Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hier bijna t zelfde topic over gemaakt, maar wel iets anders hoor dus deze wordt niet gesloten... De link is deze Ik zou het ook heel vervelend vinden als mijn ouders (in dit geval mijn moeder, wat mijn vader er van vind doet me weinig, mijn ouders zijn al een tijdje uit elkaar)mijn vriend niet zouden 'accepteren'. Ook de mening van mijn broer telt wel een beetje mee, dat klinkt misschien raar, maar ik heb een goede band met mijn broer dus ik wil ook weten wat hij van hem vind...Met mijn ex kon hij niet zo goed overweg...Ze deden wel gewoon tegen elkaar maar mijn broer vind hem maar een beetje een patsertje enzo.... Net zoals Marlies, kies ik m'n vriend daar niet op uit maar het is heel mooi meegenomen als je ouders wel een beetje meewerken...Als ze tegenwerken van hier tot *ben ff t woord kwijt* dan is dat zeer irritant!! Het is dus voor mij wel heel belangrijk jah, maar uitmaken omdat mn moeder en broer het er niet mee eens zijn?Neej, dat kan ik niet ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Het is bij mij nog niet voorgekomen dat ze mn vriend niet leuk vonden, gelukkig. Ik vind de mening van mn ouders er belangrijk. Ik zal hen mn hele leven blijven zien, met je vriend is dat in principe nog maar de vraag. Ik ga er natuurlijk niet van uit dat het niet voor eeuwig zal zijn, maar jullie snappen hopelijk wat ik bedoel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik een relatie vol zou kunnen houden, als mijn ouders mn vriend echt niet zagen zitten. Maar zoals ik al zei: gelukkig is dat nog nooit voorgekomen ![]()
|
Verwijderd
|
Als je ouders je vriend aardig vinden, gaan de gesprekken een stuk minder stroef en de relatie in het algemeen ook.
2 vriendinnen van mij hebben schoonouders die hen niet aardig vinden en dat zorgt nogal voor spanning in de relatie. M'n moeder vindt mijn vriend aardig en dus zal ze minder snel ruzie maken etc.. (ze gaan zelfs samen naar de dierentuin ![]() |
![]() |
|
Achja, het is natuurlijk wel leuk als je ouders hem mogen.. maar opzich maakt het me niet zo veel uit. Sterker nog, vaak irriteert het me heel erg als mijn ouders hem 'zo'n leuke jongen' vinden, dan gaan ze alleen maar de hele tijd stom zitten lachen en zeggen dat ik meer tijd voor hem moet vrijmaken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En als het dan uit gaat, zijn ze helemaal teleurgesteld... nee dan heb ik nog bijna liever dat ze hem 'mwoah' vinden ofzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mag een ziekenhuis levensreddende behandeling weigeren o.b.v. geloof? TBSpatient | 78 | 14-12-2010 23:58 | |
De Kantine |
Een 'ouderwets' pak slaag; moet dat kunnen of niet? Missy | 207 | 23-11-2008 22:00 | |
Liefde & Relatie |
Ouders die zich er té veel mee bemoeien.. SJONN. | 49 | 14-02-2007 09:35 | |
Psychologie |
Ouders en hulpverlening ~~dolce~~ | 11 | 03-03-2004 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
Je ouders haten? smoguzbenjamin | 12 | 31-01-2003 19:02 |