![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi allemaal!
Jullie kennen me vast nog wel van het topic "Hoeveel voornamen vind jij gepast voor een kind?", waarin ik jullie vroeg wat jullie er van vonden om een kind 6 voornamen te geven. ![]() Bij een echoscopie hebben mijn vriendin en ik te horen gekregen wat het geslacht is van ons kind: het is een jongen! ![]() ![]() Mijn vriendin is pas uitgerekend in juni, maar we willen jullie toch alvast laten weten hoe hij gaat heten (we waren het vrij snel eens over de namen): ![]() Alexei Wilhelm Henry Samuel Maximilian Laurence Maar in het dagelijks leven zal hij natuurlijk gewoon Alexei genoemd worden. ![]() We zijn benieuwd naar wat jullie vinden van de namen! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En Murray, gefeliciteerd! ![]() Ripper
|
Tja, 6 namen zijn er natuurlijk nogal wat, maar waarom niet, hč?
Ik vind Alexei nogal apart, denk wel dat het snel wordt afgekort tot Alex. De rest vind ik niet echt geweldig, behalve dat Laurence, dat vind ik juist wel weer een mooie naam. En gefeliciteerd!!!!!
||
Citaat:
En het is dus bijna A.D.S.L. hč?? (Ja, ik heb veeeel fantasie, maar het lijkt me leuk om die voorletters te hebben...)
||
![]() |
Citaat:
![]() Zijn het ook allemaal doopnamen, of hadden jullie gewoon zin om je kind 6 namen te geven? Ik vind het eigenlijk wel een beetje overdreven... Maar dat is jullie keus. Gefeliciteerd in ieder geval. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wilhelm.. dies echt erg.. sorry maar zo noem je je kind toch nie.. t klinkt zo ehh.. oudbollig.. henry vink hondennaam. sorry.. ben ik maar samuel ook gaat.. maximilian is echt erg.. daar gaat hij echt zwaar om gepest worden en laurence vink wel goed.. en geef hem plz ffe wat minder namen en wat minder erge.. t klinkt msschieeen heel mooi maar hij moet dr wel de rest van zn leven mee rond lopen.. je wilt toch niet dat hij zich voor zijn eigen naam gaat schamen???? sorry hoor,, moetje niet boos worden.. k zeg gewoon wat ikd r van vind. maar in elk geval gefeliciteerd.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Gefeliciteerd!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het een meisje was geweest, dan had ze geheten: Tara Rosa Elisa Julia Aurelia Michelle Ik geloof dat jullie die namen vast mooier vinden dan de namen die we voor onze zoon hebben uitgezocht. ![]() Citaat:
Verder wil ik iedereen bedanken voor alle reacties, of die nu positief of negatief waren. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Naja :/ |
![]() |
|
Ik snap het nut niet zo van 6 namen, zeker als ze niet om religieuze redenen zijn gekozen...
Kvind 't wel zielig voor Alexei als ie later overal z'n volledige naam in moet vullen ![]() Wat de namen zelf betreft: Wilhelm, Maximilian en Henry vink niks, maar die andere drie zijn wel leuk. Waarnaar zijn ze allemaal vernoemd (naast Alexei) of is 't allemaal maar 'zomaar'?
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Bezig een absurd verhaal te schrijven in losse stukjes trophus | 1 | 23-12-2007 08:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Drankgebruik jeugd wordt 'een ramp' Hakuna | 139 | 30-01-2006 21:55 | |
Liefde & Relatie |
ik twijfel aan een jongen die ik date, mee kappen of doorgaan? Verwijderd | 12 | 24-01-2005 22:59 | |
Eindexamens 2003 |
[Biologie] Hoe ging het? (En stel hier ook je vragen!) misssarcasmm | 144 | 26-05-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad... Tinkelfeetje | 18 | 07-05-2003 16:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Deze is voor echt de enigste jongen die voor me hele leven in me gedachte blijft. Lieffff | 1 | 13-12-2001 21:35 |