Advertentie | |
|
![]() |
|
ligt er een beetje aan of dit een figuurlijke weergave van je problemen is, of dat je daadwerkelijk op trektocht bent...
in het eerste geval doorgaan tot er een betere oplossing is, (geen zelfmoordplegen ofzo..) verder kan ik er niet zo veel over zeggen.. in het 2e geval, wil je echt verder met die trektocht? ik zou t nog een paar dagen doorzetten, het begin is altijd moeilijk, als je er dan nog steeds geen hol aan vind, en veel te zwaar, etc, zou ik gewoon terug gaan, maar ik zou eerst nog een eindje verder lopen, totdat je voeten niet meer je probleem zijn..
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 15:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() conclusie: ZOEK AFLEIDING! ik hoop dat je er iets aan hebt! groetjes knak
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
(8) we zijn er bijna, we zijn er bijna! maar nog niet helemaal!(8)
(8) 99999 bottles of beer on the wall, 99999 bottles of beer. If one of those bottles should happen to fall... 99998 bottles of beer on the wall...(8) flauw. ontopic: Ik zou het nooit voor m'n plezier doen. Maar als ik uit noodzaak 800 kilometer moet lopen houd ik mezelf gewoon voor: "Ik moet het halen." En een gevoel voor humor is nooit weg. |
![]() |
|
![]() |
Kwaad worden op mezelf, me afvragen waar m'n discipline is gebleven...
M'n doel voor ogen halen. In gedachten zinken en mooie herinneringen ophalen. Verder muziek voluit, lekker meeblerren en genieten van de omgeving. En miss ff een vriendin kort bellen/smsen die buien heeft a la Ratelband ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Doen alsof er niets aan de hand is, is verkeerd. Ooit barst die bom, en wie weet wat er dan gebeurt. Je gevoelens uiten, praten, huilen en schreeuwen is beter. Maar NIET DOEN ALSOF ER NIETS AAN DE HAND IS Citaat:
Ik kan je geen professionele hulp bieden, maar wel een luisterend oor. Dus mocht je willen, kan je me bereiken op kissssssss1987@hotmail.com Heel veel sterkte met de hele situatie
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #39 coopergirl | 487 | 08-10-2005 23:23 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin Brasco | 8 | 05-05-2005 00:51 | |
Drugs & Alcohol |
Overmatig gebruik.. Verwijderd | 24 | 22-05-2003 20:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 |