Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
drugs- áls ik later kinderen krijg, mogen ze best eens een jointje roken. Maar zodra ik merk dat ze doordeweeks knetterstoned thuiskomen dan ga ik wel ff de bezorgde ouder uithangen. drank- De wet is daar vrij duidelijk in, dus die wordt hoogstwaarschijnlijk ook bij mij thuis gehandhaaft. leeftijd- op je 16 voor het eerst naar de kroeg zonder toezicht vind ik jong genoeg. Dan is een uur of 3 naar mijn mening wel redelijk. roken- Zie drank, en als ie zich maar dondersgoed realiseert wat de gevolgen zijn. Ik kan het mijn zoon/dochter moeilijk verbieden, ik rook zelf ook als een ketter....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 11:24. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Stel jij bent later ouder, en je kind gaat experimenteren..
Wat zou jij allemaal goed vinden? Zolang hij/zij het uit vrije wil doet. Maar dan wel de eerste keer thuis. Wat vind je er van als je kind, aangeschoten/dronken thuiskomen. Niet leuk. Ik vind het sowieso niet leuk als iemand dronken is. Wat zou je doen als je je kind betrapt met blowen, of als hij het verteld. Ik heb liever dat hij/zij blowt dan dat hij/zij drinkt. Op welke leeftijd mag je kind uit, en tot hoelaat. 16 en ik heb het liefst dat hij/zij niet alleen fietst. En wat vind je er van, dat je kind rookt? Dom.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij veranderen aan de forummer boven je als je de mogelijkheid had? #1 trophus | 500 | 22-09-2007 22:22 | |
De Kantine |
Wat zou jij graag willen veranderen? TopDrop | 149 | 29-05-2007 16:13 | |
Liefde & Relatie |
De ware? wat zou jij doen? Xx.MeeE.xX | 25 | 23-09-2006 21:44 | |
De Kantine |
Wat zou het doel moeten zijn van een homo universalis? Dynamico | 47 | 18-03-2004 15:04 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 |