana is offline
Spellingscontrole.is.kapot.
En.ben.heel.slecht.in.spelling,onhandig.dus.:\
Vd.rest.gebruik.ik.alleen.de.spelletjes/internet.
Oud 07-01-2003, 21:13
Tofke_H
Tofke_H is offline
onopgeslagen werk... niet alleen in Word, maar ook in programmeer talen ed..
Oud 07-01-2003, 21:14
Wasp
Wasp is offline
Die KUTcomputers bij ons op school kunnen niet eens normaal IE openen.
'Virusdefinities zijn beschadigd, etc'

!@$%
Reageren

Regels voor berichten