Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Gewoon je manipuleerd je eigen uitstraling, valt heel eenvoudig te doen. Bovendien gewoon aanspreken. Bovendien gaat het niet zo zeer om wat je zegt tijdens je openingzin, maar hoe je het zegt.
veel succes the conquer
|
Dit is iets waar volgens mij veel mensen last van hebben,
maar eigenlijk geld voor dit geval (en voor veel andere gevallen) in mijn geval altijd: Leef je in in de ander!!! Dit werkt ideaal. Okee, in dit geval is het iemand van het andere geslacht, maar hoe zou jij het vinden als een meisje op jou afstapte omdat ze je leuk vindt? Zelfs al vindt je haar niks, het is een geweldig compliment. Dus altijd goed... So: Kill and Attack, Fido! Mazels
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nouja het kan hier van mijn kant natuurlijk niet aan sarcasme ontbreken dus... Gewoon naar die slet toe lopen een van die belachelijke 60 zinnen uit dat topic tegen d'r aangooien en hopen dat je je piem0l d'r in mag steken. Niet geschoten is nooit sex.
||
Citaat:
Als je niet zeker weet wat ze lekker vind kan je haar ook gewoon een drankje naar keuze aanbieden ofzow ![]() ![]() |
![]() |
|
Ohhja en om even ontopic te blijven..
![]() Ik zou haar gewoon toch proberen aan te spreken hoor, wat er ook gebeurt, het is altijd beter dan dat je niets doet. Hoe moet zij ruiken dat je geintresseerd in haar bent en dat je haar zelfs wel heel leuk vind?! Eropaf dus, maar ga niet iets "spelen", probeer gewoon jezelf te zijn. Blijf rustig, praat langzaam en als ze zelf eenmaal begint te praten, laat maar praten en reageer pas als je echt iets wil zeggen en als ze uitgepraat is, val haar niet in de rede. Maargoed, probeer van te voren te bedenken waar je het over wil gaan hebben, zodat je sowieso al wel een aantal minuutjes ergens over kan praten. Dan wordt het al snel een gesprek en kom je op andere dingen. Studie/werk? Thuissituatie (broers/zussen) hobby's, sport? nouja, je ziet maar, maar bedenk wel even waar je het over wil gaan hebben, wel zo makkelijk, maar houd het spontaan, ga niet achter elkaar vragen stellen aan haar, het is geen interview. ![]() Snow ![]()
|
ik zit dit moment in een soort gelijke situatie... Weet ook niet zo goed wat doen, stotteren maakt denk ik niet zoveel indruk , haha.
Dit is eigenlijk ook wel nieuw want voor dat ik verliefd werd moest ik altijd de jongen door en door kennen, nu is het wel anders en ik vind het mateloos irritant. Al met AL... Ik wens je veel succes! |
![]() |
|
Lieve reacties hier. Veel succes ermee. Ik heb niets aan de reacties toe te voegen. Wel wil ik reageren op dat Biertjuh schoonheid? Haha, volgens mij heb je zelf nooit echt een vriendinnetje gehad of wel, dit werkt echt averechts op een meisje!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
niet verliefd,maar toch leuk vinden Anwen | 12 | 18-04-2006 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Liefde & Relatie |
houden van de een, verliefd op de ander. Wat nu??? saartjeh | 25 | 14-12-2004 08:58 | |
Liefde & Relatie |
Volslanke/dikke mensen. Silvie | 229 | 18-10-2004 12:03 | |
Liefde & Relatie |
Grens liefde - vriendschap Blitzkrieg Bop | 13 | 12-05-2003 14:34 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |