Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meestal A. Het nadeel is, dat je een jongen leert kennen terwijl hij verliefd op je (aan het worden) is. Je weet niet wat voor eikel het daarna kan zijn.. nou ja dat is mijn ervaring. Zodra de verliefdheid bij die jongens over was, waren ze echt gigantisch bot en gemeen, ik schrok me kapot.
Wanneer je eerst vrienden met iemand bent, leer je iemand kennen zoals diegene is.. de goede en de slechte kanten. |
![]() |
|
Mijn ex kende ik helemaal nog niet toen we wat kregen. Ging ook vrij snel uit, maar dat lag er niet aan dat we elkaar nog niet goed genoeg kenden. Maar uiteindelijk zijn we toch vrienden geworden (haha, precies het tegenover gestelde van B dus)
Bij mijn huidige vriend ging het een beetje op de B-manier. Ik kende hem van gezicht, we zaten dagelijks uren op msn met elkaar te praten, we begonnen uit te gaan en toen is het wat geworden.... Wow, alweer 2,5 jaar geleden ![]()
|
ik denk niet echt dat het ermee te maken heeft. Heeft gewoon met die klik en die vonk te maken. Bij mij is het steeds weer anders. Afgelopen twee jaar al geen nieuwe vriendin meer gehad. YES... al twee jaar verkering
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
meestal is mn oog al eerder gevallen op iemand, dan ga ik proberen in contact te komen met diegene, als ik bijvoorbeeld een van diegene's vrienden een beetje ken ga ik eventjes informeren. daarna gaat de rest meestal vanzelf. ik word meestal niet echt heel close met iemand voor ik er iets mee krijg, maar ik wil wel weten wat voor soort persoon iemand is.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(valt me inderdaad op dat je een goede stelling hebt, iedereen lijkt zich thuis te voelen in je A of B ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ga ALTIJD voor manier B..
Ik vind het zo inhoudloos om zomaar met de eerste de beste iets te nemen. Waar is je relatie dan in vredesnaam op gebaseerd.. ![]() Als je een relatie ('verkering') krijgt, waaraan een vriendschap vooraf is gegaan, dan ken je elkaar, weet je hoe de ander denkt en in elkaar zit, je hebt dan ook rustig de tijd om te bedenken of die ander wel echt bij je past. Kortom, ik ga voor B.
||
Verwijderd
|
Citaat:
And we still live happily ever after! |
![]() |
|
Ik was altijd het b typje, soms ben ik het a typje, en nu val ik weer binnen het b typje... Hm, logisch
![]() Mijn huidige vriendje ken ik al wat langer, en ik wist ook heel goed waar ik aan begon toen we wat kregen. De vriend die ik daarvoor had kende ik heel kort toen we wat kregen, en daarom werkte het ook niet. Die fout wilde ik daarna niet meer maken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van de Bloedelfen (Hoofdstuk 2) Ewuor | 11 | 16-02-2004 19:35 | |
Software & Hardware |
[Letter-invoer] Rare manier van plaatsen van accentjes. Jozzy | 14 | 01-10-2003 23:40 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |