Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nee, praten niet, maar het is leuk om mensen die dat wel doen vragen te gaan stellen, dan krijg je soms antwoord en dat gaat helemaal nergens over... vraag: waar ben je? antwoord: mayonaise en 3 keer door de wasmachine ![]()
|
een vriendin van mij praat in der slaap.
hoor je zo inneens uit het nix:tis allemaal jou schuld ![]() dacht echt vannuh:wtf ![]() ![]() de dag daarna vertelde ik het en toen wilde ze het niet geloven. der vriend zei ook dat ze het wel eens vaker heeft gedaan ![]() mja ze heeft ook nog eens gemompelt in der slaap:wat vindt je van mij?? mja zijn meestal 1 of 2 zinnetjes en dan is ze weer stil ![]()
|
ik schijn het wel eens te doen
mn moeder doet t ook regelmatig en k word dr ook wel eens wakker door al zitten er 2 muren tussen ![]()
|
ja, ik praat heel veel in m'n slaap, maar wel onverstaanbaar gelukkig.
m'n nichtje sliep een keer bij me op m'n kamer en die ging in d'r slaap huilen en vervolgens een heel gesprek houden hardop. dat was echt raar ![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik ongeveer 9 was vroeg mijn nicht die bleef logeren of ik een snoepje wilde.. toen zei ik wat zeg je zegt ze ja, wil je nou een snoepje of niet.. ik: jawel
begint ze te snurken.. ze sliep dus gewoon vonnik heel raar maar ik ken ook mensen die aparte geluiden maken in hun slaap of tandenknarsen ofzo whaah |
![]() |
||
Citaat:
maar het werd gewoon langzaam minder, en nu doe ik het volgens mij helemaal niet meer... misschien dat ik af en toe nog wat brabbel in m'n slaap [bijv. neeej, niet doen óf mja brll bah ![]() ik heb één keer gehad dat we ik met meerde mensen op één kamer sliep, en we waren nog aan het kletsen enzow... bleek ineens dat een meisje al in slaap was gevallen.. en ineens zei ze dus wat... maar gewoon inhaar slaap... echt heeeeel eng... omdat ze nog maar net sliep, en we niet wisten dat ze sliep... we schrokken ontzettend ![]()
|
Praten niet echt, nouja misschien wat gebabbel, maar ik schijn altijd om me heen te meppen
![]() Mensen die een nacht met mij in 1 bed door moeten brengen klagen de volgende morgen meestal over dat ik ging trappen toen diegene me aanraakte... ![]()
|
Ik praat altijd in mn slaap (nouja altijd, ik hoor vaak van mensen dat ik praat in mn slaap zo moet ik het zeggen...)
Ik heb blijkbaar ook een keer gezegd: ik vind het echt erg dat die beren aan kettingen liggen! OMG, waar denk ik wel niet aan in mijn slaap ![]() Echt ziek... maja wel lachen opzich. Ik zit er niet mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn periode van slaapwandelen is gelukkig voorbij, vroeger was het bijna altijd raak. Zp ben ik eens wakker geworden onder mijn bed. Best wel eng. |
![]() |
|
![]() |
Ik praat ALTIJD in mijn slaap, maar droom ook altijd heel fysiek, dus maak andere mensen soms gillend wakker, of trap tegen de bedrand (au), of mijn dekbed ligt half op de grond na een nachtje vechten, of ik wordt wakker midden in mijn orgasmedroom of ik wordt huilend wakker.
Laatst had ik ook zo'n vage. Zei mijn vader de volgende dag dat ik alleen, alleen, alleen zei. Dat wist ik nog: op die manier kon ik uit die nare droom komen. |
![]() |
|
Ja, ooit op vakantie zelfs eens 't hele gezin wakker geroepen toen ik 'n beetje erg luidop aan't oorlogje spelen was in m'n dromen
![]()
||
Citaat:
denk zelf dat het wel meevalt, als ik wakker ben lul ik nooit zoveel dus 's nachts zal het ook wel meevallen
|
Soms, en soms word ik dan gewoon wakker van mezelf.
Maar je hebt soms ook dat je indommeld en dat je dan een geluid maakt waarvan je dan weer klaarwakker wordt. hetzelfde heb ik weleens dat je in bed ligt, en opeens droom je dat je struikeld en je voelt het ook zo, maar het is niet zo. Tsja...daar doe je nu eenmaal niets aan.
||
Citaat:
![]() Was zeven ofzo en lag te smakken in de tent. Dacht mijn vader dat er een egel of zoiets rondliep, lag ik gewoon te slapen en te duimen. Ontopic: Ja, volgens mijn broer ben ik soms wel aan het praten in mijn slaap. (in de vakantie broer & zus op 1 kamer/in 1 tent) Maar hij snapt er dan niks van. Ik heb ook heel vaak idd dat ik droom dat ik val en dat het dan zo voelt en dan denk je: "Waar is de grond/dat water?" en dan word ik wakker. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
praten in slaap bloempieke | 54 | 12-10-2006 20:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Praten in je slaap bloempjuh20 | 28 | 17-12-2005 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Toneel] De wereld vergaat Verwijderd | 16 | 05-04-2004 11:40 | |
De Kantine |
Praten in je slaap?! Zet hier je leukste quotes! Kronkeltje | 216 | 11-08-2003 22:06 | |
Psychologie |
Praten in je slaap lucy48 | 30 | 30-04-2003 11:48 |