Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat dat langzaam gaat.. dus steeds minder poste enzow
maar geen idee hoe ik dat ga doen... als ik ineens geen internet meer zou hebben zou ik er wel een topic voor maken... maar anders gewoon stilletjes... en alleen mensen met wie ik nog extra contact heb een pm sturen ofzow...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het gaat gewoon geleidelijk aan, denk ik.
Je krijgt het druk, hebt andere bezigheden..Het forum wordt minder belangrijk..En dan merk je op een gegeven moment dat je er gewoon steeds minder vaak komt. En dan kom je weer eens terug, en dan zie je dat het heel erg veranderd is..En niemand kent je meer, en dan blijf je voorgoed weg ![]() ![]() Nee ff serieus..Ik denk dat ik gewoon minder ga posten, en vervolgens niet meer kom. Ik heb een periode gehad, dat ik nog amper postte..Maar ja, nu is het weer zon beetje terug gekomen ![]() |
![]() |
|
In mijn laatste posts mijn words of wisdom achterlaten en zeggen wat ik van het forum vond.
Mag ik ook stoppen met het ondertekenen mijner posts?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |