Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe zeg je dat.... Snel met m'n benen op en neer.... Weet ik veel, gewoon alsof je op de maat van muziek mee gaat met je been maar dan 64 beats p/s ofzo
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder zing ik ook mee met m'n muziek... als er niemand thuis is dan, want de computer staat in de huiskamer en ze kunnen mijn muziek hier niet zo op prijs stellen meestal :/ |
![]() |
|
Erm... mee-neuriën, soms meezingen. En mijn benen hebben de neiging om heen en weer te gaan... *begint te zingen* van voooor naar achter van links naar rechts, van voooor naar achter van links naar rechts, van vooor naar achter van links naar rechts! *stopt met zingen* Zo gaat ie heen een weer. ^_^
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wat doe ik niet, da's de vraag dacht ik (in mijn geval éé)
eten, drinken, leren, zingen, wiebelen, beentrillen, nagels verzorgen, lezen in tijdschrift, op msn babbelen, mailtjes checken, dansen (bij heel mooi liedje zelfs van de stoel komen), krabben als het jeukt, niezen, vroeger roken (nu kan ik nie meer ![]() zoals ik zei, wat doe ik niet é..... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vernieuwde Chatroom van Dansen op Papier Halogeen | 306 | 02-04-2008 19:30 | |
Liefde & Relatie |
Hoe weet je dat je van elkaar houdt of je gewoon aan elkaar gewend bent geraakt? Trinity | 19 | 16-09-2006 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend wat te doen ~Love Angel~ | 13 | 03-02-2004 07:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Indien mensen grofheid amusant vinden.. Verwijderd | 54 | 19-09-2002 20:05 |