Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 2. Liever slim en arm, dan rijk en hersenloos. Heb er dan toch niks aan.
|
![]() |
||
Citaat:
Al hangt het natuurlijk allemaal af van de gehanteerde definities van intelligent cq. slim en dom... |
![]() |
|
![]() |
De vraag is denk ik eerder hoe kan het zo zijn dat iemand met een IQ van 190 arm is?
Het lijkt me eerder een keuze. Als je in NEDERLAND woont wordt je zomaar niet arm als je de wil heb (en de thuis situatie) hebt om te gaan werken. en dus ik zou toch voor het IQ van 190 gaan. maar zoals de post hier boven aan geeft is het een keuze dus zou ik liever rijk zijn en dan maar dom. (ben nu toch a geen wonder kind) |
![]() |
|
Volgens mij is het helemaal niet leuk om een IQ van 190 te hebben. En het is niet leuk om arm te zijn.
Dus doe dan maar dom (ik weet niet hoe dat is maar denk niet dat je er per definitie ongelukkig van wordt) en rijk (want met geld kun je toch wel heel veel leuke/goede dingen doen).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
dan zou ik voor het IQ van 190 gaan
maar t gaat erom dat je gelukkig bent, en op welke manier je dat doet, maakt me eingelijk niet zo heel veel uit, zoalng het maar op een faire manier gebeurt
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Keuze Daaaan | 6 | 23-05-2005 12:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Keuze zozze | 4 | 21-12-2003 17:42 | |
Psychologie |
Keuze-> keuze-> keuze-> spijt? Optima | 11 | 03-06-2003 11:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als beide mogelijke keuzes waarheid worden, wat is (de waarde van) een keuze dan? John Sickbock | 4 | 25-09-2002 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes Edwin uit Kaasstad | 0 | 08-03-2002 11:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes (wraak gedicht!) anonymous girl | 2 | 26-08-2001 14:20 |