Advertentie | |
|
![]() |
|
www.9292ov.nl
? En HTM/Connexxion chauffeurs zijn onwetend en kennen hun eigen haltes niet eens (ik heb al vaak iemand moeten zeggen dat we bij een bepaalde halte waren omdat de chauffeur dat niet wist).. Overzichten heb je ook niet op Den Haag ![]() Gewoon even op bovenstaande site kijken; alle haltes weergeven en dan maar tellen in de bus.
Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 09:34. |
![]() |
||
Citaat:
de HTM lijnen er ook bij? Op www.htm.nl staan iig alle HTM-lijnen, en dan moet je op de lijnennetkaart kijken voor welke bus/tram ed. Als je op CS staat, en dan pas weet welke straat je moet zijn, (ivm verrassing?), kan je bij vrijwel elke halte ook op de lijnnetkaart kijken voor welke bus/tram.. En als je er niet uit komt kan je naar het Connexionhuisje lopen, weten ze het meestal wel. ![]() (huisje zit boven, bij de bussen.. Staat heel groot Connexion op. ![]() Weet je al welke straat je moet zijn, of niet?
|
ik heb me altijd afgevraagd hoe het kan dat mensen nog (bijna) nooit met het ov zijn geweest
![]() check vantevoren trouwens ff of ze wel thuis is en of er dan niet nog een andere jongen op de bank zit puur om pijnlijke situaties te voorkomen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Daar staat alles wel op /\\/\\zzlz
|
![]() |
en op www.detelefoongids.nl kun je wat algemene namen invullen om achter n postcode te komen
en op www.andes.nl kun je dan weer n plattegrondje zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
www.ns.nl staat een goeie routeplanner
|
Verwijderd
|
www.map24.nl ben ik erg fan van.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Openbaar vervoer moet gratis worden! Betoog WhiteStone | 2 | 13-01-2014 21:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gratis openbaar vervoer voor bepaalde groepen Faerie | 58 | 15-11-2005 08:57 | |
Werk, Geld & Recht |
Het Openbaar Vervoer Ostentation | 0 | 20-01-2005 14:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Gratis' openbaar vervoer Mujahideen | 53 | 29-05-2004 14:16 | |
De Kantine |
enquete openbaar vervoer debotjuh | 59 | 04-02-2004 20:22 | |
De Kantine |
Stressverhaaltjes over openbaar vervoer Mr.Oizo | 9 | 14-06-2002 19:45 |