![]() |
|
![]() |
Och welja. Een keer toen de klusjesmannen beneden bezig waren, en ook een keer vlak voor de verjaardagsvisite arriveerde. We hadden net de boel weer een beetje aan kant toen de bel ging. Nog gauw even vegen met een doekje, en dan met een brede grijns de deur opendoen. En zij maar denken dat we zo blij waren om ze te zien...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb maar gedaan of het cremevoeding was die ik nog niet goed had ingemasseerd. Dus ik druk smeren en borstelen. Dat droogde dus een beetje hard op. Meer een soort haarversteviger, dus.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nou ik heb het een keer op het strand gedaan. Dat wil zeggen: het was overdag en vet druk, en ik zat met vriendlief op een handoekje. Hij zat achter me, en kon zo met zijn hand mijn badpak in...beetje handdoek er onopvallend voorhouden...ja dat was wel spannend. En een keertje in een omkleedhokje van een zwembad, totaal niet voorbereid maar wel erg geil! (en snel ook hoor)
|
Ohh, ik herinner me nog een avond. We keken altijd bij haar thuis 's avonds GTST. Nu heb ik daar een pest hekel aan, maargoed, toen keken we dat samen. Het begint altijd rond 20.07 ofzo, iig na achten. Dan dronken we ook altijd koffie met haar ouders enzo. blabla. Echter het was 19.50, me vriendin keek me nog even aan met zo'n blik van, ik wil je nu! Dus zei zegt, ma even boven wat pakken hoor. Ik loop er gewoon achteraan. Nooit meer gedacht wat zij nou eigenlijk zei. Die ouders moeten wel gedacht hebben.
![]() Snow ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Neej, met sex niet echt... m'n ex-vriend was er tegen, en mijn vriend kan nooit zo gemakkelijk in mij, dus wat ik als 'vluggertje' beschouw duurt met hem alsnog minstens een half uur...
Wel eens geprobeerd... Hij: Wanneer gaan we eten? Ik: Over tien minuten (we hadden eten besteld en een tijd genoemd waarop 't bezorgd moest worden) Hij: Ik wil iets doen Ik: Ik ook, maar wat kun je doen in tien minuten? Hij: Ehm... Ik: Zullen we anders naar mijn kamer gaan en sex hebben? Hij: Oh, oke Maar ja, dat ging dus niet, deed te veel pijn met weinig voorspel... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Sporters eten gezonder? Juli-tje | 37 | 31-05-2004 10:59 | |
Seksualiteit |
Sex-spel Verwijderd | 257 | 05-06-2003 08:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
slecht zien en hoofdpijn Plien | 8 | 16-01-2003 15:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
voeding: gezonde tussendoortjes? Iduna | 38 | 01-05-2002 17:09 | |
Seksualiteit |
Jongen klaar gekomen => Stoppen met de seks? Dr_Love | 12 | 02-04-2002 12:16 | |
Verhalen & Gedichten |
ff tussendoor, condoleance lijst voor Aaliyah, hier intekenen. AngelLena | 2 | 27-08-2001 08:43 |