Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als ik met iemand ga is dat de hele avond en dan vraag ik zeker wel haar nummer. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Heel special! Les2: Dan probeer ik het toch gewoon opnieuw of is dat helemaal debiel? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik neem je advies op! |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan nog heb ik er geen spijt van! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als jij er geen spijt van hebt moet je vooral doorgaan met naar de discotheek gaan, jezelf moed indrinken en met 'sletjes' zoenen, ik houd je niet tegen. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is het probleem namelijk dat weet ik niet! |
![]() |
||
Citaat:
daar heb ik geen spijt van! Waarom zou ik???Dat was het mooiste moment van me leven! Maar ik heb eigelijk helemaal geen verstand van liefde en relatie en hoe dat allemaal werkt! Daarom zit ik zo vaak op dit forum! ![]() |
![]() |
|
Nou, een beetje van beide. Kijk, de kans is groot dat ze een slet is. De kans is groot dat ze daarbij dom is. Dat moet wel. Maar goed. Dat laat ons een aantal opties:
A. Ze weet nog wie je bent en wil het wel een avondje met je doen B. Ze weet nog wie je bent maar vond je afstotelijk en smerig en doet net alsof ze je niet meer kent C. Ze weet niet meer wie je bent maar maakt in haar dellerigheid weer dezelfde keuze en ditmaal kun je dus haar telefoonnummer vragen. D. Ze weet niet meer wie je bent maar is ditmaal nuchter en wijst je dus af. |
![]() |
||
Citaat:
Ze begon oogcontact met mij te zoeken! Daarom ging ik er op af! |
![]() |
||
Citaat:
![]() b)die kans is groot ![]() ![]() c)ken de mee door d)Kut |
![]() |
|
Ok, je zegt zelf dat ze niet dronken was...Dus zal je wel niet zo hopeloos zijn zoals je zelf denkt. Je hoeft liefde niet persee bij haar te zoeken. Met een beetje geluk zijn er nog meiden die je nemen zoals je bent.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verklaar anders eens waarom 99% (ja ik kan ook percentages verzinnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ow, vergeef me als ik geen rekening hou met mensen die de volgende ochtend niet meer weten met wie ze gezoend hebben. Want dat is toch altijd nog een minderheid, iig geen 85% ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het nog een kans geven? Bookloverano | 6 | 27-06-2016 11:04 | |
Algemene schoolzaken |
Heb ik nog een goede kans om dit jaar over te gaan van 3 Havo naar 4 Havo? Saranghaeyo | 5 | 10-04-2007 15:35 | |
Liefde & Relatie |
Is er nog een kans voor mij? Nocturnal Rites | 63 | 16-03-2007 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik hem nog een kans geven??? Verwijderd | 20 | 17-08-2004 18:52 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Weet iemand nog een argument voor me betoog? Bouwvakkertje | 3 | 28-11-2003 21:17 |