Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand mij zo'n dom nepgesprek stuurt, kan diegene zijn of haar naam meteen van mijn vriendenlijst schrappen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben een keer gebeld en dr ging een meisje tegen me lullen dat ze em iets moest vertellen en dat ze het zo erg vond. Ik had al zoiets van: "What the.. ???" Toen vertelde ze dat ze zwanger was van mn vriend. Dat was zo ongeloofwaardig (mijn vriend gaat niet vreemd) dat ik heb gezegd: "Ha, best grappig maar helaas heb ik je al op tv gehoord" ofzo en toen heb ik opgehangen. 1 minuut later belde een vriendin helemaal in een deuk. Ik zat toen ook zo van: "Tis maar wat je leuk vind
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
je zou zo flauw zijn om daar je geld aan uit te willen geven... lijkt me ook net ietsie te ongeloofwaardig, ondanks dat ik zelf ook redelijk naief ben
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik ook 1 keer; zo van, 'ik sta op het station en je zou me al een uur geleden ophalen blabla....
een of andere rare vent ![]() ik had al meteen door dat het fake was, dus ik heb gewoon al die tijd men bek gehouden, ook toen het was opgehouden.... was het een poos stil; hoor ik zo'n vriend van mij ' hallo?....hallo?' hahahha LOL ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Phatnet Verwijderd | 36 | 02-01-2003 15:31 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de Kutste reclame? Daangerous | 120 | 05-12-2002 18:37 |