Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2002, 16:11
luk@z
luk@z is offline
Ik snap ff iets niet meer Ik zie bijna elke vrijdagavond en zaterdag een meisje. (goh wat bijzonder ) Ze kijkt niet altijd even vrolijk, maar als we weleens oogcontact hebben kan ze zóó leuk lachen.. *zwijmel* Als ze over straat loopt ofzo, ja weenie, ze straalt iets uit vanne 'Don't mess with me'... iets misterieus.. ze kan je heel doordringend aan kijken.. vink sexy geloof ik Zoiets dergelijks straalde een ander meisje waar ik 2jr. terug tot over m'n oren verliefd op was ook uit. Dit meisje is het echter nooit wat mee geworden, omdat ze al iemand had en ikzelf behoorlijk in de knoei zat met me eige. Enige uiterlijk verschil is dat 't huidige meisje normaal/slank van postuur is, terwijl het andere meisje eerder stevig is. Verder lijken ze best wel op elkaar, dwz. lang donker krullend haar, donkere ogen, soort van wipneusje , kleed zich goed. Dat andere meisje ben ik verliefd op geworden door haar gedrag en wat ze uitstraalde zeg maar, uiterlijk was een leuke bijkomstigheid. Het meisje waar ik 't nu over heb (weet 'r naam niet eens ) kén ik gwoon niet... ik vraag me af wat ik zo leuk aan haar vind, die uitstraling of gwoon haar uiterlijk. Ik zou haar dus echt dolgraag beter willen leren knnen, maar ik durf gwoon niet op haar af te stappen. Ik heb dit dus ook bij dat andere meisje gehad.. Als ik dan m'n mond open trek sta ik daar een beetje te stamelen en te stotteren, voel mezelf helemaal warm worden etc.. 'k ben bang da'k dan al m'n kansen verspeel.. Maar aan de andere kant: niet geschoten is altijd mis... en toch.. tijdje terug wou ik een gesprek aan knopen, maar toen ik haar zag zonk de moed alweer heeeel diep in m'n schoenen Ik ben zowieso al niet zo'n held met vrouwen, maar dit is wel heel erg

Iemand goeie tips?

BVD,

Lukas
Oud 17-11-2002, 18:06
Roos
Roos is offline
Hmmm lastig.
Het is een soort cirkeltje.. Je wilt haar aanspreken,maar je durft niet goed. Daardoor wordt je zenuwachtig en durf je al helemaal niet meer,waarna je besluit het niet te doen.

De instelling "niet geschoten is altijd mis" is inderdaad een goede. Een meisje vindt het echt wel leuk om aangesproken te worden, mits het op een beschaafde, oprechte en normale manier gebeurt.
Oud 17-11-2002, 18:51
Fallen396
Fallen396 is offline
Gewoon naar toe gaan en je kans wagen zou ik zeggen!!! OF ZIT JE LIEVER JE HELE LEVEN OPGESCHEEPT MET DAT WRANGE GEVOEL OF WA???!!!! GO GET 'EM TIGER!!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 19:03
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
ff helemaal je verstand op 0 zetten en gewoon op haar afstappen, vinden meisjes altijd leuk! Op dat moment moet je gewoon niet denken, maar doen.

En tis altijd wel schattig als jongens een beetje zenuwachtig zijn
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Een meisje vindt het echt wel leuk om aangesproken te worden, mits het op een beschaafde, oprechte en normale manier gebeurt.
"Biertjuh schoonheid?"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 20:08
Verwijderd
Sja, ik kan me heel goed voorstellen dat het eng is om op haar af te stappen, maar ze geeft toch wel signalen af van wederzijdse interesse door naar je te glimlachen enzo of niet soms? Ze blijft niet eeuwig 'wachten ' tot je je move maakt. Je zal anders voortdurend met het gevoel 'what if' rond blijven lopen.

Denk je eens in, wat is nu het ergste dat er kan gebeuren? Dat je niets te zeggen weet misschien. Probeer van te voren een aantal dingen te bedenken, en als zij ook in jou geďnteresseerd is zal het gesprek soepeler lopen omdat ze ws zal reageren en ms dingen terugvragen. Je zou heel simpel kunnen beginnen door je voor te stellen. Naar haar toe lopen, je hand uit steken, en zeggen: ik ben ....

Je kunt daarna wat vragen over haar interesses, haar muzieksmaak, of ze het naar dr zin heeft enz. Je zou ook heel eerlijk kunnen zijn: Je bent me nu al een tijdje geleden opgevallen maar ik durfde niet op je af te stappen, ik doe dit namelijk nooit en ben er niet zo goed in. Ik weet eigenlijk ook niet echt wat ik moet zeggen dus stel ik me maar even voor. Zoiets. Kom in ieder geval niet met van die oneliners aanzetten, daar ben ik persoonlijk echt allergisch voor. Ik vind het gewoon het leukst als een jongen een praatje komt maken met me..

Probeer het gewoon joh, wie niet waagt wie niet wint, nee heb je, ja kun je krijgen, nooit geschoten is altijd mis. Die spreekwoorden bestaan allemaal niet voor niets....
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:13
Dminor
Dminor is offline
Ik ken het gevoel.

Ook het gevoel van een meisje dat je nog nooit hebt gesproken die je ineens heel lief toelacht. (Of was het nou uitlacht?)
Oud 18-11-2002, 00:04
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
******** schreef:
"Biertjuh schoonheid?"
aantal mogelijkheden:
-Ze neemt het biertje aan maar vertrekt vanwege de foute opening
-Ze vertrekt meteen
-Er onstaat een diepe innige liefdesrelatie die nooit en te nimmer meer stuk gaat.
Oud 18-11-2002, 21:22
luk@z
luk@z is offline
Citaat:
Je zou ook heel eerlijk kunnen zijn: Je bent me nu al een tijdje geleden opgevallen maar ik durfde niet op je af te stappen, ik doe dit namelijk nooit en ben er niet zo goed in. Ik weet eigenlijk ook niet echt wat ik moet zeggen dus stel ik me maar even voor.
Heee..... dat is eigelijk wel een goeie Raar da'k daar zelf niet op gekomen ben. Thank u!
Oud 19-11-2002, 13:46
Zottuh
Zottuh is offline
Citaat:
luk@z schreef:
Heee..... dat is eigelijk wel een goeie Raar da'k daar zelf niet op gekomen ben. Thank u!
Die is koewl !!
Oud 19-11-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
luk@z schreef:
Nou, succes dan dus..

Laat even weten hoe het afloopt
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:24
the_conquer
the_conquer is offline
Gewoon je manipuleerd je eigen uitstraling, valt heel eenvoudig te doen. Bovendien gewoon aanspreken. Bovendien gaat het niet zo zeer om wat je zegt tijdens je openingzin, maar hoe je het zegt.

veel succes

the conquer
Oud 06-04-2003, 17:51
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Dit is iets waar volgens mij veel mensen last van hebben,
maar eigenlijk geld voor dit geval (en voor veel andere gevallen) in mijn geval altijd: Leef je in in de ander!!!

Dit werkt ideaal.

Okee, in dit geval is het iemand van het andere geslacht, maar hoe zou jij het vinden als een meisje op jou afstapte omdat ze je leuk vindt? Zelfs al vindt je haar niks, het is een geweldig compliment. Dus altijd goed...

So: Kill and Attack, Fido!

Mazels
Oud 06-04-2003, 18:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 17-11-2002 @ 21:08:
Je bent me nu al een tijdje geleden opgevallen maar ik durfde niet op je af te stappen, ik doe dit namelijk nooit en ben er niet zo goed in. Ik weet eigenlijk ook niet echt wat ik moet zeggen dus stel ik me maar even voor.
Dit vind ik de beste manier.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 22:29
malibubarbie
malibubarbie is offline
Citaat:
******** schreef op 17-11-2002 @ 20:10:
"Biertjuh schoonheid?"
Je biedt een meisje toch geen bier aan?!
Oud 06-04-2003, 22:33
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Roos schreef op 17-11-2002 @ 19:06:
De instelling "niet geschoten is altijd mis" is inderdaad een goede. Een meisje vindt het echt wel leuk om aangesproken te worden, mits het op een beschaafde, oprechte en normale manier gebeurt.
Roos, die wel vaker gelijk heeft.

Nouja het kan hier van mijn kant natuurlijk niet aan sarcasme ontbreken dus...

Gewoon naar die slet toe lopen een van die belachelijke 60 zinnen uit dat topic tegen d'r aangooien en hopen dat je je piem0l d'r in mag steken. Niet geschoten is nooit sex.
Oud 07-04-2003, 16:13
Yora
Citaat:
malibubarbie schreef op 06-04-2003 @ 23:29:
Je biedt een meisje toch geen bier aan?!
Naaja dat ligt eraan toch? sommige meisjes vinden bier lekker hoor!! ik ook!!!

Als je niet zeker weet wat ze lekker vind kan je haar ook gewoon een drankje naar keuze aanbieden ofzow goh wat ben ik toch weer intelligent
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 16:32
Mark
Mark is offline
Citaat:
******** schreef op 17-11-2002 @ 20:10:
"Biertjuh schoonheid?"
Lekker, als je toch haalt.

Snow (die wel graag een biertje drinkt)
Oud 07-04-2003, 16:38
Mark
Mark is offline
Ohhja en om even ontopic te blijven..

Ik zou haar gewoon toch proberen aan te spreken hoor, wat er ook gebeurt, het is altijd beter dan dat je niets doet. Hoe moet zij ruiken dat je geintresseerd in haar bent en dat je haar zelfs wel heel leuk vind?! Eropaf dus, maar ga niet iets "spelen", probeer gewoon jezelf te zijn. Blijf rustig, praat langzaam en als ze zelf eenmaal begint te praten, laat maar praten en reageer pas als je echt iets wil zeggen en als ze uitgepraat is, val haar niet in de rede. Maargoed, probeer van te voren te bedenken waar je het over wil gaan hebben, zodat je sowieso al wel een aantal minuutjes ergens over kan praten. Dan wordt het al snel een gesprek en kom je op andere dingen. Studie/werk? Thuissituatie (broers/zussen) hobby's, sport? nouja, je ziet maar, maar bedenk wel even waar je het over wil gaan hebben, wel zo makkelijk, maar houd het spontaan, ga niet achter elkaar vragen stellen aan haar, het is geen interview. Reageer ook eens met je eigen ervaringen, maar ook weer niet te veel. Ga niet proberen tegenover haar te patsen of indruk te maken. Houd je rustig en zorg dat je geintresseerd in haar overkomt.

Snow (die in dit soort situaties nooit een vaste "methode" gebruikt)
Oud 07-04-2003, 17:17
Verwijderd
Hm, dat moet ik dan toch ook maar 'ns doen. Ik zie regelmatig een meisje in de trein wat er zó leuk uitziet...echt een schatje. Ik weet dat ze ook studeert, tweedejaars is (of zo stom is geweest om te blijven zitten, he he he ), i'll give it a shot
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:36
zeep007
zeep007 is offline
ik zit dit moment in een soort gelijke situatie... Weet ook niet zo goed wat doen, stotteren maakt denk ik niet zoveel indruk , haha.
Dit is eigenlijk ook wel nieuw want voor dat ik verliefd werd moest ik altijd de jongen door en door kennen, nu is het wel anders en ik vind het mateloos irritant.
Al met AL...

Ik wens je veel succes!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:06
Loezzel
Loezzel is offline
Lieve reacties hier. Veel succes ermee. Ik heb niets aan de reacties toe te voegen. Wel wil ik reageren op dat Biertjuh schoonheid? Haha, volgens mij heb je zelf nooit echt een vriendinnetje gehad of wel, dit werkt echt averechts op een meisje!!
Reageren

Regels voor berichten