Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 18:40
Destrøyer
Destrøyer is offline
Wat zou jij kiezen?

1. ontzettend rijk zijn maar het IQ van een wcbril hebben (Andre Hazes enzo )
2. ontzettend arm zijn maar een IQ van 190 hebben

_________

aangenomen dat je financiële situatie nooit zal veranderen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2003, 18:42
Verwijderd
dan ben ik toch liever Andre Hazes
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:43
Destrøyer
Destrøyer is offline
ik ga voor optie 2; als ik veel geld zou hebben en zo dom zijn dat ik het niet eens doorheb kan ik me moeilijk voorstellen dat ik de wereld ervaar zoals ik't nu ervaar
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:47
the tourist
the tourist is offline
Optie 2
Als je slim bent kan je altijd een manier vinden om aan geld te komen. Als je zo dom bent raak je je geld snel weer kwijt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:48
qghp
qghp is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Optie 2
Als je slim bent kan je altijd een manier vinden om aan geld te komen. Als je zo dom bent raak je je geld snel weer kwijt.

ik heb geen id wat ik zou kiezen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:56
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
mat-ice schreef:

Had ik niet zien staan

Maar dan zou ik toch voor optie 2 kiezen, dan kan je je zelf gelukkig maken met andere dingen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:59
Ciao Che
Ciao Che is offline
Optie 1, want als je heel arm bent en je weet dat je een iq van 190 hebt en er toch niets mee kan doen (je financiële situatie blijft toch gelijk) is dat behoorlijk frustrerend.
Al helemaal als je omringd bent met mensen met een iq van een garnaal die goud geld verdienen.
Oud 04-02-2003, 19:01
Verwijderd
zie boven mij
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:05
Thomas
Thomas is offline
Ik kies Andre Hazes.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Ik kies Andre Hazes.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:13
Destrøyer
Destrøyer is offline
hmm, de 'ignorance is bliss'-houding overheerst
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:22
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Geld maakt gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:24
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Geld maakt gelukkig.
True, true.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:28
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Wawl schreef:
True, true.
maar geld is ook niet alles

ik zou voor geen geld in de wereld écht dom willen zijn
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:28
Edithjuh
Edithjuh is offline
ik zou toch voor de tweede kiezen.
Mijn financiele leven zou natuurlijk wel veranderen want ik kan me nauwelijks/niet voorstellen dat een begaafd iemand geen goede baan heeft.

greetzzzz en hugs Edithjuh
Oud 04-02-2003, 19:32
NERD
NERD is offline
Optie 1 onder het motto "zalig zijn de onwetenden"...
[En hoe kan je nu last hebben van het feit dat je erg dom bent als je zelf geen flauw idee hebt van het feit dat je erg dom bent omdat je gewoon erg dom bent ]
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:38
Edithjuh
Edithjuh is offline
Citaat:
NERD schreef:
Optie 1 onder het motto "zalig zijn de onwetenden"...
[En hoe kan je nu last hebben van het feit dat je erg dom bent als je zelf geen flauw idee hebt van het feit dat je erg dom bent omdat je gewoon erg dom bent ]
Dus jij blijft liever de rest van je leven putjesschepper of vuilnisman in plaats van een topbaan?
Dus jij blijft liever de rest van je leven in een rijtjeshuis wonen in plaats van een luxe alleenstaande villa met zwembad?
Dus jij blijft liever de rest van je leven in een eendje rijden in plaats van in een gave sportauto met alles er op en er aan?

Sorry, ik kan jou niet volgen. Geef mij maar optie 2

kxsjes, slimmerdje
Oud 04-02-2003, 19:40
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Edithjuh schreef:
Dus jij blijft liever de rest van je leven putjesschepper of vuilnisman in plaats van een topbaan?
Dus jij blijft liever de rest van je leven in een rijtjeshuis wonen in plaats van een luxe alleenstaande villa met zwembad?
Dus jij blijft liever de rest van je leven in een eendje rijden in plaats van in een gave sportauto met alles er op en er aan?

Sorry, ik kan jou niet volgen. Geef mij maar optie 2

kxsjes, slimmerdje
lees de vraag even goed; de slimme zal altijd een arme sloeber blijven, de domme zal altijd rijk zijn
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:42
Edithjuh
Edithjuh is offline
Citaat:
Reptile schreef:
lees de vraag even goed; de slimme zal altijd een arme sloeber blijven, de domme zal altijd rijk zijn
Denk eens even goed: hoe kan een slim iemand arm zijn (of hij kiest er zelf voor) en een domme rijk?
Oud 04-02-2003, 19:47
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
Edithjuh schreef:
Denk eens even goed: hoe kan een slim iemand arm zijn (of hij kiest er zelf voor) en een domme rijk?
Joh, nou je het zegt
Oud 04-02-2003, 19:49
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Edithjuh schreef:
het gaat niet om of het logisch is of niet, bovendien weet ik zeker dat niet alle mensen in de sloppenwijk dom zijn; stel je bent een sloppenwijkgenie met een uitzicht op beter van 0, dan geldt dat niet meer
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:51
Edithjuh
Edithjuh is offline
Citaat:
Reptile schreef:
het gaat niet om of het logisch is of niet, bovendien weet ik zeker dat niet alle mensen in de sloppenwijk dom zijn; stel je bent een sloppenwijkgenie met een uitzicht op beter van 0, dan geldt dat niet meer
Nu noem je wel iets wat misschien 1x in de zoveel jaar voorkomt. De meeste arme mensen zijn overigens wel dom 'oor!
Oud 04-02-2003, 19:53
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
Edithjuh schreef:
Nu noem je wel iets wat misschien 1x in de zoveel jaar voorkomt. De meeste arme mensen zijn overigens wel dom 'oor!
Dat is zo niet waar. Dus alle arme mensen in kansarme gebieden zouden per definitie dom zijn?
Oud 04-02-2003, 19:53
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Edithjuh schreef:
ja, maar DAT IS NIET DE VRAAG, het is de vraag of je 1 of 2 kiest, niet of je het wel of niet logisch vindt, dan is het maar onlogisch, WAT KIES JE, 1 of 2? geen tussenvorm mogelijk
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:08
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Reptile schreef:
ja, maar DAT IS NIET DE VRAAG, het is de vraag of je 1 of 2 kiest, niet of je het wel of niet logisch vindt, dan is het maar onlogisch, WAT KIES JE, 1 of 2? geen tussenvorm mogelijk
Relax joh.. zulke dingen bepaal 'k zelf wel.

2. Liever slim en arm,
dan rijk en hersenloos. Heb er dan toch niks aan.
Oud 04-02-2003, 20:09
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Relax joh.. zulke dingen bepaal 'k zelf wel.
ik heb't ook niet tegen jou, ik heb't tegen een of andere blinde doos die niet begrijpt wat er bedoeld wordt
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:09
NERD
NERD is offline
Citaat:
Edithjuh schreef:
Volgens mij is het juist zo dat de veel echt rijke mensen niet al te intelligent zijn. Ze zijn juist eerder slim/sluw, ze hebben op een bepaald moment erg veel geluk gehad of zijn topsporter, filmster etc. Of ze komen uit een welgestelde familie waardoor ze reeds "met een voorsprong beginnen". Al deze zaken geven echter nog geen garantie voor enige vorm van intelligentie. Veel intelligente mensen die bijv. een universitaire opleiding of iets soortgelijks gevolgd hebben werken gewoon ergens in loondienst en zijn zeker niet arm te noemen maar echt rijk zijn ze ook niet te noemen. Een uitzondering hierop vormt natuurlijk de top van het bedrijfsleven maar zoals altijd bevestigd ook hier weer de uitzondering de regel.

Al hangt het natuurlijk allemaal af van de gehanteerde definities van intelligent cq. slim en dom...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 21:32
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
André natuurlijk.
Oud 04-02-2003, 22:17
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Andre

Als je dom bent, weet je toch niet wat het is om slim te zijn enzo, en je bent ook nog es rijk, dus zul je gewoon een leuk leven hebben.
Oud 05-02-2003, 19:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
2, met dat IQ van 190 kun je mogelijk in een hoge functie komen, krijg je dan meer betaald en dan word je vanzelf rijk
Oud 05-02-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
2, met dat IQ van 190 kun je mogelijk in een hoge functie komen, krijg je dan meer betaald en dan word je vanzelf rijk

Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:45
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik zou liever rijk en dom zijn...

Als je dom bent dan denk je ook niet te veel na over moeielijke dingen, en je kan kopen wat je wil...

Als je slim bent maar erg arm dan weet je hoe het beter kan.. dus dan ben je denk ik ongelukkiger.
Oud 06-02-2003, 15:58
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
2: dan kan je je positie nog altijd verbeteren, bij 1 lijkt me dat een stuk moeilijker
Oud 06-02-2003, 16:00
damaetas
damaetas is offline
euhm niet ontzettend rijk en niet ontzettend slim, graag
Oud 06-02-2003, 16:01
Forumtalker
Forumtalker is offline
ontzettend arm zijn maar een IQ van 190 hebben
want als je slim bent kun je daardoor geld verdienen!
Oud 06-02-2003, 16:02
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
2: dan kan je je positie nog altijd verbeteren, bij 1 lijkt me dat een stuk moeilijker
bij 1 is dat niet nodig, bij 2 kan het niet

wat kies je?

MENSEN, LEES DIE STOMME VRAAG NOU EENS FATSOENLIJK
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:03
unpopular
unpopular is offline
De vraag is denk ik eerder hoe kan het zo zijn dat iemand met een IQ van 190 arm is?
Het lijkt me eerder een keuze.
Als je in NEDERLAND woont wordt je zomaar niet arm als je de wil heb (en de thuis situatie) hebt om te gaan werken.

en dus ik zou toch voor het IQ van 190 gaan.

maar zoals de post hier boven aan geeft is het een keuze dus zou ik liever rijk zijn en dan maar dom. (ben nu toch a geen wonder kind)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:03
Forumtalker
Forumtalker is offline
oeps, sorry ik dacht dat het jouwn sig was
Dan ga ik nog steeds voor nummer 2
Oud 06-02-2003, 16:06
stout!
stout! is offline
Volgens mij is het helemaal niet leuk om een IQ van 190 te hebben. En het is niet leuk om arm te zijn.
Dus doe dan maar dom (ik weet niet hoe dat is maar denk niet dat je er per definitie ongelukkig van wordt) en rijk (want met geld kun je toch wel heel veel leuke/goede dingen doen).
Oud 06-02-2003, 16:09
Edithjuh
Edithjuh is offline
Citaat:
stout! schreef:
Volgens mij is het helemaal niet leuk om een IQ van 190 te hebben. En het is niet leuk om arm te zijn.
Dus doe dan maar dom (ik weet niet hoe dat is maar denk niet dat je er per definitie ongelukkig van wordt) en rijk (want met geld kun je toch wel heel veel leuke/goede dingen doen).
Waarom is het niet leuk om een IQ van 190 te hebben? Dan ben je heus niet raar ofzo hoor!
Oud 06-02-2003, 18:04
stout!
stout! is offline
Citaat:
Edithjuh schreef:
Waarom is het niet leuk om een IQ van 190 te hebben? Dan ben je heus niet raar ofzo hoor!
Ik zeg ook niet dat je 'raar' bent, maar je bent heel anders dan andere mensen. Veel superhoogbegaafde kinderen (en die hebben dan nog niet eens een iq van 190; wat bijna onvoorstelbaar is) hebben door hun enorme intelligentie hun hele leven moeite in de contacten met andere mensen en voelen zich ontzettend eenzaam. Ik zou dat nooit iemand toewensen.
Oud 06-02-2003, 18:09
WolterB
WolterB is offline
dan zou ik voor het IQ van 190 gaan

maar t gaat erom dat je gelukkig bent, en op welke manier je dat doet, maakt me eingelijk niet zo heel veel uit, zoalng het maar op een faire manier gebeurt
Oud 06-02-2003, 18:09
S@nne :)
S@nne :) is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Optie 2
Ik vrees het ergste voor je!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten