| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand mij zo'n dom nepgesprek stuurt, kan diegene zijn of haar naam meteen van mijn vriendenlijst schrappen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
inderdaad...
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben een keer gebeld en dr ging een meisje tegen me lullen dat ze em iets moest vertellen en dat ze het zo erg vond. Ik had al zoiets van: "What the.. ???" Toen vertelde ze dat ze zwanger was van mn vriend. Dat was zo ongeloofwaardig (mijn vriend gaat niet vreemd) dat ik heb gezegd: "Ha, best grappig maar helaas heb ik je al op tv gehoord" ofzo en toen heb ik opgehangen. 1 minuut later belde een vriendin helemaal in een deuk. Ik zat toen ook zo van: "Tis maar wat je leuk vind
".
|
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
je zou zo flauw zijn om daar je geld aan uit te willen geven... lijkt me ook net ietsie te ongeloofwaardig, ondanks dat ik zelf ook redelijk naief ben
|
|
||
|
Citaat:
O, wacht, dat ben ik zelf....
|
||
|
|
|
|
ik ook 1 keer; zo van, 'ik sta op het station en je zou me al een uur geleden ophalen blabla....
een of andere rare vent ik had al meteen door dat het fake was, dus ik heb gewoon al die tijd men bek gehouden, ook toen het was opgehouden.... was het een poos stil; hoor ik zo'n vriend van mij ' hallo?....hallo?' hahahha LOL
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Phatnet Verwijderd | 36 | 02-01-2003 16:31 | |