Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 15:44
CryingHeart
CryingHeart is offline
ik en mn ex, half jaar uit elkaar, 3x iets samen gehad.
en nu ben ik weer in contactmet hem, had hem un smsje gestuurd ho ehet met hem ging, en hij zei dt hij me weer wou zien, op zich wil ik hem ook wel zien, maar nu begint hij er over dat ik ook un vriendin mee moet nemen, want zn vriend wil ook mee, zo hebben zij ook un leuke dag, op de een of andere manier komt het op mij over alsof hij hun wil koppelen ofso, het klopt gewoon niet dat hij er meerder bij wil hebben, dat wou hij nooit, alleenmaar ons tweeen, en dan zegt ie van jah dan kunnen we de kosten enzo delen,(hij woont niet ech tin mn buurt) terwijl hij weet datie dat ook met mij kan delen, ik wordt er gewoon zo gek van, ik dacht gewoon un leuke dag met hem te hebben als vrienden
moet er wel bij vertellen, dat vaak als ik hem zag we ook sex hadden en sinds ik nu weer in contact met hem ben gekomen, praat hij ook alleen maar daar over, dat ie al maanden zonder sex zit enzo, en op de een of anere way had ik het voorgevoel dat er morgen ook wel sex zou komen, jah jeleest t goed ik zou/ga hem morgen zien, alleen nu dat geval met van un vriendin meenemen en hij un vriend, t klopt gewoon niet, en ik heb er ook helemaal geen zin in, ik heb er gewoon un slecht voorgevoel bij, pffff waar t op neer komt is dat ik dus eigenlijk geen zin meer heb, hij belt me rond 19.00 op om t te regelen enzo en dan zou ik ook hebben proberen un vriendin te regelen maarik heb dus geen zin, en nu is mn vraag, of iemand weet hoe ik dr vanaf kan komen, jah nu zou ik heel easy aan de telefoon kunnen zeggen van ik heb er niet zo un zin in om af te spreken meer, maruh ik ben nogal un watje, zoiets durf ik niet
is er misschien iemand die iets van dit vage verhaal begrijpt? en die me wil helpen? hopelijk wel, ben beang dat ik morgen toch ga terwijl ik niet wil, alleen maar omdat ik zo laf ben !

Alvast bedankt!
Oud 01-05-2003, 16:37
Klein Noedeltje
Klein Noedeltje is offline
heb maar deel van je verhaal gekregen want geraak soms niet aan je schrijfstijl uit *sorry meid*

Als je geen nood hebt aan zijn contact zeg het dan kortaf
Met lief zijn en het blijven rekken, kom je geen stap verder maar haal je alleen oude wonden open.

En als die zijn vriend wilt koppelen, kan die dat gerust op 100de andere manieren doen.

Als je iemand 1 keer kortaf behandeld, stopt het meestal wel, want dan zien ze in dat je geen popje bent

Sterkte en khoop dat je er iets mee bent...
Oud 01-05-2003, 16:44
*** is offline
snapt logica niet helemaal; als''t om de sex gaat, wil ie er toch juist geen andere bij hebben?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 16:54
The0
The0 is offline
Dan zullen mijn 2 bovenstaande forumgenoten toch iets beter moeten lezen, want ik heb niet het gevoel iets te missen ofzo.

Het probleem lijkt me duidelijk; je begint je te ergeren aan het gedrag van je vriend en wilt hem dumpen, maar weet niet hoe.. Ik raad je aan hem te dumpen in zijn gezicht, dus niet via sms of internet ofzo. Op deze manier weet hij het best waar hij aan toe is. Ik weet dat je zei dat je bang was, maar dit is gewoon de beste manier. Succes!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:40
*** is offline
Citaat:
The0 schreef op 01-05-2003 @ 17:54:
Dan zullen mijn 2 bovenstaande forumgenoten toch iets beter moeten lezen, want ik heb niet het gevoel iets te missen ofzo.

Het probleem lijkt me duidelijk; je begint je te ergeren aan het gedrag van je vriend en wilt hem dumpen, maar weet niet hoe.. Ik raad je aan hem te dumpen in zijn gezicht, dus niet via sms of internet ofzo. Op deze manier weet hij het best waar hij aan toe is. Ik weet dat je zei dat je bang was, maar dit is gewoon de beste manier. Succes!
moet jij zeggen 't gaat namelijk niet om d'r vriend maar d'r ex. Bovendien bedoelde ik niet dat ik haar post niet snapte(alhoewel ik 'm idd vluchtig heb gelezen), maar dat 't me niet logisch in de oren klinkt dat 't 'm alleen om de sex te doen is, terwijl hij juist degene is die er anderen bij wil hebben...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:48
igfy
igfy is offline
als jij niet naar hem toe wil gaan moet je dat gewoon tegen hem zeggen, en het contact met hem verbreken.
Oud 01-05-2003, 20:25
Studentje
Studentje is offline
Je durft dus niet te zeggen dat je hem niet wilt zien. Dat is natuurlijk wel een beetje zwak, maar ok. Dan moet je dus een smoes verzinnen. Zeg maar dat je veel huiswerk hebt ofzo.

Maar als je hem echt nooit meer wilt zien(tenminste, niet in de zin van afspreken/dingen doen) dan zul je dat toch een keer tegen moeten zeggen, denk ik.
Oud 01-05-2003, 21:09
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
en hoe heb je het nou gezegd? denk dat mensen dat hier wel willen weten. En gewoon eerlijk zijn das het belangrijkste
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten