Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik had op duits een 6,3 en op engels een 8, van in beide gevallen zijn mn cijfers erdoor naar beneden gegaan, maar niet heel erg, duits van een 6,7 naar een 6,3 en engels van een 8,8 naar een 8,6. Ik was voor mn mondeling duits heel er zenuwachtig, omdat ik er niet zo goed in ben. Maar engels was echt relaxed, moesten 20 minuten praten en na een half uur zei die leraar opeens "shit we hebben al een half uur gepraat" was echt supersnel voorbij.
|
![]() |
|
Ik weet nie hoe ik erover moet denken.
Heb nm al HAVO-diploma en zit nu in het eerste van HLO. Daarnaast doe ik dan 2 vakken op vwo-niveau, nm. natuurkunde en scheikunde. En aangezien ik niet gewoon 'op school' meer zit, en dus geen tentamens heb, moet ik hiervoor mondeling doen. Nou hebben we wel tips gehad van leraren van de loi, en als dat allemaal klopt haal ik het denk wel. Khad voor me mondeling duits 2 jaar terug een 6 en voor nederlands ook en voor engels een 8. |
![]() |
|
![]() |
Heb mijn nederlands morgen, Engels ging lekker, had een 8, maar gingen 2 punten af omdat ik niks schriftelijk had ingeleverd waar het overging enzo
![]()
|
Nederlands is een eitje, als je al je verslagen/boeken gelezen hebt, en een verhaaltje op papier hebt staan is het echt goed te doen. khad 'm woensdag; een 9
Vanochtend duits, ook wel goed te doen hoor, beetje voorbereiding is wel aan te raden ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Mondeling Sanne-1996 | 3 | 04-03-2011 13:46 | |
Algemene schoolzaken |
Mondelingen :( brands | 25 | 03-04-2006 18:41 | |
Mondelingen 5havo DU2 ? thafristi | 7 | 01-04-2006 10:33 | |
[DU] mondeling nakijken alsjeblieft EaSy-M3 | 3 | 14-02-2005 14:12 | |
Algemene schoolzaken |
heeft er iemand ervaring met mondeling geschiedenis havo nieuwe stijl staatsexa? missymissy | 6 | 18-07-2004 18:17 | |
Algemene schoolzaken |
mondeling Balance | 8 | 19-02-2002 10:51 |