Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 19:46
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
doe jullie het wel eens "ff tussendoor"? ff pijpen of beffen of trekken of vingeren, vijf minuutjes, of misschien wel neuken?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:46:
doe jullie het wel eens "ff tussendoor"? ff pijpen of beffen of trekken of vingeren, vijf minuutjes, of misschien wel neuken?
Ja, in de paar minuten die het duurde tussen jouw openen van deze draad en mijn reply heb ik me net even gerukt.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:55
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-04-2003 @ 20:53:
Ja, in de paar minuten die het duurde tussen jouw openen van deze draad en mijn reply heb ik me net even gerukt.
Geil man, het wit druipt nog door je letters heen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:55:
Geil man, het wit druipt nog door je letters heen.
Ik zie anders niets behalve dat vervelende eigeel.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:57
Dminor
Dminor is offline
Laten we het erop houden dat hij er een neusje voor heeft.
Oud 17-04-2003, 19:58
Gwinnie
Gwinnie is offline
ja, toen ik nog met mn ex had wel ja.. vrienden beneden, wij: 'even iets pakken '
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:29
Verwijderd
1 keer het gedaan
das de moeite he..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:43
Qimm
Qimm is offline
Wat bedoel jij eigenlijk me 'tussendoor' tussendoor als je je vriendin al 2 dagen niet hebt gezien, of even tussen de lessen door.
Oud 17-04-2003, 20:45
poesiefox
poesiefox is offline
Och welja. Een keer toen de klusjesmannen beneden bezig waren, en ook een keer vlak voor de verjaardagsvisite arriveerde. We hadden net de boel weer een beetje aan kant toen de bel ging. Nog gauw even vegen met een doekje, en dan met een brede grijns de deur opendoen. En zij maar denken dat we zo blij waren om ze te zien...
Oud 17-04-2003, 20:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 20:45:
Och welja. Een keer toen de klusjesmannen beneden bezig waren, en ook een keer vlak voor de verjaardagsvisite arriveerde. We hadden net de boel weer een beetje aan kant toen de bel ging. Nog gauw even vegen met een doekje, en dan met een brede grijns de deur opendoen. En zij maar denken dat we zo blij waren om ze te zien...
hehe cool
Oud 17-04-2003, 21:12
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-04-2003 @ 21:51:
hehe cool
En een keer vlakvoor een vriend van ons langskwam. Ik zag hem wel kijken naar de witte klodders in mijn haar die ik niet had weggeveegd....

ik heb maar gedaan of het cremevoeding was die ik nog niet goed had ingemasseerd. Dus ik druk smeren en borstelen. Dat droogde dus een beetje hard op. Meer een soort haarversteviger, dus.
Oud 17-04-2003, 21:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 21:12:
En een keer vlakvoor een vriend van ons langskwam. Ik zag hem wel kijken naar de witte klodders in mijn haar die ik niet had weggeveegd....

ik heb maar gedaan of het cremevoeding was die ik nog niet goed had ingemasseerd. Dus ik druk smeren en borstelen. Dat droogde dus een beetje hard op. Meer een soort haarversteviger, dus.
Zou het, net al ei ook goed zijn voor je haar?
Oud 17-04-2003, 21:51
Verwijderd
zovaak...

en tijdens verjaardagen de hele tijd door
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:54
gizmo
gizmo is offline
voordat vriend (en) kwam(en)... maar niet echt sex zo ff snel... zoek het zelf ook niet echt.
Oud 18-04-2003, 15:21
alanis
alanis is offline
Nou ik heb het een keer op het strand gedaan. Dat wil zeggen: het was overdag en vet druk, en ik zat met vriendlief op een handoekje. Hij zat achter me, en kon zo met zijn hand mijn badpak in...beetje handdoek er onopvallend voorhouden...ja dat was wel spannend. En een keertje in een omkleedhokje van een zwembad, totaal niet voorbereid maar wel erg geil! (en snel ook hoor)
Oud 18-04-2003, 19:03
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ja, soms heb je gewoon zin om snel klaar te komen. Heeft mijn vriendin ook wel behoefte aan. Bijvoorbeels 's nachts, als je allebei op hetzelfde moment wakker wordt.
Oud 18-04-2003, 19:29
Mark
Mark is offline
Ohh, ik herinner me nog een avond. We keken altijd bij haar thuis 's avonds GTST. Nu heb ik daar een pest hekel aan, maargoed, toen keken we dat samen. Het begint altijd rond 20.07 ofzo, iig na achten. Dan dronken we ook altijd koffie met haar ouders enzo. blabla. Echter het was 19.50, me vriendin keek me nog even aan met zo'n blik van, ik wil je nu! Dus zei zegt, ma even boven wat pakken hoor. Ik loop er gewoon achteraan. Nooit meer gedacht wat zij nou eigenlijk zei. Die ouders moeten wel gedacht hebben. Maargoed, toen hebben we in een minuut of 5 even elkaar lekker verwend. Gewoon weer naar beneden gegaan alsof er niets aan de hand was. Koffie was klaar en GTST kon beginnen.

Snow (die nu nooit geen GTST meer kijkt)
Oud 18-04-2003, 19:35
Evito
Evito is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 18-04-2003 @ 20:29:
Ohh, ik herinner me nog een avond. We keken altijd bij haar thuis 's avonds GTST. Nu heb ik daar een pest hekel aan, maargoed, toen keken we dat samen. Het begint altijd rond 20.07 ofzo, iig na achten. Dan dronken we ook altijd koffie met haar ouders enzo. blabla. Echter het was 19.50, me vriendin keek me nog even aan met zo'n blik van, ik wil je nu! Dus zei zegt, ma even boven wat pakken hoor. Ik loop er gewoon achteraan. Nooit meer gedacht wat zij nou eigenlijk zei. Die ouders moeten wel gedacht hebben. Maargoed, toen hebben we in een minuut of 5 even elkaar lekker verwend. Gewoon weer naar beneden gegaan alsof er niets aan de hand was. Koffie was klaar en GTST kon beginnen.

Snow (die nu nooit geen GTST meer kijkt)
Ik kijk ook nooit geen GTST, ik ben een vaste kijker!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 19:36
Mark
Mark is offline
Achja, als je begrijpt wat ik bedoel.
Oud 18-04-2003, 19:54
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
GHeghe gister nog
Oud 18-04-2003, 19:56
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 21:45:
en ook een keer vlak voor de verjaardagsvisite arriveerde. We hadden net de boel weer een beetje aan kant toen de bel ging. Nog gauw even vegen met een doekje, en dan met een brede grijns de deur opendoen. En zij maar denken dat we zo blij waren om ze te zien...
Waarschijnlijk hadden zij het net ff snel gedaan voor ze aanbelden. En jij maar denken dat ze blij waren jullie te zien
Oud 18-04-2003, 20:05
Verwijderd
Neej, met sex niet echt... m'n ex-vriend was er tegen, en mijn vriend kan nooit zo gemakkelijk in mij, dus wat ik als 'vluggertje' beschouw duurt met hem alsnog minstens een half uur...
Wel eens geprobeerd...
Hij: Wanneer gaan we eten?
Ik: Over tien minuten (we hadden eten besteld en een tijd genoemd waarop 't bezorgd moest worden)
Hij: Ik wil iets doen
Ik: Ik ook, maar wat kun je doen in tien minuten?
Hij: Ehm...
Ik: Zullen we anders naar mijn kamer gaan en sex hebben?
Hij: Oh, oke
Maar ja, dat ging dus niet, deed te veel pijn met weinig voorspel...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 20:07
Evito
Evito is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-04-2003 @ 21:05:
Neej, met sex niet echt... m'n ex-vriend was er tegen, en mijn vriend kan nooit zo gemakkelijk in mij, dus wat ik als 'vluggertje' beschouw duurt met hem alsnog minstens een half uur...
Wel eens geprobeerd...
Hij: Wanneer gaan we eten?
Ik: Over tien minuten (we hadden eten besteld en een tijd genoemd waarop 't bezorgd moest worden)
Hij: Ik wil iets doen
Ik: Ik ook, maar wat kun je doen in tien minuten?
Hij: Ehm...
Ik: Zullen we anders naar mijn kamer gaan en sex hebben?
Hij: Oh, oke
Maar ja, dat ging dus niet, deed te veel pijn met weinig voorspel...
Kun je er geen tube glijmiddel op leegspuiten?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 18-04-2003 @ 21:07:
Kun je er geen tube glijmiddel op leegspuiten?
ten eerste hadden we dat niet, en ten tweede ben ik echt wel vochtig genoeg, maar mijn vagina is te nauw in verhouding tot de dikte van zijn penis...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 10:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Jazeker. Wij doen continu dat soort dingen. Stel we zitten ergens in de zon of zo, dan zijn er nog geen 5 minuten voorbij of we zijn er al mee bezig. Soms is dat idd heel vluchtig omdat er altijd mensen langskomen. Maar het is wel spannend om het even snel tussendoor te doen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 10:20
Verwijderd
Doen we vaak.. Op woensdag is er vaak filmavondje, dan komen mensen hier dus een film kijken. Meestal duiken we een kwartier van te voren snel even in bed
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:12
metalgirl
metalgirl is offline
Hmmm, best vaak ja. Eventjes snel klaarkomen... Lekker toch?
Oud 22-04-2003, 13:20
655321
655321 is offline
ja is humor.. snel ff tussendoor
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 12:45
josdebos
josdebos is offline
ach als we er allebei zin in hebben.. waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 20:47
3rd Rock
3rd Rock is offline
kan me nog "vaag" een vluggertje op de bank herinneren terwijl mammielief ff naar boven was....
Oud 26-04-2003, 08:19
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 22:12:

something about mary
Oud 26-04-2003, 08:20
damaetas
damaetas is offline
ontopic: juah
Oud 26-04-2003, 10:03
Saartje*
Saartje* is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:46:
Nee, ben ik niet echt voor. Hou niet van vluggertjes
Oud 26-04-2003, 13:36
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
tussen de soep en de patatten (letterlijk)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten