Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan vaak moeilijk slapen door
Problemen... Stress Dat ik de volgende dag vroeg op moet staan, en dat ik snel in slaap moet vallen....zodat ik me daarover ga stressen.
|
Ik kan over alles piekeren, zolang het maar iets met mensen te maken heeft....
En làng, làng.... Ik word altijd helemaal gek van mijn gepieker, maar uiteindelijk val ik gelukkig toch wel in slaap...
|
ik heb wel eens van die dagen dat ik echt de hele tijd lig te piekeren en te woelen in m'n bed omdat allemaal gedachtes door m'n hoofd spoken. Meestal als er iets vervelends is gebeurd en ik een verklaring probeer te vinden.. super irritant want dan wil je ZO GRAAG slapen, maar dat lukt dan niet
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik herken dat wel, wat de topicstarter zegt, nadenken over het heelal... de laatste tijd doe ik het niet meer zo vaak, maar ik heb een periode gehad dat ik niet in slaap kwam omdat ik zo confused werd... Dan schreef ik alles op in mijn dagboek en na verloop van tijd werd ik zo moe dat ik uiteindelijk toch wel sliep.
Ik lig de laatste tijd vaak uren te piekeren over de toekomst. Wat wil ik, wat kan ik, wat zal ik doen en hoe? En kan dat wel? Etc. Verder als er problemen in mijn omgeving zijn. Met mijzelf, familie, vrienden, in de wereld. Ik kan het geen plekje geven en ik kan het niet van me afzetten. Ik heb dan ook een erg slechte nachtrust, als ik voor 't laatst op de wekker kijk hoe laat het is is het meestal 03:00 of later en dan moet ik er om 07:00 weer uit... In het weekend haal ik het in en dan lukt het gekgenoeg wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lig niet zo snel wakker..
maar als ik wakker lig dan komt dat meestal omdat.. -- de hond tegen de deur naar de huiskamer aan het krabben is ![]() -- ik iets belangrijks kwijt ben voor school.. -- ik ff helemaal depressief ben.. -- ik ruzie heb.. -- ik aan het nadenken ben over de dingen des levens -- ik moet denken aan de jongen die ik leuk vind en waarvan mijn beste vriendin zegt dat ik hem idealiseer.. ![]() -- mijn broer niet op tijd thuis komt.. -- zoieso teveel nadenk..] -- ik op mijn wekker zie dat het zo en zo laat is en dan ga uitrekenen hoelang ik nog kan slapen.. heel frustrerend! zoiets.. zullen vast wel meer redenen zijn.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik lig wakker van het feit dat ik weet dat ik vroeg op moet staan, en dus snel in slaap moet vallen om genoeg uren te kunnen slapen.. Erg irri is dat. |
![]() |
||
Citaat:
ALs ik ga nadenken hoe laat ik eruit moet ga ik aftellen en slaap ik onrustig om het uur wakker enzo...maarja...je moet wat!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hamas aan de macht II T_ID | 500 | 17-03-2006 08:32 | |
Staat en SGP voor de rechter in zaak positie vrouw Gatara | 349 | 17-09-2005 11:12 | |
Algemene schoolzaken |
Studeren in Groningen Nienke04 | 162 | 21-07-2004 19:19 | |
De Kantine |
(filmpje) chlorine en alcohol. The Crash Bash | 45 | 27-02-2004 18:39 | |
Mark 77 bommen ingezet in Irak. Verwijderd | 139 | 24-08-2003 19:36 | |
Liefde & Relatie |
Wakker liggen en naar hem/haar kijken... Verwijderd | 40 | 06-03-2002 16:52 |